Dat is waar! Maar PS praat vaak gezellig.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:07 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het hoeft ook niet altijd gezellig te zijn hoor
Wanneer? Waar/hoe laat? Budget? Soort vriend?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over gezeligheid gesproken... iemand nog leuke tips voor iets te gaan doen met een vriend? we kunnen niks verzinnen
Je kan gezellig gaan paintballen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over gezeligheid gesproken... iemand nog leuke tips voor iets te gaan doen met een vriend? we kunnen niks verzinnen
Gewoon een biertje geven en dan houdt ie meestal zijn knar....quote:
Volgende week ergens, waar en hoe laat maakt niet uit, soort vriend, was hele goede vriend, lang niet gesproken, toch nog even zien voor weggaan, kon altijd heel goed met hem praten, maarja, alleen via msn danquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wanneer? Waar/hoe laat? Budget? Soort vriend?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan gezellig gaan paintballen.
Misschien een dagje treinen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dan in een publieke plek, bar/cafe, een Starbucks (quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgende week ergens, waar en hoe laat maakt niet uit, soort vriend, was hele goede vriend, lang niet gesproken, toch nog even zien voor weggaan, kon altijd heel goed met hem praten, maarja, alleen via msn danIn het echt was het altijd wat ongemakkkelijk want hij ís heel verlegen en wàs een beetje verliefd. op mij
Karten dan? Of naar een klimcentrum.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar paintballen doet pijn
Neuh, is juist niet het type om ergens mee te gaan zitten, iets doen is beter... in een groepje werkt al heelmaal niet, want dan krijg ik hem verder niet te sprekenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan in een publieke plek, bar/cafe, een Starbucks () of lekker met een groepje in plaats van met z'n tweetjes
Is hij net zo verlegen als ik?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh, is juist niet het type om ergens mee te gaan zitten, iets doen is beter... in een groepje werkt al heelmaal niet, want dan krijg ik hem verder niet te spreken
probablyquote:
ohja, zoiets als funforestquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:36 schreef iamredleader het volgende:
Als doen: dan boomtopklimmen of een klim-muur
Samevatting:quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ohja, zoiets als funforestNadeel is dat veel van die dingen duur zijn
enneh... ik heb hoogtevrees![]()
We zaten op het Barlaeus, ja. Maar wij waren niet die kids wiens vader directeur was van de bioscoop of het CBS of de hoofdredacrtice van het parool. Wij waren de kids uit de normale gezinnen met normáál zakgeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:39 schreef mr_anonimous het volgende:
Met een bootje door de grachten varen? En dan daarna gezellig iets drinken?
Gewoon gaan zwemmen? In Tropicana bijv.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
We zaten op het Barlaeus, ja. Maar wij waren niet die kids wiens vader directeur was van de bioscoop of het CBS of de hoofdredacrtice van het parool. Wij waren de kids uit de normale gezinnen met normáál zakgeld![]()
Tropicana is coolquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gewoon gaan zwemmen? In Tropicana bijv.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |