Dat was ook véééél later. Dit stukje is uit 1974. Er was destijds maar één bassist zo wild in rockmuziek.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
De enige naam die ik bij Frank Zappa weet te noemen is Steve Vai maar dat is weer geen bassist en die zat volgens mij ook gewoon bij The Mothers.
Jaquote:
Geezer Butler is het volgens mij ook niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was ook véééél later. Dit stukje is uit 1974. Er was destijds maar één bassist zo wild in rockmuziek.
Je weet het gewoon alquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef Diaan73 het volgende:
[
Ik ga trouwens NIET vragen wat slappen is.Ik wil het gewoon niet weten. Nog meer kennis
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Geezer Butler is het volgens mij ook niet.
Ja, die blijft dan over inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Jack Bruce, dat zag ik al op het eerste plaatje.
Eindelijk iemand die wel zo'n oude held herkentquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Sterker nog, ik heb hem ooit eens live gezien. Niet dat ik me daar veel van herinner.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Eindelijk iemand die wel zo'n oude held herkent
Dat kun je makkelijk zeggen als alle bassisten al opgenoemd zijn.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Ach korsakoff?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb hem ooit eens live gezien. Niet dat ik me daar veel van herinner.
Maar dat mag ik niet van Diaan...quote:
Jij noemt mij een leugenaar?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat kun je makkelijk zeggen als alle bassisten al opgenoemd zijn.....
Waren je ouders hippies?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb hem ooit eens live gezien. Niet dat ik me daar veel van herinner.
Ik ben op eigen gelegenheid naar Jack Bruce & Friends geweest, toen had hij Cream allang en breed achter de rug. Wel speelde hij Sunshine of your love in de toegift, dat staat me nog wel bij.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Had gekund toch, dat ze je als peuter meegesleept hadden naar The Cream?
Tja, macht der gewoonte. Ik ben ooit begonnen op Fok! met alleen te posten in OUD. Er zijn daar ook nog wel leuke users hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef Wickedangel het volgende:
DIaan, wat doe je toch in OUD. Daar zitten alleen maar mutsenJij bent gewoon goed bezig.
Nee, wel een lieve dame!quote:
quote:
Tijdje geleden heb ik hier en daar wat meegelezen en het mutsengehalte is daar onbeschrijflijk. De mods zijn daar ook verkeerd bezig, posts die ze niet aanstaan, deleten ze gewoonquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, macht der gewoonte. Ik ben ooit begonnen met alleen te posten in OUD. Er zijn daar ook nog wel leuke users hoor. Maar misschien is het verstandig te minderen.
Ik meen het, je hoeft toch alleen naar de filmpjes en de foto's te kijken, de kids zijn happy en dan gaat er iemand moeilijk lopen doen over voeding.quote:Bedankt voor je complimentErg lief van je!!
Dat is mijn invloed...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik meen het, je hoeft toch alleen naar de filmpjes en de foto's te kijken, de kids zijn happy
Tegen die tijd willen we foto's!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:59 schreef Diaan73 het volgende:Blijkbaar.... ik heb wel heel veel oranje. Helaas mocht ik geen retrobehang op onze slaapkamer, dus nu allemaal oranje muren daar
Als ik groot ben, krijg ik wel een hippie toilet. Dat heeft Peaceman belooft.
Tuuuuurlijk, daar heeft Diaan helemaal niks mee te maken. Jullie doen het toch samen, of had ik dat verkeerd begrepen?quote:
Mag ik niet een keer lief zijn......quote:
Diaan doet de verzorging en ik doe de opvoeding... anders wordt het helemaal niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuuuuurlijk, daar heeft Diaan helemaal niks mee te maken. Jullie doen het toch samen, of had ik dat verkeerd begrepen?
Waarom? Wil Imca Marina mij spreken ofzo?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij moet trouwens even Kamagurka bellen.
Ik denk dat het er zo uit gaat zien.quote:
Ah jij bent dus zo'n man die roept: Schat hij heeft een vieze broek! ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Diaan doet de verzorging en ik doe de opvoeding... anders wordt het helemaal niks natuurlijk.
Ik probeer ook zoveel mogelijk de mutsentopics te vermijden. We hebben ooit een keer een "discussie" gehad dat niemand daar pakjes gebruikte voor het maken van eten. Altijd alles vers... Ik niet, ik hou niet van koken en het moet dus zo makkelijk mogelijk en zeker niet te lang duren. Dus met behulp van pakjes en verse groente kom ik een heel eind. En ik vind het zelf ook nog eens lekkerder zo.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tijdje geleden heb ik hier en daar wat meegelezen en het mutsengehalte is daar onbeschrijflijk. De mods zijn daar ook verkeerd bezig, posts die ze niet aanstaan, deleten ze gewoonMaar ik wil het je uiteraard niet tegen maken, er zullen best andere leuke moeders zijn.
[..]
Dat is waar...quote:Ik meen het, je hoeft toch alleen naar de filmpjes en de foto's te kijken, de kids zijn happy en dan gaat er iemand moeilijk lopen doen over voeding.
De volgende TT wordt iets als "voor ontaarde hippiemoeders"quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef peaceman het volgende:
Diaan doet de verzorging en ik doe de opvoeding... anders wordt het helemaal niks natuurlijk.
Nee. Hij heeft een portret van je geschilderd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom? Wil Imca Marina mij spreken ofzo?
Nou nee, ik ben ook niet te beroerd om een luier te verschonen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah jij bent dus zo'n man die roept: Schat hij heeft een vieze broek! ?
Zo stel ik mij ook een hippie-toilet voor. Dit is wel de luxe versie, natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er zo uit gaat zien.
[ afbeelding ]
Het is meer een zwartekousenkerk voor moeders. Komen daar ook wel vaders?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik probeer ook zoveel mogelijk de mutsentopics te vermijden. We hebben ooit een keer een "discussie" gehad dat niemand daar pakjes gebruikte voor het maken van eten. Altijd alles vers... Ik niet, ik hou niet van koken en het moet dus zo makkelijk mogelijk en zeker niet te lang duren. Dus met behulp van pakjes en verse groente kom ik een heel eind. En ik vind het zelf ook nog eens lekkerder zo.Gemak dient de mens.
![]()
met boom...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo stel ik mij ook een hippie-toilet voor. Dit is wel de luxe versie, natuurlijk.
Nee joh, daar is onze tuin veel te klein voor joh. Mooi met verschillende kleuren betegelde wc, met flowers en frutseltjes.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Een hippie-toilet? Je mag dan tussen de struiken in de tuin poepen van Peaceman?
Maar natuurlijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tegen die tijd willen we foto's!
Ja, maar niet zo heel veel. Er is wel een heel topic over hoe gaat het met (nieuwe) vaders. Maar Peaceman komt er nooit eigenlijk...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is meer een zwartekousenkerk voor moeders. Komen daar ook wel vaders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |