Laatste keer dat ik je bezig zag was idd geen succesquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Het_hupt het volgende:
Ik kan niet BBQen, heb dr dan ook niet veel mee
dat dusquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik je bezig zag was idd geen succes![]()
Niks onzin, vrouwen moeten van de BBQ afblijven. Vrouwen mogen van mij wel de buitenhaard aansteken, maar de BBQ, niks ervan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Wat een onzin. Ben een vrouw, hou niet eens van vlees, maar vuurtjes aanmaken ben ik echt goed in.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef willempjewever het volgende:
en door de kranten eerst flink rook zodat de tuin van de buren niet meer te zien is, zo hoort het![]()
Gelukkig dat dat wel mag van jou.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:23 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Niks onzin, vrouwen moeten van de BBQ afblijven. Vrouwen mogen van mij wel de buitenhaard aansteken, maar de BBQ, niks ervan.
Van mij heb je al gewonnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Gelukkig dat dat wel mag van jou.![]()
Ik moet de eerste man nog tegenkomen die een beter fikkie stookt dan ik.
Maar vaak ziet hij er (compleet met belachelijk schortje) zo uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:22 schreef willempjewever het volgende:
niks mooiers dan een lading vlees af te rekenen en dan zwart te bakken
Zal je mannelijkheid even oppoetsen, kan je zo tenminste nog slapen: JIJ bent vast heel goed in andere dingen.quote:
pfffffffquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:17 schreef Rosbief het volgende:
Omdat BBQ voor soldaten/boswachters/woudlopers is die geen keuken en vrouw tot hun beschikking hebben.
Thuis wordt het vlees gewoon op het fornuis bereid door de vrouw.
Doe mijn geheugen eens opfrissen dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Zal je mannelijkheid even oppoetsen, kan je zo tenminste nog slapen: JIJ bent vast heel goed in andere dingen.
Bedoel je zo iets?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:32 schreef Loedertje het volgende:
Zo voelt hij zich dus.
[ afbeelding ]
[..]
Maar vaak ziet hij er (compleet met belachelijk schrotje) zo uit
En roept zijn vrouw (aldus Netwerk) na 10 jaar dat hij het nog steeds niet kan maar dat ze het toch maar opeet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |