quote:Vind ik ook... die moeten ze gewoon op TV laten zien... dat zun carriere dan maar kapot is...
Op donderdag 18 april 2002 22:23 schreef Wisp het volgende:[..]
ze hebben wel geld zat maar ze houden niet zo van negatieve publicatie, en volgens mij riskeer je ook een celstraf
maar in dit geval hadden ze best z'n kop mogen laten zien
quote:jah, zoals peter al zei, hij heeft het zelf gedaan, en je kan dan meteen een boel kinderen een trauma besparen
Op donderdag 18 april 2002 22:26 schreef DJ_Saucage het volgende:[..]
Vind ik ook... die moeten ze gewoon op TV laten zien... dat zun carriere dan maar kapot is...
quote:Ja, dat vond ik ook wel een beetje vreemd. Moest die jongen nou in beeld komen, lijkt me persoonlijk niet zo verstandig. Ook ivm als die jongen morgen weer op school komt, maar ook dat die pedo dus nu ook precies ziet wie hem "verlinkt" heeft.....maar hij had zijn prive gegevens natuurlijk ook al. Nouja iig lijkt me niet zo'n goede keus, had hem gewoon uit beeld gelaten, of reconstructie ofzo....
Op donderdag 18 april 2002 22:14 schreef Paige het volgende:[..]
Wat ik wel raar vond dat David eerst wel werd gecamoufleerd tijdens eerdere chats..Maar bij de chat waar Peter bij was niet..
quote:De gemiddelde nederlander wilt de kop van die man zien, dat doen ze ook niet
Op donderdag 18 april 2002 22:26 schreef Wisp het volgende:dat is wat de gemiddelde nederlander wil zien, zij exploiteren dat alleen
SBS heeft echt geen geld teveel. Als ze dat wel zouden hebben willen ze dat niet besteden aan dergelijke processen.
ze hadden die gast gewoon ff moeten naaien door zijn kop te laten zien...maarja dat mag in dit landje weer niet....
ze lichten wel zijn werkgever in enzo....het zal je pa maar zijn....zijn leven is idd naar de klote...MOOIZO!!!!
quote:Dan zou een particulier of bedrijf het gewoon moeten sponseren eerst die kop daarna de rechtzaak....!!!! zijn ee fokkers met te veel geld??
Op donderdag 18 april 2002 22:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
De gemiddelde nederlander wilt de kop van die man zien, dat doen ze ook niet
SBS heeft echt geen geld teveel. Als ze dat wel zouden hebben willen ze dat niet besteden aan dergelijke processen.
quote:
Op donderdag 18 april 2002 22:30 schreef Tha_Mav het volgende:
een leraar die contacten aan gaat met kinderen is per defenitie fout....maakt geen reet uit wie met het contact begon...die shit is moreel als leraar niet te verkopen....ze hadden die gast gewoon ff moeten naaien door zijn kop te laten zien...maarja dat mag in dit landje weer niet....
ze lichten wel zijn werkgever in enzo....het zal je pa maar zijn....zijn leven is idd naar de klote...MOOIZO!!!!
quote:Nee nee, die jongen had geen 06 nummer. Hij belde naar de mobiel van die Vincent en die kon zien vanaf welk nummer die jongen belde. Toen hij en z'n moeder alle stekkers uit de telefoons hadden gehaald kreeg Vincent het antwoordapparaat, waarop het 06 nummer van David's moeder te horen was...
Op donderdag 18 april 2002 22:09 schreef Wisp het volgende:
het was btw wel de fout van die gozer om z'n 06 nummer te geven, ze moeten gewoon vanaf de basisschool afleren dat te doen
quote:Die pedo had hem al gezien toen die jongen voor de auto verscheen en ik denk ook later op het politiebureau...
Op donderdag 18 april 2002 22:29 schreef Suzy het volgende:
Ja, dat vond ik ook wel een beetje vreemd. Moest die jongen nou in beeld komen, lijkt me persoonlijk niet zo verstandig. Ook ivm als die jongen morgen weer op school komt, maar ook dat die pedo dus nu ook precies ziet wie hem "verlinkt" heeft.....
quote:ja ok, maar hij had dus gewoon niet moeten bellen
Op donderdag 18 april 2002 22:33 schreef Xhorder het volgende:[..]
Nee nee, die jongen had geen 06 nummer. Hij belde naar de mobiel van die Vincent en die kon zien vanaf welk nummer die jongen belde. Toen hij en z'n moeder alle stekkers uit de telefoons hadden gehaald kreeg Vincent het antwoordapparaat, waarop het 06 nummer van David's moeder te horen was...
[..]
quote:Maar hij dacht dat het een grap was... Maar okay, beter niet bellen ja...
Op donderdag 18 april 2002 22:34 schreef Wisp het volgende:
ja ok, maar hij had dus gewoon niet moeten bellen
p.s. procentueel heeft nederland de meest taps ter wereld!!!
quote:Ja zo zijn ze achter Vincents identiteit gekomen... Nou ja, ze hadden ook z'n IP nummer kunnen tracen ofzo...
Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef Tha_Mav het volgende:
mobieltje zijn heel erg makkelijk na te gaan voor justitie instantie...dat kan per sim maar ook per emei....
Wordt dit overigens nog herhaald?
quote:Dat was een bestaande jongen... Allemaal echt natuurlijk, anders is het uitlokking...
Op donderdag 18 april 2002 22:41 schreef dax het volgende:
Had Peter R De Vries dat CU2-profiel zelf aangemaakt om dit programma te maken? Of is was het echt een bestaand profiel van een bestaande jongen?Wordt dit overigens nog herhaald?
quote:Maar was die jongen uit zichzelf al ingegaan op die toespelingen van die man? Was hij homo?
Op donderdag 18 april 2002 22:43 schreef Xhorder het volgende:[..]
Dat was een bestaande jongen... Allemaal echt natuurlijk, anders is het uitlokking...
quote:Nee hij dacht dat het een grap was geloof ik... En toen ie belde merkte hij dat het geen grap was en dat het een vent van 40 was... tja, foutje...
Op donderdag 18 april 2002 22:44 schreef dax het volgende:[..]
Maar was die jongen uit zichzelf al ingegaan op die toespelingen van die man? Was hij homo?
quote:met een IP kun je je zelf best afschermen....gratis provider....valse data invoeren....via hotel telefoon netwerken inloggen. (wel niet je id geven in dat hotel maar dat hoeft maar zelden tot nooit)
Op donderdag 18 april 2002 22:38 schreef Xhorder het volgende:[..]
Ja zo zijn ze achter Vincents identiteit gekomen... Nou ja, ze hadden ook z'n IP nummer kunnen tracen ofzo...
quote:kweet niet maar hier kan je wel een stukje bekijken (naja een promo dan)
Op donderdag 18 april 2002 23:15 schreef dax het volgende:
Weet iemand of dit nog herhaald wordt?
quote:lijkt me onmogelijk na een aantal acties....
Op donderdag 18 april 2002 21:53 schreef Wisp het volgende:[..]
indraatje@hotmail.com
denk niet dat ie dat adres nog gebruikt
Maar wat ik zo vreemd vind, is dat niemand stil staat bij het feit dat er ook genoeg jongens van 15 jaar zijn, die gewoon wel vrijwillig sex willen hebben met iemand die ze via het internet ontmoet hebben.
Ik bedoel.. dûh... toen ik 15 was toen gierden de hormonen door m'n lijf... En ook via chatboxen (toen voornamelijk telefoon ipv internet) ben ik toen in contact gekomen met mannen die wel 'meerderjarig' waren. Wie is er nou fout dan? Zij of ik? Ik was doelbewust op sex uit... Of hadden zij er dan niet op in moeten gaan juist omdat ze meerderjarig zijn??
Als mijn ouders er waren achter gekomen, dan hadden ze die arme mannen wat gedaan. Maar ik wilde toch echt wel zelf...
Het was natuurlijk anders geweest als hij ook met een andere jongen van 15 had afgesproken, want dan was het 'experimenteren'.
quote:Ik had ook al seks op mijn 15e met jongems/mannen van de leefdtijd 15 tot 25 jaar... Hormonen ed.
Op donderdag 18 april 2002 23:48 schreef CJ het volgende:
Die kerel was natuurlijk fout bezig met z'n dreigementen. Daar kun je niet omheen. Maar ik heb me ook flink zitten ergeren aan Peter. Wat kan die kerel woorden in je mond stoppen zeg.Maar wat ik zo vreemd vind, is dat niemand stil staat bij het feit dat er ook genoeg jongens van 15 jaar zijn, die gewoon wel vrijwillig sex willen hebben met iemand die ze via het internet ontmoet hebben.
Ik bedoel.. dûh... toen ik 15 was toen gierden de hormonen door m'n lijf... En ook via chatboxen (toen voornamelijk telefoon ipv internet) ben ik toen in contact gekomen met mannen die wel 'meerderjarig' waren. Wie is er nou fout dan? Zij of ik? Ik was doelbewust op sex uit... Of hadden zij er dan niet op in moeten gaan juist omdat ze meerderjarig zijn??
Als mijn ouders er waren achter gekomen, dan hadden ze die arme mannen wat gedaan. Maar ik wilde toch echt wel zelf...
Het was natuurlijk anders geweest als hij ook met een andere jongen van 15 had afgesproken, want dan was het 'experimenteren'.
Ik heb het programma ook gezien, en we hadden overduidelijk met een pedo te maken, dus opsluiten die hap!!!
quote:Dat het hier een om een ras-echte pedo ging was wel duidelijk. Dûh. Hij had filmpjes met jongens van 15 tot 22 jaar... and they didn't play with Lego...
Op vrijdag 19 april 2002 00:09 schreef Gboy27 het volgende:[..]
Ik had ook al seks op mijn 15e met jongems/mannen van de leefdtijd 15 tot 25 jaar... Hormonen ed.
En aan mij werd ook altijd gevraagd of ik wel 16 jaar of ouder was (dan mag het in Nederland) Ik loog dus en zei dat ik 17 was...
Ik heb het programma ook gezien, en we hadden overduidelijk met een pedo te maken, dus opsluiten die hap!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |