Nee nu ben ik bijdevoet bezigquote:
Zeg jij hebt zelf een topic geopent over mensen die veel zuipen maar niet willen stervenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef krioro het volgende:
Mensen die zich druk maken om de houding van anderen.
Hm, ik weet niet wat triester is, het feit dat je dat hebt opgezocht, of je reactie erop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Zeg jij hebt zelf een topic geopent over mensen die veel zuipen maar niet willen stervenZe kunnen misschien wel irritant zijn maar je wenst niemand de dood
Nou en? wat moest ik anders terugzeggen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Hm, ik weet niet wat triester is, het feit dat je dat hebt opgezocht, of je reactie erop.![]()
Ja, zo kunnen we bezig blijven, jokerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nou en? wat moest ik anders terugzeggen?Mensen die zich druk maken omdat andere mensen zich over dingen drukmaken?
![]()
![]()
Dat jij je zo druk hebt gemaakt om op dit topic te reageren is dan echt triest
![]()
Pikquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, zo kunnen we bezig blijven, joker. Maar ik maak me niet druk hoor, ik lach.
:^quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:00 schreef HetUltiemeKonijntjuh het volgende:
Wat stoort je nou? Dat hij wel met meisjes durft te praten of omdat hij zo staat? Ik sta ook wel eens zo, een voet van de grond en rug tegen de muur; zorgt voor wat minder druk op die locaties. Het zegt meer over jou als je dat stoer vindt.
Nee hoor ik kan prima met ze omgaanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:06 schreef gias het volgende:
[..]
:^
Lijkt er meer op dat TS gewoon jaloers en onkundig is met vrouwen.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 02:05 schreef Grimmjoww het volgende:
[..]
Nee hoor ik kan prima met ze omgaanDus lul niet
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |