Mja dat is wel zo. Het is echt te clichéquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef MaxC het volgende:
Vind die Milly-verhaallijn echt zo saai en cliché, ze is nog geen 5 sec. model of ze heeft anorexia, gedraagt zich anders, slikt dieetpillen en zit aan de drugs![]()
Rest van de aflevering wel leuk!
Dat is wel zo, maar kwaad vind ik wat anders dan dit. Ik vond hem (en Haley) wat overdreven reageren. Als Nathan dan zo tevreden was had hij dat moeten zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:17 schreef Marcoss het volgende:
Mwoah, Nathan leek tevreden met dat contract van 2 jaar, hij kon dichtbij huis blijven basketballen, de rest interesseerde hem niet zoveel. Als je agent dan zegt dat hij een betere deal zal regelen en dat dan niet doet, snap ik dat je kwaad wordt op zo'n moment. Al zal dat allemaal wel weer goedkomen.
En Quinn is ook wel een fantastische zus trouwens, partij kiezen voor iemand die je nog maar net kent tegenover tegen je eigen zus en zwager![]()
En die scene tussen Clay en Dan was ook weer heerlijk, dat soort scenes moeten er ook soms tussen zitten
Misschien dat het ook allemaal wat te snel gaat. Dat Brooke zwanger leek ging een beetje ongemerkt voorbij en nu ze geen kinderen kan krijgen denkt ook iedereen "boeie"quote:Op woensdag 18 november 2009 22:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vond deze episode niet zo geweldig eigenlijk..
zoals iedereen hier ben ik het eens met de Millie verhaallijn.. jezus wat matig!!
Brooke die (waarschijnlijk) geen kinderen kan krijgen.. I dont care either..
Het lijkt allemaal vanuit het niets te komen en totaal niet te passen in het grote plaatje wat er nu ligt, denk dat dat een van de redenen is dat het me ook niks kan boeien.
Nee.. deze week was gewoon niet goed.
Nee hoor, ik mis ze ook! En ik kan het nog steeds niet uitstaan dat niemand ons een verhaallijntje heeft gegeven over waar ze naartoe zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:12 schreef Desii het volgende:
dan ben ik waarschijnlijk de enige die Peyton&Lucasmis
Ik zou het op zich wel goed vinden. Dat zou weer eens wat anders zijn. Altijd die positieve manier om mensen een serie uit te schrijven vind ik soms gepast, maar er mag ook wel eens iemand dood gaan ofzo. Gewoon keihard zonder een emotioneel einde ofzo. Ik zou het wel een keer goed vinden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, tuurlijk het is niet meer de OTH waar ik mee begonnen ben, die status heeft gossip girl op het moment bij mij.. Maar het is vermaak, ik vermaak me ermee.. En tsjah sommige dingen zijn voorspelbaar, sommige raar, maar ach..
Wel zonde als Alex nu echt dood zou blijken te zijnmaarja ze zal wel weer gered worden..
Vind het wel jammer hoe ze dat gedaan hebben..Het was toffer geweest als ze gewoon inderdaad een film was gaan maken of weet ik veel wat..
en terug naar 2.37quote:Op woensdag 11 november 2009 09:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Nice!!
van 2.39 naar 2.67 miljoen kijkers
Dat maakt niet zo veel uit denk ik. Er zullen maar weinig mensen onder de 18 zijn die naar OTH kijken gok ik.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:13 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
en terug naar 2.37![]()
en dat terwijl er van veel shows gewoon een (R) van erop was zoals HIMYM e.d.
Ow jah,ik vind het wel "goed" dat ze eens iemand dood laten gaan.. En waarschijnlijk was het anders weer zostandaard OTH"wereddeniedereenuitdegoot" geweest.. Maar ach.. Misschien is het gewoon dat ik wel geinteresseerd was in hoe Alex had kunnen worden zeg maar..quote:Op woensdag 2 december 2009 01:38 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel goed vinden. Dat zou weer eens wat anders zijn. Altijd die positieve manier om mensen een serie uit te schrijven vind ik soms gepast, maar er mag ook wel eens iemand dood gaan ofzo. Gewoon keihard zonder een emotioneel einde ofzo. Ik zou het wel een keer goed vinden.
Ik vind Alex sowieso niet zo boeiend. Haar verhaallijn is ook wel een beetje afgelopen voor mijn gevoel. Een vrij oppervlakkig personage waar ik niet echt een band mee heb gekregen ofzo.
Wel een gruwelijk zware aflevering trouwens. Echt iedereen lijkt boos op elkaar te zijn of in de goot te zitten.
Dat waren imo net de beste afleveringen van de hele reeks. (316 en 603)quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ze eens iemand dood laten gaan? Zijn we Ellie, Q en Keith vergeten?![]()
Ellie vond ik niet zo boeiend eigenlijk.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ze eens iemand dood laten gaan? Zijn we Ellie, Q en Keith vergeten?![]()
Wat mij betreft mag Alex ook wel doodgaan hoor, slechte actrice en de verhaalliijn voegt voor mij ook niets toe eigenlijk. Het enige probleem is dat als haar zelfmoord is gelukt, Julian zo'n irritant schuldgevoel gaat krijgen en dat moeten we ook niet hebben
quote:
Welke is dat ook alweer?quote:
Aflevering met de school shooting, en waar Dan Keith vermoord.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:20 schreef Komakie het volgende:
[..]
Welke is dat ook alweer?
Volgens mij is die redelijk vaak genoemd als beste aflevering ooit ofzo...
Valt 100% mee. Volgens mij zijn de meesten hier het daar wel mee eens.quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:29 schreef Mikkie het volgende:
Is het seizoen de moeite waard? Op de één of andere manier ben ik nog niet begonnen, heb 't idee dat het dik tegenvalt dit jaar. Idee gebaseerd op lucht, overigens
Ah die dusquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef Saviola het volgende:
[..]
Aflevering met de school shooting, en waar Dan Keith vermoord.
Hmmm, misschien ga ik dan binnenkort toch maar weer kijken...quote:Op vrijdag 4 december 2009 00:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Valt 100% mee. Volgens mij zijn de meesten hier het daar wel mee eens.
De nieuwe karakters zijn wel fijn en er zitten toch wel weer een paar echt nieuwe verhalen in.
Ik heb nu een paar afleveringen gekeken, maar het begint inmiddels toch wel echt soapgehalte te krijgen, zoals MaxC ook al zegt...quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Kom op Mastermind.
Ga er lekker voor zitten en maar er een OTHMarathon van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Marcoss op 08-12-2009 19:20:26 ]
and up!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist je dan niet dat het de laatste aflevering was? De serie is afgelopen hoor...quote:Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ze met Skills voor hij het gevang in moest, nog een aantal scenes hebben opgenomen die passen in de tijdsplanning van bijfiguren (Jamie, Mouth, teachergirl, etc.). In de meeste scenes die hij speelt zie je Nathan enzo niet. Ik vind wel dat ze het op deze manier fatsoenlijk hebben opgelost. Ok, geen afscheidsfeestje maar hij is ook niet zomaar verdwenen zoals Lucas en Peyton.
Ik denk dat ik de ep nog even moet bekijken. Ik snap m niet helemaal, het lijkt erop alsof iedereen ineens (potentieel) weggaat.
- Dan ging de bus in om ergens lekker anoniem te zijn? Dus ook exit Rachel?
- Haley ging ook een bus in. Op tour? En waarom gingen Nathan en Jamie ineens ook mee? Nathan gaat toch weer naar de Bobcats?
- Skills gaat dus naar LA en Mouth gaat mee. Is die nou ook ineens uit de serie?
- Millie ontsnapt uit rehab, gaat drugs zoeken in de modellenwereld ofzo?
- Julian gaat die film maken met Alex.
Als het zo is als ik denk, is ineens 80% van de cast verdwenen, het lijkt me niet dat ze dat doen toch?
Hoe bedoel je? Laatste aflevering van het seizoen of echt de laatste serie?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:46 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat het de laatste aflevering was? De serie is afgelopen hoor...
En Marcoss: Ohwja ik weet het weer
quote:Op donderdag 10 december 2009 08:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Laatste aflevering van het seizoen of echt de laatste serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |