anti-gravity klompen zie je toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef L.no het volgende:
Het valt me nu pas op dat TS kan zweven..
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Waar is dat plaatje met: AaaAAAARGGHHHHHH !!!111@%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wilden hun grap terugquote:
Kijk naar het plaatje en doe eens een gokquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Top!
Wat zijn de zoektermen eigenlijk? Vind deze namelijk nooit
Ik wil jou wel eens zo'n strakke paint zien maken, andersquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:36 schreef Bolter het volgende:
Je pa ziet eruit als een zwerver met een ginger hoer.
moederquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:34 schreef maickeltje het volgende:
hoor ik godverdomme om 22:45uur al mijn naam geroepen worden, met de mededeling dat ze al terug zijn omdat mijn moer toch liever thuis wilde slapen
Wat is dat mijn moer?
welke grap?quote:
wist ik welquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:35 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kijk naar het plaatje en doe eens een gok
De paint was zó goed dat ik vond dat ik daarom wel mocht oordelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:37 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens zo'n strakke paint zien maken, anders
Puur geluk hoor, normaal worden mijn paints afgekaktquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:38 schreef Bolter het volgende:
[..]
De paint was zó goed dat ik vond dat ik daarom wel mocht oordelen
Remko, ja die kom ik nog regelmatig tegen als ik foto's uploadquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef jollieboer1 het volgende:
Niet door iedereen, ik lig er dubbel om, althans om die ene met die lesauto dan...en Remko.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Waar is dat plaatje met: AaaAAAARGGHHHHHH !!!111@%!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij zo nieuwschierig?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef jollieboer1 het volgende:
Heb je je rijbewijs inmiddels al gehaald?
Of je betaald het zelf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:58 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Wat ben jij zo nieuwschierig?hihi!
Nee nog niet
momenteel grootste ruzie met de financierder,
Nee, heb maar snel gebeld he.. alhoewel ik er toch spijt van heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef jollieboer1 het volgende:
Is je bezoek door je ouders het huis uitgezet dan?
No shit, batmanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:25 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Altijd als mijn ouders weggaan (zoals vandaag) ben ik dus alleen thuis..
Je vraagt er zelf om:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:44 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
heb nog een geile-neuk-blond-18jarige zus,
maar die woont op zichzelf nou.
ik zeg toch die woont op zichzelf dus heb even geen foto's.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je vraagt er zelf om:
Pics van je zus
Je hebt toch wel 'oude' familie foto'squote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
ik zeg toch die woont op zichzelf dus heb even geen foto's.
1 jaar terug (toen haar vriend)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 'oude' familie foto's
Haha, jouw zus is miley cyrusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
1 jaar terug (toen haar vriend)![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Haha, jouw zus is miley cyrus![]()
Leuk hoor
Altijd zo sneu als mensen met pics komen van andere meisjes en dan beweren dat het een moeder/zus/vriendin is. Kut puber.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:59 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
1 jaar terug (toen haar vriend)![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |