Fietsen in het Amsterdamse bos?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgende week ergens, waar en hoe laat maakt niet uit, soort vriend, was hele goede vriend, lang niet gesproken, toch nog even zien voor weggaan, kon altijd heel goed met hem praten, maarja, alleen via msn danIn het echt was het altijd wat ongemakkkelijk want hij ķs heel verlegen en wąs een beetje verliefd. op mij
He Andyquote:
Ook een goedequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
Fietsen in het Amsterdamse bos?
Trustequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
anyways lieverds, ik ga slapen
Weltrusten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
anyways lieverds, ik ga slapen
Trustequote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
A hacker attack briefly shut down Twitter on Thursday.
Millions of twitterers were forced to talk to each other the old fashioned way.
Through Facebook.
En nog gewonnen met gokken?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben vandaag naar de paardenrennen geweest
Uiteindelijk ging ik met minder geld weg dan ik er was gekomen, maar het verlies kwam zo goed als overeen met de kosten van entree en het broodje kroket. Bij een race was het spannend: ik had op plaats ingezet (= paard zit bij de eerste drie) voor een paard met hele slechte odds, in de buurt van 200 tegen 1. Die werd met een miniem verschil vierde, maar dat had flink cashen kunnen zijn!quote:
Ja, dat is vaak zo he, wel leuk om zo'n klapper te makenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Uiteindelijk ging ik met minder geld weg dan ik er was gekomen, maar het verlies kwam zo goed als overeen met de kosten van entree en het broodje kroket. Bij een race was het spannend: ik had op plaats ingezet (= paard zit bij de eerste drie) voor een paard met hele slechte odds, in de buurt van 200 tegen 1. Die werd met een miniem verschil vierde, maar dat had flink cashen kunnen zijn!
Ik heb het voor mezelf nog overzichtelijk gehouden door alleen in te zetten op winst of plaats. Maximum wat ik heb ingezet op een paard is 3 euro in de laatste en belangrijkste race van de dag en dat leverde 11,40 euro opquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak zo he, wel leuk om zo'n klapper te maken
Ik had ook 300 euro kunnen winnen als rkc en groningen gewonnen hadden vandaag
klinkt idd wel als een vermakelijk dagje, waar was het?quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb het voor mezelf nog overzichtelijk gehouden door alleen in te zetten op winst of plaats. Maximum wat ik heb ingezet op een paard is 3 euro in de laatste en belangrijkste race van de dag en dat leverde 11,40 euro op
Het is wel een aardige manier om je middag door te brengen: paar euro meenemen om te gokken en voor de rest gewoon een beetje zitten kijken, eventueel met een snack of een drankje
Wolvega. Er zijn meer renbanen in Nederland (dit was een drafbaan, zit blijkbaar verschil in), onder andere in Groningen en Alkmaar. En dan nog een paar plaatsen die ik ben vergetenquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
klinkt idd wel als een vermakelijk dagje, waar was het?
vroegah was het regelmatig op studio sport op zondagavondquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wolvega. Er zijn meer renbanen in Nederland (dit was een drafbaan, zit blijkbaar verschil in), onder andere in Groningen en Alkmaar. En dan nog een paar plaatsen die ik ben vergeten. Ze hadden ook folders waarin uitgelegd stond hoe je op paarden in Zweden kon wedden en een poster met uitleg waarop het rekenvoorbeeld nog in guldens was
quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en je zit op zo'n baan midden tussen een leger oude mannetjes, dus misschien is het ook wel wat voor Andy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |