Vertonghen bewijst maar weer eens dat hij niet op zijn plek is daar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:16 schreef NoizEkick het volgende:
Vertonghen en Alderweireld staan echt te kloten. Worden echt elke keer doodsimpel uitgespeeld.
1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Zo te horen nog niet gescoord? Wat een zonde zeg -_- Kan het weer niet kijken omdat ik aan het werk ben. Naja nog 1 helft te gaan..
het is 1-1quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Zo te horen nog niet gescoord? Wat een zonde zeg -_- Kan het weer niet kijken omdat ik aan het werk ben. Naja nog 1 helft te gaan..
1-1. Ajax 1x paal, 1x lat en 4 of 5 reddingen van de keeper.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef Goanaut het volgende:
Maar had ook meer kansen kunnen hebben dankzij het dramatische spel van Vertonghen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
1-1. Ajax 1x paal, 1x lat en 4 of 5 reddingen van de keeper.
RKC scoorde meteen uit de eerste de beste uitgespeelde kans.
Ze zijn er in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
ik haat dat tyfus publiek dat alleen komt om te fluiten, wat een pauper volk...
Die zijn er tenminstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, ze komen om te juichen hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |