Een kolen BBQ is volgens mij niet echt high tech: gewoon een bak waar je kolen in gooit en een handig randje waar je een rooster op kan leggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Gewoon een gat in de grond of een muurtje bouwen met wat stenen. Niet van die suffe hightech kolen of gasbarbecues.
ik wou net zeggen, hightec kolenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een kolen BBQ is volgens mij niet echt high tech: gewoon een bak waar je kolen in gooit en een handig randje waar je een rooster op kan leggen.
Blijkbaar willen sommige domme hollanders primitief proberen te doen. Jochies, doe maar niet. Jullie staan voor lul
jij houdt van noodles, wat weet jij er nou vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Grote noobs hierzo. Wat jullie bedoelen heet grillen en geen BBQ!!!
![]()
Als ik van noodles hou, waarom mag ik niets van BBQ afweten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:21 schreef Markster het volgende:
[..]
jij houdt van noodles, wat weet jij er nou van
Whehehe zo gaat dat vaak wel ja.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Terwijl de man met nog een biertje in de hand het vlees zwart laat blakeren staat de vrouw in de keuken sausjes en de knoflookboter te maken, het brood te bakken en ook nog salades te bereiden en intussen de tafel te dekken voor al die door hem uitgenodigde gasten.
Ze mag ook eens dagje vrij..
Maar je hebt toch van die fancy kolendingen met gecirculeerde luchtstromen en een makkelijk aansteekmechanisme en dat soort crap. Gewoon een bak met kolen werkt prima.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Een kolen BBQ is volgens mij niet echt high tech: gewoon een bak waar je kolen in gooit en een handig randje waar je een rooster op kan leggen.
Blijkbaar willen sommige domme hollanders primitief proberen te doen. Jochies, doe maar niet. Jullie staan voor lul
Dat is voor als je zo dronken ben dat je geen bier meer kan vasthouden. Zit het in ieder geval in het eten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:18 schreef Loedertje het volgende:
Heb een tijdje in Belgie gewerkt alwaar een collega mij vertelde dat ze de haaskarbonades altijd eerst een uurtje in het witbier lieten drijven alvorens men het op de BBQ gooide. Iemand dáár ervaring meer? Leek mij een vaag verhaal.
noodles doe je toch niet op de BBQquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:26 schreef ikhouvannoodles het volgende:
[..]
Als ik van noodles hou, waarom mag ik niets van BBQ afweten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |