abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:59:06 #76
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71706111
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

Sulejmani heeft een actie in huis die moet je gewoon laten spelen. En als hij in vorm raakt heb je voorin een wereld duo.
Maar om te kunnen aansluiten met je middenveld moet je voorin de bal wel vast kunnen houden. In dat opzicht is Sulejmani kwetsbaarder dan Cvitanich in mijn ogen. En Dario is al geen spits die ballen vast kan houden en zelf kan scoren. We missen in dat opzicht nog wel iemand.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71706141
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk met Aissati in de basis .
Ik mag toch hopen van wel idd.....
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71706226
Altijd Cvitanich opstellen in zulke wedstrijden. Is de enige met een beetje kopkwaliteiten voorin. Geheid dat er voorzetten vanaf de flanken gaan komen vandaag! Tegen een waarschijnlijk verdedigend ingestelde ploeg altijd met buitenspelers spelen, veld moet breed gehouden worden.

Stekelenburg;
VD Wiel-Wielaert-Alderweireld-Vertonghen;
Enoh-De Zeeuw-Aisatti;
Suarez-Cvitanich-Sulejmani.

Aisatti uiteraard op 10.
pi_71706497
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:05 schreef Felon het volgende:
Altijd Cvitanich opstellen in zulke wedstrijden. Is de enige met een beetje kopkwaliteiten voorin. Geheid dat er voorzetten vanaf de flanken gaan komen vandaag! Tegen een waarschijnlijk verdedigend ingestelde ploeg altijd met buitenspelers spelen, veld moet breed gehouden worden.

Stekelenburg;
VD Wiel-Wielaert-Alderweireld-Vertonghen;
Enoh-De Zeeuw-Aisatti;
Suarez-Cvitanich-Sulejmani.

Aisatti uiteraard op 10.
Vorig jaar heeft Cvitanich bewezen veel te scoren tegen de kleintjes. Die moet vandaag dus zeker spelen ja.
pi_71706628
ik zou in de zelfde opstelling spelen als tegen Groningen. alleen Enoh eruit en Aisatti erin.
if you ain't cheating you ain't trying
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:31:32 #81
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_71706817
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:47 schreef Barca het volgende:

[..]

Wie dan als linksback? Anita, met Urby als linkshalf? Of een meer behoudende variant: Vertonghen linksback en Anita linkshalf?

Met alle respect: als je tegen dit RKC wat wilt, en dat zouden we moeten kunnen qua aanvallend potentieel, dan moet je niet met Vertonghen én Anita gaan spelen. Te behoudend, en te weinig opbouwend vermogen. Vertonghen en Urby ... ben bang dat die elkaar te veel in de weg gaan zitten. Vertonghen wil schieten vanaf rand 16 meter en Urby probeert daar zijn acties te maken. Haalt de ploeg denk ik uit balans.
[..]

AIssati zou denk ik wel acties kunnen maken aan de zijkant. De Zeeuw centraal, en twee creatieve middenvelders links en rechts van hem zou kunnen werken. Maar dan geen verkapte aanvallers. Dus niet Rommedahl en Sulejmani.

Sulejmani zou nog kunnen in een twee spitsen-systeem met Suárez, maar denk dat Cvitanich een betere keuze is. Lijkt me balvaster.
quote:
Zeegelaar vervangt Anita in selectie
vrijdag 07 augustus, door Michaell16, Amsterdam, 15:40u, Ajax.nl

De wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk is bekendgemaakt. Marvin Zeegelaar is door Martin Jol toegevoegd aan de selectie. Vurnon Anita is niet opgenomen in de wedstrijdselectie voor het competitieduel. De aftrap van Ajax - RKC Waalwijk is zaterdag om 18.45 uur in de Amsterdam ArenA.
De wedstrijdselectie van Ajax voor het thuisduel met RKC Waalwijk ziet er als volgt uit:

Maarten Stekelenburg
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen
Thimothée Atouba
Bruno Silva
Urby Emanuelson
Miralem Sulejmani
Ismaïl Aissati
Kenneth Vermeer
Luis Suarez
Rob Wielaert
Toby Alderweireld
Dario Cvitanich
Eyong Enoh
Dennis Rommedahl
Mitchell Donald
Siem de Jong
Demy de Zeeuw
Marvin Zeegelaar
Geen Anita dus. Verwacht Atouba op linksback.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_71706843
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:53 schreef Barca het volgende:

[..]

Inderdaad.
[..]

Aissati rechtshalf! Kan een actie maken, kan steekpasses geven, kan combineren. Heeft geen grote ruimte achter de verdediging nodig omdat hij het spel juist kan opbouwen en de gaten centraal weet te benutten. (Suarez of Cvitanich in stelling brengen!)
Sinds wanneer heeft Aissati een actie?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_71706844
Hopelijk speelt Dario, die knalt er altijd wel een paar in tegen kleintjes

Hoop vanavond op:
Suarez--Cvitanich---Suljemani
-----------Aissati-----------------
-----Enoh------De Zeeuw------
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_71706880
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:31 schreef BoNi het volgende:

[..]

[..]

Geen Anita dus. Verwacht Atouba op linksback.
Dan zeg ik vertonghen linksback en 2e helft atouba voor alderweireld, dan gaat vertonghen centraal
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_71706896
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:33 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Aissati een actie?
Hij passeert makkelijk . Speelt vaak gewoon de simpelste oplossing als een actie niet echt nodig is.
pi_71706998
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hopelijk met Aissati in de basis .
Dat hoop ik ook
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:48:28 #87
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_71707120
Aisatti staat dit seizoen tegen de kleintjes sowieso wel in de basis.
pi_71707127
Ik ben toch benieuwd wat Jol van plan is met Vertonghen, Alderweireld en Atouba op de langere termijn. Wilt hij uiteindelijk een centraal duo maken van Vertonghen en Alderweireld met Atouba als linksback? Dan valt Wielaert buiten de boot, anders zal Vertonghen of Alderweireld misschien weer plaats moeten nemen op de bank.Vanavond zal Atouba wel in de 2e helft invallen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dvm86 op 08-08-2009 13:54:27 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:53:42 #89
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_71707220
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:48 schreef Dvm86 het volgende:
Ik ben toch benieuwd wat Jol van plan is met Vertonghen, Alderweireld en Atouba op de langere termijn. Wilt hij uiteindelijk een centraal duo maken van Vertonghen en Alderweireld met Atouba als linksbuiten? Dan valt Wielaert buiten de boot, anders zal Vertonghen of Alderweireld misschien weer plaats moeten nemen op de bank.Vanavond zal Atouba wel in de 2e helft invallen.
pi_71707272
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:53 schreef Messenga het volgende:

[..]

quote:
VVV-Venlo-spelmaker Keisuke Honda wordt in de gaten gehouden door clubs uit de absolute top van Europa. Voorzitter Hai Berden vertelde dit aan het Algemeen Dagblad.

Het zou gaan om clubs uit de zogenaamde 'top 15' van Europa. De geïnteresseerde partijen zouden hebben geïnformeerd naar het transferbedrag voor de Japanner.

In een eerder stadium waren het Hamburger SV en Galatasaray, die belangstelling toonden voor Honda. Om welke clubs het nu gaat, wilde Berden niet kwijt.

Wel onthulde de preses dat de huidige geïnteresseerde partijen groter zijn dan bovengenoemde clubs. "Teams die spelen voor de kwartfinale en verder van de Champions League."
Prijs lekker opdrijven. Ik betwijfel of de buitenlandse topclubs werkelijk concrete interesse hebben, maar ik zie hem toch heel graag naar Ajax komen. Ben benieuw of Ajax nog wat gaat ondernemen op de transfermarkt. Er zijn nog maar enkele weken.
pi_71707392
Gewoon een bod neerleggen bij VVV wat ze daarmee doen moeten ze dan zelf weten. Dit jaar kan je hem bij ons eigenlijk niet kwijt op dat middenveld. We hebben te veel net niet spelers erin lopen of spelers die zich nog moeten ontwikkelen.
pi_71707432
3 miljoen bieden en hem dan nog een jaartje daar laten!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:08:58 #93
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_71707527
Ajax - RKC uitverkocht ja dat kennen we. Zo zet Ajax zichzelf telkens voor schut. Zeg gewoon dat er alleen maar geen kaarten meer beschikbaar zijn. Het zal misschien iets drukker zijn omdat het de eerste thuiswedstrijd is, maar normaal gesproken zie je zoveel lege plekken tegen een clubje als RKC.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:13:37 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71707597
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:08 schreef finsdefis het volgende:
Ajax - RKC uitverkocht ja dat kennen we. Zo zet Ajax zichzelf telkens voor schut. Zeg gewoon dat er alleen maar geen kaarten meer beschikbaar zijn. Het zal misschien iets drukker zijn omdat het de eerste thuiswedstrijd is, maar normaal gesproken zie je zoveel lege plekken tegen een clubje als RKC.
Ja en? Geen kaarten beschikbaar en uitverkocht komt allebei op precies hetzelfde neer.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71707612
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:02 schreef Chadi het volgende:
Gewoon een bod neerleggen bij VVV wat ze daarmee doen moeten ze dan zelf weten. Dit jaar kan je hem bij ons eigenlijk niet kwijt op dat middenveld. We hebben te veel net niet spelers erin lopen of spelers die zich nog moeten ontwikkelen.
Ik hoop dat Ajax eens slagvaardiger wordt. Zelfde geld voor een speler als Rasmus Elm. Waarom moet die jongen eerst naar Heerenveen of Twente, zodat wij vervolgens de subtop kunnen financieren. Als je die jongen hebt zien spelen, dan zou je beseffen wat een meerwaarde hij zou kunnen zijn. Vroeger kochten we talent zoals deze Elm, Maxwell, etc. onmiddellijk, maar sinds jaren lijkt het wel alsof we alle slagvaardigheid zijn verloren.
pi_71707650
Voor mij hoeft die Honda niet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_71707855
quote:
Zakenman Maurits 'Maup' Caransa is op 93-jarige leeftijd overleden. Caransa was één van de grootste en meest besproken onroerendgoedhandelaren en projectontwikkelaars van Amsterdam en Nederland. De Amsterdammer vergaarde grote stukken van het Rembrandtplein en vele andere projecten in de rest van de stad. Samen met de broers Wim en Freek van der Meyden investeerde hij veel geld in Ajax.

Aan het eind van de jaren zestig waren deze investeerders de drijvende kracht achter de opkomst van Ajax. Caransa stond in het middelpunt van de belangstelling en kranten gaven hem als Ajacied de bijnaam: 'Caransajax'. Caransa was mede verantwoordelijk voor het leggen van de basis van de successen in de jaren zeventig.

Oud-voorzitter Jaap van Praag omschreef Caransa ooit als iemand die helemaal gek van Ajax was en die tegelijkertijd een adviserende rol voor de clubleiding vervulde. Maup Caransa was een in die tijd zeer gerespecteerd Ajacied en lid van de club sinds 1967.
Rest in Peace
pi_71708726
Ik las vanmorgen eerlijk gezegd pas voor het eerst over zijn bestaan. Echt van voor mijn tijd, dit.
Mooi om te horen dat hij goed heeft gedaan voor Ajax.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71709529
Zo! Terug van vakantie.
Praat me even bij, heb flarden opgevangen sinds ongeveer 20 juli.
De Zeeuw, Groningen, Slovan, geen Aissati, what else?
pi_71709617
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:00 schreef Rumille het volgende:
Zo! Terug van vakantie.
Praat me even bij, heb flarden opgevangen sinds ongeveer 20 juli.
De Zeeuw, Groningen, Slovan, geen Aissati, what else?
Gabri nog paar weken out, Huntelaar naar AC Milan, AZ eerste wedstrijd verloren, psv gelijk tegen vvv.
Ehm, vanavond RKC .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')