abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3884623
Hmm... ik vind dat met name dit topic bezocht wordt door enge mensen. 'Maak zn personalia maar even bekend, dan weten 'wij' er wel raad mee'.

Dergelijke personen moeten bestreden worden. Hard en onvermoeibaar.

Ik heb het niet gezien, maar ik neem aan dat Peter zich voor heeft gedaan als potentieel slachtoffer of daarvoor ander lokaas heeft gebruikt en vervolgens de man 'betrapt' heeft. Woohoo, wat een speurwerk.

Laten we wel wezen, het doen en laten van mensen is nog altijd een priveaangelegenheid. Prive! Weten we nog wat dat betekent? Pas als het tot een begin van uitvoering komt, heb je iets om in te grijpen, en dan nog heb je je te beperken tot een 'citizens arrest' om hem vervolgens over te dragen aan de autoriteiten.

Het zou me wat waard zijn om tot op het bot uit te zoeken in hoeverre Peter onrechtmatig c.q. strafbaar bezig is geweest.

Een advocaat in de zaal?

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_3885104
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 01:40 schreef Argento het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ik neem aan dat Peter zich voor heeft gedaan als potentieel slachtoffer of daarvoor ander lokaas heeft gebruikt en vervolgens de man 'betrapt' heeft. Woohoo, wat een speurwerk.
Als je het nou wel had gekeken had je de echte gang van zaken gezien en had je nu niet zo voor lul gestaan met je verhaal.
pi_3885106
quote:
Op donderdag 18 april 2002 21:50 schreef Hakkert het volgende:
Hey mensen

Heeft iemand de uitzending van net gezien? Nou ik wil wel eens weten wat jullie daar van vinden. Ik vind het dus echt walgelijk en zo'n vent moeten ze opknopen aan z'n leuter( kweet het het is niet netjes en ook niet van deze tijd maar ja).. Ook vind ik eigenlijk dat ze zijn naam en foto op tv moeten uitzenden.. Weet iemand waarom dat niet mag. Zal wel met privacy te maken hebben, maar dan vraag ik me af wat belangrijker is. Zijn privacy of de veiligheid van de kinderen in zijn buurt..

wasser dan????
Jusqu'ici tout va bien...
  vrijdag 19 april 2002 @ 08:58:21 #79
16563 Cesarino
Wendy`s kut court. AZ
pi_3885465
Wat even vergeten wordt te melden in alle berichten die hier staan is het feit dat deze man in het dagelijks leven een onderwijzer is, en trainer van een lokaal jeugdelftal.

Toen hij zei dat de jongen moest komen in een voetbalbroekje, viel ik echt van mijn stoel.

Iedereen hier die het heeft over uitlokking heeft of de uitzending niet gezien, of de uitzending niet gevolgd.

Deze man is een bedreiging voor de samenleving en moet zeker opgenomen worden.
Ik ben er bijna van overtuigd, dat hij OOK in zijn omgeving slachtoffers heeft gemaakt.
De brutaliteit om mensen zo te beledigen via SMS, telefoon en email gaan alle perken te buiten.
Een pedo die geilt op voetbal broekjes, en daarbij jeugdtrainer is, pfffffffff, heb er geen woorden voor.
Hulde voor Peter dat hij de School en de voetbalvereniging deze week op de hoogte gaat brengen. Maar... Ik ben bang dat daardoor meerdere zaken aan het licht komen. Ik kan mij niet voorstellen dat dit het enige kind is bij wie hij dit flikt.

Woord van 2006. Zidaantje
Zi~daantje - Een kopstoot tegen de borst
~Iemand een Zidaantje geven ~ Kappen nu of je krijgt een Zidaantje.
pi_3885488
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 08:58 schreef Cesarino het volgende:
Wat even vergeten wordt te melden in alle berichten die hier staan is het feit dat deze man in het dagelijks leven een onderwijzer is, en trainer van een lokaal jeugdelftal.

Toen hij zei dat de jongen moest komen in een voetbalbroekje, viel ik echt van mijn stoel.

Iedereen hier die het heeft over uitlokking heeft of de uitzending niet gezien, of de uitzending niet gevolgd.

Ik ben er bijna van overtuigd, dat hij OOK in zijn omgeving slachtoffers heeft gemaakt.
De brutaliteit om mensen zo te beledigen via SMS, telefoon en email gaan alle perken te buiten.
Een pedo die geilt op voetbal broekjes, en daarbij jeugdtrainer is, pfffffffff, heb er geen woorden voor.
Hulde voor Peter dat hij de School en de voetbalvereniging deze week op de hoogte gaat brengen. Maar... Ik ben bang dat daardoor meerdere zaken aan het licht komen. Ik kan mij niet voorstellen dat dit het enige kind is bij wie hij dit flikt.

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb echt met mijn mond open van verbazing zitten kijken en vind het heel goed dat deze man op deze manier is aangepakt.

Ik vond wel dat Peter rustig bleef, ik zou hem naar zijn strot vliegen!!!!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 19 april 2002 @ 10:47:04 #81
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3886456
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 09:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik ben het hier helemaal mee eens. Ik heb echt met mijn mond open van verbazing zitten kijken en vind het heel goed dat deze man op deze manier is aangepakt.

Ik vond wel dat Peter rustig bleef, ik zou hem naar zijn strot vliegen!!!!

Tja, maar Peter moet professioneel blijven... Als moeder zijnde echter........ En hij maar roepen of Peter zijn leven ging verwoesten, walgelijk gewoon. Moet er niet aan denken dat hij aan mijn kinderen zit of mijn kinderen lesgeeft als trainer

*Muurbloempje heeft uitzending van begin tot eind gezien*

[Dit bericht is gewijzigd door Muurbloempje op 19-04-2002 10:53]

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_3886479
Ik snap eigenlijk niet, waarom er mensen met een blabla verhaal hier komen doen, terwijl ze de uitzending niet eens gezien hebben..

"het was zeker Uitlokking" Ja hoor, tuurlijk . Dan wil ik dat jij je sportbroekje aandoet, en een leuk sportshirtje, en dan gaan we lekker films kijken en daarna ...

Bah, zeg dan niets. Die vent is gewoon ziek, en dan nog gewoon een leraar en een trainer.

For more info about DJ Gino D visit www.djginod.com
pi_3887019
quote:

Inderdaad, dat stukje over sportkleding was vrij ziek. Maar ik blijf erbij dat wanneer de jongen zelf contact opneemt (met sexuele doeleinden) met de man, dat het uitlokking is. Het ligt natuurlijk compleet anders wanneer dit onder bedreiging gebeurt, maar dat stuk heb ik niet gezien.
pi_3887036
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 10:48 schreef ginod het volgende:
Ik snap eigenlijk niet, waarom er mensen met een blabla verhaal hier komen doen, terwijl ze de uitzending niet eens gezien hebben..

"het was zeker Uitlokking" Ja hoor, tuurlijk . Dan wil ik dat jij je sportbroekje aandoet, en een leuk sportshirtje, en dan gaan we lekker films kijken en daarna ...

Bah, zeg dan niets. Die vent is gewoon ziek, en dan nog gewoon een leraar en een trainer.

Naja, als jij dan zegt: Ja, is goed! Ik kom er zo aan!
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:25:26 #85
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3889528
Prachtig hoe ze die man te pakken hadden. En respect voor Peter R de Vries, want anders was die man nu nog bezig met chanteren en bedreigingen uiten via de telefoon.
Amsterdam + Boekel = werelds...
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:26:52 #86
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_3889555
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 10:47 schreef Muurbloempje het volgende:

[..]

Tja, maar Peter moet professioneel blijven... Als moeder zijnde echter........ En hij maar roepen of Peter zijn leven ging verwoesten, walgelijk gewoon. Moet er niet aan denken dat hij aan mijn kinderen zit of mijn kinderen lesgeeft als trainer

*Muurbloempje heeft uitzending van begin tot eind gezien*

Hier spreekt een wijze vrouw !!!
Amsterdam + Boekel = werelds...
  vrijdag 19 april 2002 @ 14:44:43 #87
19597 Skull
Stay hungry!
pi_3889950
Het is misschien vreemd om te zeggen, maar het is heel creepy en fascinerend tegelijk hoe deze man direct zijn act klaar heeft om de boel te manipuleren.

"Ga je me nu kapot maken."
"Ik zit nu ff helemaal stuk."
"Ik vind het heel erg dat je dat zegt."

Je zou bijna medelijden met hem krijgen en hem als een slachtoffer van zijn eigen ziekte zien. Natuurlijk zit er een behoorlijke steek los bij deze man. Maar vergeet niet al deze daden zijn bij volle verstand van te voren tot in details uitgewerkt en alles dient om zijn eigen egoistische behoeften te vervullen. Medelijden met zijn slachtoffers is er niet en daarom verdient hij ook geen medelijden van ons. Dit soort mensen zijn een meester in het bespelen van de maatschappij. Als je ziet dat hij jarenlang als leraar en trainer heeft gewerkt en geleefd en daar behoorlijk succesvol mee is en dat hij nu ook direct zijn act klaar heeft. Het is ongeloofelijk.

I don't even know what I'm doing here.
  vrijdag 19 april 2002 @ 15:50:05 #88
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3891140
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 14:26 schreef -Schorpioen- het volgende:

[..]

Hier spreekt een wijze vrouw !!!

Je bent te aardig
because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
  vrijdag 19 april 2002 @ 16:20:50 #89
26012 Oakey
Blue Monday
pi_3891643
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 11:40 schreef nikk het volgende:

[..]

Inderdaad, dat stukje over sportkleding was vrij ziek. Maar ik blijf erbij dat wanneer de jongen zelf contact opneemt (met sexuele doeleinden) met de man, dat het uitlokking is. Het ligt natuurlijk compleet anders wanneer dit onder bedreiging gebeurt, maar dat stuk heb ik niet gezien.

Ik denk dat veel mensen zich wel eens kunnen verkijken op de seksuele activiteiten van 15-jarigen! Ik denk dat je als ouder gruwt van de gedachte, maar believe me, het gebeurt wel degelijk (en uit vrije wil van 15-jarigen, al dan niet om geld te verdienen. De nieuwste mobiele telefoons moeten immers ook betaald worden...)

Wat niet wegneemt dat het niet mag volgens de wet, maar zo'n heksenjacht op de tv vind ik heel erg eng.

Het is ook een beetje naief om te denken dat een leraar per definitie niets seksueels denkt/voelt bij zijn leerlingen. Hoeveel mannelijke leraren denken 's avonds in bed niet aan dat leuke meisje uit hun klas?? Dit Lolita-fenomeen is al zo oud als de weg naar Rome.

[Dit bericht is gewijzigd door Oakey op 19-04-2002 16:33]

pi_3892946
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 16:20 schreef Oakey het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen zich wel eens kunnen verkijken op de seksuele activiteiten van 15-jarigen! Ik denk dat je als ouder gruwt van de gedachte, maar believe me, het gebeurt wel degelijk (en uit vrije wil van 15-jarigen, al dan niet om geld te verdienen. De nieuwste mobiele telefoons moeten immers ook betaald worden...)

Wat niet wegneemt dat het niet mag volgens de wet, maar zo'n heksenjacht op de tv vind ik heel erg eng.

Het is ook een beetje naief om te denken dat een leraar per definitie niets seksueels denkt/voelt bij zijn leerlingen. Hoeveel mannelijke leraren denken 's avonds in bed niet aan dat leuke meisje uit hun klas?? Dit Lolita-fenomeen is al zo oud als de weg naar Rome.

Ben het ook helemaal met je eens.
  vrijdag 19 april 2002 @ 18:13:36 #91
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_3892978
Heb het niet gezien maar waarom zocht de jongen eigenlijk contact met een homo?
Kennelijk nieuwsgierigheid of nog in de fase "ik weet niet of ik homo ben?".

Iemand dat gezien toevallig?

pi_3893039
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 18:13 schreef Quenda het volgende:
Heb het niet gezien maar waarom zocht de jongen eigenlijk contact met een homo?
Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat staat nergens, is ook niet waar. Hij werd benaderd dankzij z'n CU2 profiel.
  vrijdag 19 april 2002 @ 18:28:21 #93
2934 Carin aka Trijntje
Voor wie ik liefheb....
pi_3893091
Gelukkig dat justitie hier niets mee kan doen! Als justitie in eerste instantie wel iets had gedaan toen de moeder en zoon kontakt met ze hadden opgenomen dan was dit allemaal niet gebeurd. Deze volwassen man komt op een site voor jongeren en doet zich totaal anders voor dan hij is. Als hij zijn zin niet meteen krijgt gaat hij bedreigen en heeft het over 2002 als zijnde "your worst nightmare" die jongen heeft goddank de tegenwoordigheid van geest zijn moeder in te lichten (die vervolgens ook bedreigd wordt) waarna moeder, vriendin en Peter R. een list opstellen en waarom!! Omdat de politie het allemaal niet zo'n vaart vindt lopen. Die gast bedreigt de jongen zo erg dat hij hem zelfs verteld wat hij aan moet trekken (sportbroekjes vindt ie zo opwindend, het zal je trainer zijn zeg!) en hij gaat dus nog zo ver dat hij die jongen (dus na hem eerst bedreigd te hebben) naar zijn huis probeert te lokken. Wat doet justitie naderhand. Moeder van uitlokking beschuldigen!!!! Ik ben blij dat Peter R. de school van deze echt vieze kerel zal inlichten evenals de sportclub. Hij hoeft niet met naam en toenaam van mij in de krant maar ik hoop van harte dat heel veel mensen deze walgelijke kerel (zo eentje liep er ook destijds bij Willibrord tegen de lamp. Hulde Willibrord) hebben herkend. En laten we even goed nadenken. Iemand die een verfbommetje tegen de gouden koets gooit moet voor de rechter en een pedo die een jongen van 15 bedreigd en sex met hem wil hebben (want daar had hij het wel over) wordt notabene beschermd!!!!! Dit is een walgelijk land wat de rechtspraak betreft. Geen boom is hoog genoeg voor een pedo. Of beter, hang een pedo op aan een lage boom, lijden ze langer!!!
Prijs en zegen de betovering, Want april is mijn verovering...............
  vrijdag 19 april 2002 @ 18:29:40 #94
572 Sniper
Gull Catcher
pi_3893101
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 16:20 schreef Oakey het volgende:

Hoeveel mannelijke leraren denken 's avonds in bed niet aan dat leuke meisje uit hun klas??

Is op zich ook niet erg zolang het niet tijdens het werk tot uitdrukking komt en de gedachten niet omgezet worden in acties.
  vrijdag 19 april 2002 @ 18:40:24 #95
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_3893211
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 18:22 schreef FrankVanKlaveren het volgende:

[..]

Waar haal je die wijsheid vandaan? Dat staat nergens, is ook niet waar. Hij werd benaderd dankzij z'n CU2 profiel.

Ik schreef al dat ik de bewuste Willibrord/de Vries uitzending niet heb gezien.

Oké, de man schreef een e-mail aan de 15 jarige jongen met daarin voorstellen voor ? (sexueel getinte chats? een ontmoeting? een geile mailwisseling?)
De jongen ging daar blijkbaar op in. Geheel uitzichzelf, niet gedwongen. Toch?

pi_3893479
Wordt herhaald de 24e.. weet iemand hoe laat?
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  vrijdag 19 april 2002 @ 19:15:34 #97
26012 Oakey
Blue Monday
pi_3893652
Nog even 3 punten:

1) Ik heb sterk het idee dat het feit dat het een man was die een jongen benadert de zaak in de ogen van veel mensen nog "schandelijker" maakt.

2) De bewuste meneer is zeker geen pedofiel (dit is iemand die op kinderen jonger dan 12 valt), maar wel een pederast

3) Waarom is het zo erg/vies/whatever dat de meneer geilt op sportbroekjes? Is dit anders dan de schooluniformpjes waar veel heteromannen geil van worden? Of de sexy lingerie? Dit staat volgens mij geheel los van het gebeurde.

En voordat iemand gaat zeiken, ik val niet op 15-jarigen, maar ken er wel een aantal. Toevallig zijn die ook seksueel actief en spreken soms af met meerderjarigen (en of iemand dan 23 of 40 is maakt voor de wet niet uit).

pi_3893760
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 19:15 schreef Oakey het volgende:
Nog even 3 punten:

1) Ik heb sterk het idee dat het feit dat het een man was die een jongen benadert de zaak in de ogen van veel mensen nog "schandelijker" maakt.

2) De bewuste meneer is zeker geen pedofiel (dit is iemand die op kinderen jonger dan 12 valt), maar wel een pederast

3) Waarom is het zo erg/vies/whatever dat de meneer geilt op sportbroekjes? Is dit anders dan de schooluniformpjes waar veel heteromannen geil van worden? Of de sexy lingerie? Dit staat volgens mij geheel los van het gebeurde.

En voordat iemand gaat zeiken, ik val niet op 15-jarigen, maar ken er wel een aantal. Toevallig zijn die ook seksueel actief en spreken soms af met meerderjarigen (en of iemand dan 23 of 40 is maakt voor de wet niet uit).

Onbegrijpelijk dat je zo'n persoon nog gaat verdedigen ook. Zeer triest. Ik hoop dat je nooit op wat voor wijze dan ook zelf te maken krijgt met een situatie zoals die gister te zien was.
pi_3893962
quote:

Hij kan die jongens bij het jeugdelftal of op school ook wel zo "bewerkt" hebben dat ze niks durven te zeggen en doen wat hij zegt.Wie weet wat zo man nog meer op z'n geweten heeft?
Hij haalde ook namen door elkaar toen hij om bevestiging vroeg.
Maar de school en de sportbond worden in ieder geval gewaarschuwd door Peter R. Vries.Zeer goede zaak!
En dan nog dat die man ook tegen de ouders van die jongens had gezegd dat ze niet voorzichtig genoeg kunnen zijn.Vuile schijnheilige viezerik
pi_3893969
quote:
Op donderdag 18 april 2002 21:50 schreef Hakkert het volgende:
Hey mensen

maar dan vraag ik me af wat belangrijker is. Zijn privacy of de veiligheid van de kinderen in zijn buurt..

De veiligheid van de kinderen in zijn buurt!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')