abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:27:42 #51
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_71710063
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja precies. Gewoon een gat in de grond of een muurtje bouwen met wat stenen. Niet van die suffe hightech kolen of gasbarbecues.
Een kolen BBQ is volgens mij niet echt high tech: gewoon een bak waar je kolen in gooit en een handig randje waar je een rooster op kan leggen.
Blijkbaar willen sommige domme hollanders primitief proberen te doen. Jochies, doe maar niet. Jullie staan voor lul
pi_71710094
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Een kolen BBQ is volgens mij niet echt high tech: gewoon een bak waar je kolen in gooit en een handig randje waar je een rooster op kan leggen.
Blijkbaar willen sommige domme hollanders primitief proberen te doen. Jochies, doe maar niet. Jullie staan voor lul
ik wou net zeggen, hightec kolen
pi_71713086
Grote noobs hierzo . Wat jullie bedoelen heet grillen en geen BBQ!!!

Noodles
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:12:25 #54
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_71713169
Ik zal wel homo zijn want ik vind bbq'en niks.
Als ik bbq dan heb ik een vrij moment en dan ga ik niet aan 't werk.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_71713417
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Grote noobs hierzo . Wat jullie bedoelen heet grillen en geen BBQ!!!

jij houdt van noodles, wat weet jij er nou van
pi_71713530
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef Markster het volgende:

[..]

jij houdt van noodles, wat weet jij er nou van
Als ik van noodles hou, waarom mag ik niets van BBQ afweten?
Noodles
pi_71714031
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Stali het volgende:

[..]

Terwijl de man met nog een biertje in de hand het vlees zwart laat blakeren staat de vrouw in de keuken sausjes en de knoflookboter te maken, het brood te bakken en ook nog salades te bereiden en intussen de tafel te dekken voor al die door hem uitgenodigde gasten.

Ze mag ook eens dagje vrij. .
Whehehe zo gaat dat vaak wel ja.

Hier gaat het om en om. Hij maakt altijd de marinade voor de saté want die van hem is echt geweldig en ik maak de sauzen maar verder doen we zowel de voorbereidingen als het bakken allebei wel. Hij staat rustig een salade in elkaar te draaien terwijl ik het vlees aan het grillen ben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71714984
Dat komt voornamelijk omdat vrouwen meestal de BBQ niet eens brandend krijgen
graag verwijderen
pi_71715763
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

Maar je hebt toch van die fancy kolendingen met gecirculeerde luchtstromen en een makkelijk aansteekmechanisme en dat soort crap. Gewoon een bak met kolen werkt prima.
pi_71715843
Het bier innemen bij een BBQ zie ik dan wel weer als'n hoogtepunt
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_71717598
Ik was trouwens laatst op een BBQ waar men zoveel bier op had dat sommige het vlees van de BBQ pakte terwijl het er net een paar seconde op lag, zodat je bloed over de kin zag stromen.
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:18:15 #62
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_71717670
Heb een tijdje in Belgie gewerkt alwaar een collega mij vertelde dat ze de haaskarbonades altijd eerst een uurtje in het witbier lieten drijven alvorens men het op de BBQ gooide. Iemand dáár ervaring meer? Leek mij een vaag verhaal.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:20:10 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71717705
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Heb een tijdje in Belgie gewerkt alwaar een collega mij vertelde dat ze de haaskarbonades altijd eerst een uurtje in het witbier lieten drijven alvorens men het op de BBQ gooide. Iemand dáár ervaring meer? Leek mij een vaag verhaal.
Dat is voor als je zo dronken ben dat je geen bier meer kan vasthouden. Zit het in ieder geval in het eten.
pi_71717724
Da's toch gewoon marineren maar dan anders? Lijkt me prima gaan al lijkt het me qua smaak niet echt een succes.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71717735
Echte bazen drinken alleen maar bij de barbecue
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:35:21 #66
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_71753862

dat is bbqen
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_71753933
Het filmpje zelf is trouwens tenenkrommend. Wat die mannen daar doen heeft helemaal niks met bbq-en (het was sowieso eigenlijk al grillen) te maken, maar enkel met het oplopen van een voedselvergiftiging.
pi_71756395
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:

[..]

Als ik van noodles hou, waarom mag ik niets van BBQ afweten?
noodles doe je toch niet op de BBQ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')