abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14261475
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 21:05 schreef StandBy het volgende:
http://www.marktplaats.nl/nieuw_zoek.php3?q=aki+dvd

astu mail zelf ook even met de oplichter

quote: "NIEUW INCL GARANTIE"

heheh, dat nieuw geloof ik wel, maar garantie?

't gaat om hoe je ermee omgaat
  donderdag 30 oktober 2003 @ 22:01:06 #152
3676 Angels_t
Ik wil Goddess!
pi_14261676
Damn... Ik heb net wel met verstandsverbijstering zitten kijken. Hoe verknipt is het systeem.

Volgens mij breng je een hoop labiele mensen die naar SBS kijken op het idee om zelf de oplichterij in te gaan. Als je zag wat voor waslijsten aan misdrijven die twee hadden en hoe ze er mee weg komen (naja, niet die van die CD's).

Blegh.

Doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt!
  donderdag 30 oktober 2003 @ 23:38:11 #153
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14264125
Was wel leuk om te zien die ontmoeting van die 3 met verborgen camera opgenomen "HE OUWE OPLICHTER!" "stil nou al die mensen kijken"

ik vind alleen wel dat ie de politie op een kinderachtige manier te kakken zet alleen zodat ie er zelf goed bij afsteekt, zo van "kijk mij es even de boeven vangen, goed he, van mij?"

werkt ook alleen maar gezagsondermijnend en werkt onveiligheids gevoel in de hand

edit:
waarom zou die "Vermeulen" uberhaubt zn Mercedes parkeren en vervolgens niet op slot doen? nou, ik er zo over nadenk, dat maakt het geheel eigenlijk een beetje ongeloofwaardig.. Die koffers en papieren kwamen wel goed uit voor het sensatie gehalte enzo

[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 30-10-2003 23:43]

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_14264775
dit zijn serieuze zaken Bdr, ik denk niet dat daar nepperij bij komt kijken...en tja de police, een paar uur rondbellen voordat je die mega oplichter mag oppakken.. nie te filmen
:D
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 09:29:32 #155
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_14268241
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:00 schreef Williampie het volgende:
dit zijn serieuze zaken Bdr, ik denk niet dat daar nepperij bij komt kijken...
mja ok, maar nog ff wat.. hoe kon het team van Peter R de Vries weten dat die 3 mannen weer zouden afspreken in dat restaurant, en dan ook nog op tijd camera's en microfoons plaatsen, precies op de plek waar zij gingen zitten?
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_14268346
quote:
Op donderdag 30 oktober 2003 23:38 schreef BdR het volgende:
waarom zou die "Vermeulen" uberhaubt zn Mercedes parkeren en vervolgens niet op slot doen? nou, ik er zo over nadenk, dat maakt het geheel eigenlijk een beetje ongeloofwaardig.. Die koffers en papieren kwamen wel goed uit voor het sensatie gehalte enzo
En die overstorting van 26.000.000 als hij dat had... Dan wastie echt niet meer in Nederland. Verder is het bewijslast van dat materiaal nu 0,00; iedereen kan zeggen: kijk nou wat ik vond... Of dit in scene zetten voor TV.
een blauwe wilde mij hekken, nou mooi niet!!! ik doe mijn internet telkens aan en uit! jammer hekkers -> [url]http://forum.fok.nl/showtopic.php/493361[/url]
pi_14268428
heb gister met verbzig liggen kijken hoe klakkeloos de politie zijn werk deed

eerst uren lheen en weer liggen bllen, ja/nee gelul

na arrestatie vergeten ze ggewoon effe de auto te onderzoeken

peter vind een koffertje met bewijzen, belt op naar de politie, reackatie politie, Ja we zijn niet in staa tom het te komen ophalen

en na drie dagen loopt zo een gast dus weer rond

EN DAN VINDEN ZE HET RAAR DAT MEN GEEN VERTROUWEN MEER HEEFT IN HET RECHTSSYSTEEM

pi_14268689
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2003 09:29 schreef BdR het volgende:

[..]

mja ok, maar nog ff wat.. hoe kon het team van Peter R de Vries weten dat die 3 mannen weer zouden afspreken in dat restaurant, en dan ook nog op tijd camera's en microfoons plaatsen, precies op de plek waar zij gingen zitten?

Dat is inderdaad vreemd.
pi_14268839
En kan je een kofferbak van een Mercedes wel van binnenuit gewoon openen als de auto zelf niet op slot zit? Ik weet niet? Vaak heb je daar alsnog een sleuteltje voor nodig...

Maar die politie was wel heel erg... Koffertje kwamen ze niet eens ophalen...

...
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:39:43 #160
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_14269790
Je zal maar een bedrijf hebben...sodeju!
"ja, ik vind het eigenlijk een beetje onbetamelijk dat u die spullen van die man meeneemt!" Ja, lullebak! Als jullie het niet doen...komen ze met 4 maar die oplichter ophalen, wat dan ook al met tegenzin gebeurt, staan ze daar een beetje te schutteren. 'Ik moet u in opdracht van de Procureur Generaal verzoeken om mee te komen...' Die man word met alle egards behandeld!!! Sta je daar toe te kijken terwijl je net voor 80 mille de boot bent ingegaan door zo'n klootzak!

oh, Nederland...er is niets aan de hand!

Nou doe je het weer!
  vrijdag 31 oktober 2003 @ 10:57:32 #161
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_14270148
Ongelooflijk wat een lakse houding van die politie!

"we hebben niet zomaar iemand die morgen met u mee kan gaan."

Nee dat kan ik begrijpen met die prioriteitenstelling van de politie. Heel goed dat Peter dit aan de kaak stelt. Wat een lakse vertoning zeg.
Wel goed van die KLPD'er dat ie duidelijk voor de camera liet blijken dat hij het zelf ook belachelijk vond.

En hier nog even de ware reden van het geen tijd hebben:

Hamelen
pi_15154358
Peter R. de Vries is bedreigd vanwege onthullingen in de uitzending van 20:30.
pi_15154475
Heftige promo net .
pi_15154504
Ik ga zeker kijken
Die Kees...
pi_15154567
quote:
In de uitzending van donderdag 04 december 2003:

KROONGETUIGE LOOG ER TIJDENS RECHTZITTINGEN OP LOS...

GEHEIME OPNAME VAN ADVOCAAT LEVERT SCHOKKEND BEWIJS

ONTMASKERDE LEUGENAAR BEDREIGT PETER R. DE VRIES

Het Gerechtshof in Amsterdam heeft bij de veroordeling van Paul van O., voor de moord op zijn verdwenen vrouw Angelique in november 2000 voor het bewijs gebruik gemaakt van een belastende verklaring die volledig verzonnen is. Paul van O. werd voor de moord tot 16 jaar cel veroordeeld. Het hof baseerde zich op de getuigenis van een medegedetineerde, Cees van Z., die verklaarde dat Paul hem tijdens het luchten in het huis van bewaring had bekend zijn vrouw met een mes te hebben doodgestoken.

De advocaat van Paul van O., de Amsterdamse strafpleiter mr. M. Veldman, had tijdens de zitting al heel veel twijfels over de getuigenis, maar mocht daar van de president van het Hof geen vragen over stellen.

Na de veroordeling is de advocaat een paar keer bij Cees van Z. in de gevangenis op bezoek geweest. Bij die gelegenheden heeft hij een memorecordertje weten mee te smokkelen waarmee hij de gesprekken opnam. In het programma van Peter R. de Vries is die bandopname te horen en daaruit blijkt onomstotelijk dat Van Z. de verklaring uit zijn duim heeft gezogen.

Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurt. Van Z. wordt door advocaten cynisch als een 'gastspreker van Justitie' aangeduid en heeft ook in de zogenoemde Wijkermoordzaak bij de rechtbank in Alkmaar een volledig verzonnen verklaring afgelegd die een van de hoofdverdachten moest belasten. Omdat hij tijdens de zitting de verdachte niet eens kon herkennen, viel hij door de mand.

De advocaten noemen de getuigenissen van Van Z. een 'schande voor de rechtspraak' en 'levensgevaarlijk' voor verdachten die toevallig in de buurt van Van Z. zijn gedetineerd.

Toen Van Z. er lucht van kreeg dat Peter R. de Vries aandacht aan zijn praktijken zou besteden belde hij vanuit de gevangenis De Vries op en heeft hem zwaar bedreigd. Ook van dit gesprek zijn bandopnamen gemaakt die donderdagavond worden uitgezonden. Peter R. de Vries: 'De praktijken van Van Z. moeten aan de kaak worden gesteld. We laten ons daar niet van weerhouden door zijn dreigementen'.

http://www.peterrdevries.nl/
  Redactie Frontpage donderdag 4 december 2003 @ 20:34:57 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_15155573
Cees van Z. weet waar hij woont in Hilversum en hij bedreigde Peter aan de telefoon.
pi_15157776
Voor 5000 euro zou hij zijn verklaring intrekken.
pi_15160192
quote:
Peter R de Vries bedreigd door ontmaskerde getuige

AMSTERDAM (ANP) - Misdaadverslaggever Peter R. de Vries is bedreigd door Cees van Z. De misdaadverslaggever ontmaskerde donderdag in zijn programma op SBS6 Van Z. als leugenaar. De man legde in meerdere strafzaken belastende verklaringen af tegen verdachten.

,,Als mijn naam op televisie komt, komen daar gevolgen van'', liet de 39-jarige Van Z. telefonisch vanuit de gevangenis weten. Daar zit hij een straf van tweeënhalf jaar uit. ,,Ik weet waar je woont en waar jij je hond uitlaat'', vervolgde hij. De Vries liet donderdag bandopnamen van de bedreigingen horen. Het weerhield hem niet de uitzending door te zetten.

Van Z. legde belastende verklaringen af tegen verdachten in de Wijkerzaak. Hij zou op de luchtplaats van het huis van bewaring hebben gehoord dat de verdachten restauranthouder Wijker hadden doodgeschoten. De rechtbank in Alkmaar gebruikte de verklaring niet voor het bewijs.

Verzonnen verklaring

Dat deed wel het gerechtshof in Amsterdam in de zaak tegen Paul van O., verdacht van de moord op zijn vrouw Angelique. De rechtbank in de hoofdstad veroordeelde hem hiervoor tot twaalf jaar wegens doodslag. Het hof kwam tot zestien jaar wegens moord, onder meer op basis van de verklaring van Van Z.

Ook in deze zaak beweerde Van Z. dat Van O. op de luchtplaats de moord tegenover hem bekende. Hij zou zijn vrouw hebben doodgestoken. Het lijk van Angelique is nooit gevonden, ook een mes is niet aangetroffen. Toch stelt het hof in het arrest dat Angelique met een mes om het leven is gebracht, enkel op basis van Van Z.'s verklaring.

Tegen Van O.'s advocaat mr. M. Veldman heeft Van Z. inmiddels bekend zijn verklaring te hebben verzonnen. Veldman nam deze bekentenis heimelijk op. De advocaat hoopt daar in een later stadium zijn voordeel mee te doen. Hij stelde cassatie in tegen het arrest. De Hoge Raad doet in januari uitspraak in deze zaak.

bron
pi_15339365
En zometeen weer een spannende ontmaskering van een nep-psychotherapeut
Mét verborgen camera's
Nu op SBS...
  vrijdag 12 december 2003 @ 10:03:08 #170
43634 Koos_26
Chantal Janzen
pi_15351354
quote:
Op donderdag 11 december 2003 20:32 schreef ilona-scuderia het volgende:
En zometeen weer een spannende ontmaskering van een nep-psychotherapeut
Mét verborgen camera's
Nu op SBS...
Ik heb weer genoten.

Peter: "Vragen wat voor radioprogramma's iemand luistert, nou daar knappen ze van op zeg".

Hamelen
  vrijdag 12 december 2003 @ 14:38:34 #171
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15358630
Wat heeft die man een geweldige studententijd gehad zeg lekker de hort op

Enne wel leuk dat ie zei 'Peter R de Vries ja dat is een goeie hoor'

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15521732
Wat kunnen we vanavond weer verwachten bij Peter? Vorige week was idd meesterlijk met die oplichter hier uit Twente Dat mensen zo glashard blijven volhouden he, ongelooflijk
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15521765
Check voortaan eerst ff je gids. Voorlopig geen Peter R de Vries.
pi_15521796
OMG
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_15521818
Hij heeft pas wel weer een contract getekend voor SBS. 32 nieuwe afleveringen. Das 2 seizoenen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')