Ik heb op vakantie zo'n 1400 foto's gemaakt waarvan 1300 vrachtwagens, personenwagens, bussen, trams, tractoren en dat soort spul.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:26 schreef Biogarde het volgende:
Je maakt tijdens je vakantie foto's van vrachtwagens?
heb je d'r geneukt tijdens je vakantie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie zo'n 1400 foto's gemaakt waarvan 1300 vrachtwagens, personenwagens, bussen, trams, tractoren en dat soort spul.Op zich best logisch als je een vakantie houdt bijtruckfestivals en automusea toch?
En ik had mijn vriendin mee voor de toeristische foto's
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je d'r geneukt tijdens je vakantie?
Klopt. Staan wel in d'r FoBo, nietwaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:31 schreef Rosbief het volgende:
Je post tientallen pics van de meest bedenkelijke voertuigen maar nooit pics van je vriendin!
n diequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:31 schreef Rosbief het volgende:
Je post tientallen pics van de meest bedenkelijke voertuigen maar nooit pics van je vriendin!
Wie is je vriendin dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt. Staan wel in d'r FoBo, nietwaar?
En jou vriendin vind die voertuigen dingen ook leuk?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb op vakantie zo'n 1400 foto's gemaakt waarvan 1300 vrachtwagens, personenwagens, bussen, trams, tractoren en dat soort spul.Op zich best logisch als je een vakantie houdt bijtruckfestivals en automusea toch?
En ik had mijn vriendin mee voor de toeristische foto's
Nee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jou vriendin vind die voertuigen dingen ook leuk?
Okay, jij bent ergquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee.Dus naar het truckfestgebeuren heb ik haar niet meegenomen, zat ze lekker met een goed boek in het pension. En bij de automusea ben ik altijd zomaar klaar. Ff snel er doorheen, alles kijken, en op naar de volgende bestemming. En ook genoeg totaal onvoertuiggerelateerde dingen gedaan. (Alhoewel ik toe moet geven dat als er een trein in Auschwitz had gestaan, ik die op de foto had gezet
)
Ze heeft zich goed vermaakt de afgelopen vakantie hoor.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Okay, jij bent erg
Ik heb medelijden met je vriendin, hoewel. een goed boek lezen klinkt ook niet slecht.
Hij fapt nog net niet als er een Dafje langskomtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef raaavi het volgende:
Dat je zo obsessed kan raken van een vervoers middel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |