Maar dat mag niet van jouquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, maar niet zo heel veel. Er is wel een heel topic over hoe gaat het met (nieuwe) vaders. Maar Peaceman komt er nooit eigenlijk...
Dit keer niet, maar in dat topic van de vaders wel hoor. En rond de bevalling heeft hij ook wel in zwangerschap & geboorte gepost om ze daar op de hoogte te houden. Ze en ook de users hier leefden erg met ons mee.quote:
was op OnAir of niet? Hebben we half gezien....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee. Hij heeft een portret van je geschilderd.
En als ik thuis ben, doe ik een poging om alles weer te corrigeren...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was op OnAir of niet? Hebben we half gezien....
Peaceman verschoont inderdaad wel de luier poepluier liever niet, maar af en toe komt hij er niet onderuit , maar een groot deel van de opvoeding doe ik natuurlijk ook omdat ik meer thuis ben!! Is ook heel logisch.
Dank je.. mis alleen de chips..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Eerst nog even Peaceman wat drinken geven.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
was op OnAir of niet? Hebben we half gezien....
Nee, Peaceman zit achter de pc en ik zit aan de eethoektafel met de laptop. Op schoot is veel te warm. Allebei in de woonkamer en met een leuk gezellig muziekje erop.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie allebei met een laptopje op schoot, peace en Diaan?
Peaceman beheert het netwerk en Diaan zorgt voor de content.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Zitten jullie allebei met een laptopje op schoot, peace en Diaan?
Ow daarmee is hij ook al een keer in DWDD geweest... is apart om te zien. Maar jij zag dus Peace in één van die schilderijen?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Accidentalisme. Hij schildert eerst het portret en zoekt dan degene die het voorstelt
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarover verschillen de meningen.
En ondertussen natuurlijk schateren van het lachenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Nee, Peaceman zit achter de pc en ik zit aan de eethoektafel met de laptop. Op schoot is veel te warm. Allebei in de woonkamer en met een leuk gezellig muziekje erop.
quote:
Nee hoor, valt wel mee. Peace is ook druk met Pokerenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En ondertussen natuurlijk schateren van het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |