abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71699261
Hey..
Ik bied wat Keyboardjes aan omdat ik ruimte moet maken voor de Yamaha Tyros en omdat ik aan het sparen ben voor de Tyros I..

De eerste:

Dit Casio Ctk-100 keyboard is voor kinderen een heel leuk aparaat en ook voor mensen die zomaar wat aankloten zonder verdere intensie...

Hij heeft:
49toetsen(liggen er allemaal nog kaarsrecht in en werken perfect).
100ritmes(Met fill in)
100sound(met poly/texture knop dus eigenlijk 200!)
Heeft geen krassen of vlekken of dergelijke...(Mist alleen het 2e schuivertje, Maar deze is nog wel goed te bedienen).
De speakertjes zijn 2 watt per stuk en geven een redelijk hard(maar niet echt heel prettig) geluid...

De standard en Koptelefoon EN adaptor zijn inbegrepen..

De vraagprijs voor dit aparaat is 50euro.

de tweede:

Dit M-audio keystation 49E keyboard is zeer prettig te bedienen en heeft assignable(toe wijzbare) toetsen en knoppen...

Hij heeft: 49toetsen(Met aftertouch en toewijsbare functies..)
2 transpose/octave knoppen(zijn toewijsbaar als bijvoorbeeld arpegiator tempo of dergelijke)...
1 schuifje(kan je aan alles toewijzen)...
1 pitchbend wiel(Is ook toe tewijzen)
1 modulatie wiel(ja zelfs deze kan je toewijzen aan van alles en nog wat)..

Hij is Usb powered dus het is letterlijk plug en play, geen externe bron nodig...
Er kan wel een 12 volts adaptor op en hij heeft midi out en sustain aansluiting..(voor een voetpedaal)

Hij word geleverd met de Originele doos en met een Roland Um1-ex midi device... en met het officiele snoer...
Ik heb ergens ook nog de boekjes en Ableton live 6 lite liggen maar deze zal ik even moeten zoeken.

Vraagprijs 60euro(is zo goed als nooit gebruikt).

De derde:

Dit Yamaha psr-18 is het beste van Yamaha qua soundtechnologie uit`89 in mijn opinie...

Hij heeft 61 toetsen maar deze reageren niet allemaal even goed meer, ze reageren wel, Maar soms iets later dan wanneer je ze aanslaat(Vuil op de contactjes)...

Hij heeft 100sounds(Split sounds, Layered sounds, Single Sounds).
22 ritmes...
15 demo songs(met minus one functie zodat er meegespeeld kan worden...

Hij heeft 2 ingebouwde effecten: Echo(Klinkt meer als een Delay) en Reverb(deze is heel goed vind ik persoonlijk).... Deze 2 effecten zijn allebei in te stellen via het Effect Volume schuifje...

Ook heeft deze Ad-Lib en harmony, De Ad-lib voegt een geimproviseerd solotje toe aan de stijl, dat is een heel leuk stukje techniek..
En harmony voegt 2 a 3 noten extra toe aan de noot die u op dat moment speelt.

Hij heeft 2 ingebouwde speakers van 4 watt per stuk dus dit apparaat heeft flink wat vermogen.

er zit geen adaptor bij want deze heb ik zelf ook niet(Ik gebruik mijn externe hardeschijf adaptor, Dus het is eventueel mogelijk om hem te horen en te bespelen)..

Ik heb op zolder nog de Originele houten koffer liggen dus bij serieuze intresse kan deze er bij geleverd worden...

De vraagprijs is 35euro inclusief koffer...

De vierde(laatste):

Dit keyboardje is er slechter aan toe...

Ik heb er ooit eens een asbak opgezet(niet slim ) en de sigaret is er vanaf gevallen en heeft een gat in het omhulsel gebrand(Dit doet verder niks af aan de werking van het apparaat)...

Ook heeft een vriend van me(voor de grap ) er met Graffiti op gespoten, op het speaker omhulsel..

Het keyboard heeft:
49toetsen, Werken nog prima...
100sounds(Zelfde systeem als de Ctk-100, Poly/texture werkt als verdubbelaar, dus eigenlijk 200)..
100ritmes(Met fill in)..

Ook hier zit geen adaptor bij, Maar deze is eventueel te bespelen met 6 AA batterijen(dan bedraagt de speeltijd 6 uur!!! )

Vraagprijs voor dit apparaat is 10euro..

Dit was het wel zo`n beetje..

Ik doe niet aan verzendingen...

Het spul is bij mij thuis in Hilversum op te halen en de koffie staat altijd voor u klaar...

Prijzen zijn bespreekbaar...

Groeten Braddie
pi_71699395
Hehe die Psr-18 was m'n allereerste keyboard. Ik wist alleen niet meer hoe die heette en nu dus weer wel:) Alweer 18 jaar geleden:p
pi_71699445
Tja...
De tijd vliegt, Toch valt het wel op dat de Ctk-100 uit 1993/94 minder functie`s heeft dan de 5 jaar oudere psr-18, dat laat toch wel een respectabel verschil zien tussen Casio en Yamaha...
pi_71699559
Daarom vind ik casio een baggermerk. Yamaha is mijn merk nooit een ander merk keyboard gehad. Nu met me 5de keyboard bezig de Tyros 3.
Ik betaalde voor die psr 18 toen 400 gulden:)
pi_71699967
Zo heeft iedereen wat...
Al moet ik wel heel eerlijk zeggen dat Casio de laatste 4-5 jaar aardig aan de weg timmert met dingen zoals Drawbars en sampling etc... en ze doen goed jat werk...

Qua merken ben ik vroeger(vanaf mijn 6e tot mijn 13e) redelijk Technics freak geweest, mijn pa heeft elk model vanaf de 2000 tot de 5000 nieuw voor mij gekocht en vond het fantastische aparaten, Maar sinds ik vaak bij Poppeliers(Nu muziekMetropool) in culemborg kwam sinds 2001 en ik een uitnodiging kreeg van Yamaha zelf! om op de Tyros I te spelen is het voor mij Yamaha, Yamaha en nog eens Yamaha..

Ik heb roland geprobeerd maar heb hier nog nooit 1 roland gehad... nog nooit..
Als iemand mij een oud roland keyboardje(E-28 e-36 e-70 etc etc) aanbied, dan sla ik dat niet af, maar ik zal nooit uit mezelf een roland kopen...

Enne even over de Tyros III, wat een geil aparaat is dat he??
pi_71700149
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 09:16 schreef napalmpje het volgende:

[..]

en post ie alleen maar om langdradige verhalen over zichzelf te vertellen
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_71700150
Enne TS ook niet offtopic gaan, vanaf hier alleen nog ontopic en inhoudelijk reageren
pi_71700171
Oke, sorry...
Vanaf nu alleen nog serieuze reactie`s please...
pi_71702161
tvp
pi_71702431
Even een korte update:

Alle keyboards kunnen ook via de Koptelefoon ingang op een set speakers of eventueel op de lijn ingang van de pc aangesloten worden zodat er met bijvoorbeeld Cubase of Cool Edit Pro, Goede opnames gemaakt kunnen worden...
Daar heb ik recentelijk de Ctk-100 nog voor gebruikt(Als julie er geen bezwaar tegen hebben wil ik eventueel wel wat posten wat met de ctk-100 is gemaakt)...

Groet
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:44:07 #11
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71716940
Ontopic: ik ben niet geïnteresseerd.
pi_71724294
*kick*
pi_71732449
het zit zo ik wil eigenlijk een digitale piano / piano spelen. maar aangezien ik dat nog nooit echt gedaan heb.
buiten een beetje vader jacob spelen.
wil ik graag met iets goedkopers beginnen dus ik dacht dat een keyboard wel geschikt is daarvoor.
ik kan niet echt noten lezen. Kan ik makkelijk aan bladmuziek komen voor de beginnende keyboard speler?
En welke raad je me aan?
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:07:12 #14
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_71732821
Ik denk dat je voor zulke vragen het beste even naar dit topic kan gaan:
Fok! Toetsenisten Topic deel 2

Dan krijg je waarschijnlijk iets objectiever advies dan in een topic waarin iemand iets probeert te verkopen.
pi_71733242
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:57 schreef Gaddle het volgende:
het zit zo ik wil eigenlijk een digitale piano / piano spelen. maar aangezien ik dat nog nooit echt gedaan heb.
buiten een beetje vader jacob spelen.
wil ik graag met iets goedkopers beginnen dus ik dacht dat een keyboard wel geschikt is daarvoor.
ik kan niet echt noten lezen. Kan ik makkelijk aan bladmuziek komen voor de beginnende keyboard speler?
En welke raad je me aan?
Misschien kan je even informeren bij jou plaatselijke muziek zaak naar de DGX serie van yamaha, De dgx 635 is de nieuwste hier van en heeft 88 gewogen piano toetsen met volgens mij een echt houten klavier.... Kost iets van 600-700euro en heeft ook sounds uit de hogere modellen zoals sweet voices en live voices....

En hij heeft usb...

Ja dat kan.. bij de kringloop hier in Hilversum hebben we een hoek met allemaal blad muziek, En dat is gesorteerd op jeugd rock pop etc etc...
pi_71738985
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:07 schreef Yozzz het volgende:
Ik denk dat je voor zulke vragen het beste even naar dit topic kan gaan:
Fok! Toetsenisten Topic deel 2

Dan krijg je waarschijnlijk iets objectiever advies dan in een topic waarin iemand iets probeert te verkopen.
Thanks ga ik gelijk doen.
quote:
Misschien kan je even informeren bij jou plaatselijke muziek zaak naar de DGX serie van yamaha, De dgx 635 is de nieuwste hier van en heeft 88 gewogen piano toetsen met volgens mij een echt houten klavier.... Kost iets van 600-700euro en heeft ook sounds uit de hogere modellen zoals sweet voices en live voices....

En hij heeft usb...

Ja dat kan.. bij de kringloop hier in Hilversum hebben we een hoek met allemaal blad muziek, En dat is gesorteerd op jeugd rock pop etc etc...
Ok thanks
Misschien hebben ze dat in bij in de buurt ook wel bij de kringloop
pi_71764491
*kick*
pi_71775572
nog een goedmaakkick
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
pi_71775654
Thanks
pi_71779935
*kick*
Keyboardjes staan ook op Marktplaats
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 04:45:03 #21
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71780426
Wat een troep

Verkoop het aan Jordy van Loon ofzo

Jordy van Loon
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71780455
Jij kan het troep vinden, maar voor de een is het leuk om te verzamelen of om er mee te beginnen, Om te kijken of het wat is..

Ik heb met de Ctk-100 al 10 tallen leuke tracks in elkaar geknutseld met Cool Edit Pro, Klinkt nog aardig ook.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 06:03:59 #23
250488 Teezie
niet(machine)
pi_71780560
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 05:03 schreef Braddie het volgende:
Jij kan het troep vinden, maar voor de een is het leuk om te verzamelen of om er mee te beginnen, Om te kijken of het wat is..

Ik heb met de Ctk-100 al 10 tallen leuke tracks in elkaar geknutseld met Cool Edit Pro, Klinkt nog aardig ook.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 05:28 schreef Winner_Taco het volgende:
ga slapen man
Chubun Tomata
pi_71821397
*kick + Prijs verlaging op de Ctk-100 van 5 euro..*
pi_71855225
NU!!! ALLE 4 DE KEYBOARDS IN 1 KOOP VOOR 75EURO!!!....
EENMALIG, VOOR ZATERDAGMIDDAG MOETEN ZE WEG ZIJN!!...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')