Zie OP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:56 schreef buddyb het volgende:
het is bij excelsior nog 2-2 geworden
wie heeft de goals gemaakt?
Mwuah, goede speler inderdaad, maar ik heb niet het idee dat hij een betere aankoop zou zijn dan Cissé.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:
NEC met 4-1 van Heerenveen gewonnen.Ik vond ze vorige week ook al niet slecht spelen hoor. Jammer dat Feyenoord die Vleminckx niet gehaald heeft, het is echt of je Kuyt ziet rennen en ploegen.
Feyenoord scout op een hoger niveau.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:
NEC met 4-1 van Heerenveen gewonnen.Ik vond ze vorige week ook al niet slecht spelen hoor. Jammer dat Feyenoord die Vleminckx niet gehaald heeft, het is echt of je Kuyt ziet rennen en ploegen.
Ik denk dat Utrecht, NEC, Groningen en wellicht nog Heerenveen wel aan elkaar gewaagd zijn. Feyenoord moet proberen daar voor te blijven voor een 5de plek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mwuah, goede speler inderdaad, maar ik heb niet het idee dat hij een betere aankoop zou zijn dan Cissé.
Voor de rest speelt NEC leuk voetbal tot nu toe, kan weleens de verrassing van het seizoen worden. Zeker nu Heerenveen en Groningen duidelijk verzwakt zijn t.o.v. vorig seizoen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef Kopbal het volgende:
Die Vleminckx is onze nieuwe spits over 2 jaar, zoveel is duidelijk.
Maar vanavond maakt nog maar eens duidelijk dat we vorige week gewoon een goed resultaat tegen een goed team hebben geboekt
Pff, je kan ook eens beter scoutenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef Kopbal het volgende:
Maar vanavond maakt nog maar eens duidelijk dat we vorige week gewoon een goed resultaat tegen een goed team hebben geboekt
Mols staat er ook nog inquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:12 schreef FP128 het volgende:
Mischien een rare vraag,maar wat doet kermit in de OP?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:12 schreef FP128 het volgende:
Mischien een rare vraag,maar wat doet kermit in de OP?
Dan kost ie je weer miljoenen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:23 schreef Kopbal het volgende:
Dat sowieso ja.quote:Maar vanavond maakt nog maar eens duidelijk dat we vorige week gewoon een goed resultaat tegen een goed team hebben geboekt
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:33 schreef Ritmo het volgende:
Had ie je nu ook al gekost.quote:
Als je je maar koest houdtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
Morgen Vitesse. Happel mag weer een dagje uit.
Komt wel goed, zit gewoon in het uitvak.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Als je je maar koest houdt
Sparta moet wel lukken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:19 schreef MB23 het volgende:
Even een vraagje, welke uitwedstrijden kan je zeker pakken met een silvercard?
Moeders hou je dochters binnen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:01 schreef Happel het volgende:
Morgen Vitesse. Happel mag weer een dagje uit.
sparta, joden, boerenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:19 schreef MB23 het volgende:
Op zich niet zo ergquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef blueangel_ het volgende:
2de wedstrijd van het seizoen en gelijk weer om 12u30
Waar ze op wachten? Op naleving van het contract wat zowel Feyenoord als zij bij volle bewustzijn hebben ondertekend? Als een speler dreigt met een arbitragezaak is het een schande omdat hij een contract heeft, maar omgekeerd geldt dat niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:42 schreef Juk het volgende:
Veron kort zichzelf 40% op salaris
Zo kan het dus ook. Waar wachten onze "sterren" nog op?
Als zelfs een Argentijnse gladjakker als Veron het over zijn hart kan krijgen om salaris in te leveren moeten die noeste Hollanders van ons toch ook wel iets kunnen verzinnen. Maar in deze selectie is zelfs het bespreken van prestatiepremies al teveel gevraagd. Na 3 falende jaren zou zo'n gebaar een hoop goodwill kweken bij de nu zeer kritische achterban. Nog een faaljaar en dan hebben ze voor 100% bewezen dat salaris niet te verdienen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 00:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar ze op wachten? Op naleving van het contract wat zowel Feyenoord als zij bij volle bewustzijn hebben ondertekend? Als een speler dreigt met een arbitragezaak is het een schande omdat hij een contract heeft, maar omgekeerd geldt dat niet?
Whatever. Contract is contract, eigen schuld van Feyenoord. Elke vorm van goodwill van de spelers is mooi meegenomen, als ze het niet doen moeten ze dat ook zelf weten. Altijd makkelijk om over andermans portemonnee te beslissen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:05 schreef Juk het volgende:
[..]
Als zelfs een Argentijnse gladjakker als Veron het over zijn hart kan krijgen om salaris in te leveren moeten die noeste Hollanders van ons toch ook wel iets kunnen verzinnen. Maar in deze selectie is zelfs het bespreken van prestatiepremies al teveel gevraagd. Na 3 falende jaren zou zo'n gebaar een hoop goodwill kweken bij de nu zeer kritische achterban. Nog een faaljaar en dan hebben ze voor 100% bewezen dat salaris niet te verdienen.
En alsof Feyenoord met een arbitragezaak dreigt?? Waar haal je die onzin nou weer vandaan?
Overigens voor jou informatie, als een speler een duidelijke sportieve of financiële verbetering tegemoet ziet en de club weigert een redelijke transfersom vind ik een arbitragezaak gewoon terecht.
Sparta, Roda, Heerenveen, Groningen, PSV en Vitesse sowieso. En bij de rest van de grotere uitvakken moet je een beetje geluk hebbenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:19 schreef MB23 het volgende:
Twente en Ajax ook wel (als je een goede Primera hebt).quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Sparta, Roda, Heerenveen, Groningen, PSV en Vitesse sowieso. En bij de rest van de grotere uitvakken moet je een beetje geluk hebben
Ik log altijd precies om 9:00 in als ik kaarten moet hebben, is nog nooit mislukt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Twente en Ajax ook wel (als je een goede Primera hebt).
Als Ajacied heb je 10% kans om voor 010uit een kaartje te fixen zonder voorrangs uitkaartquote:Op zondag 9 augustus 2009 01:17 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik log altijd precies om 9:00 in als ik kaarten moet hebben, is nog nooit mislukt.
Dit jaar zelfs 0%quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:23 schreef Pannengkoek het volgende:
[..]
Als Ajacied heb je 10% kans om voor 010uit een kaartje te fixen zonder voorrangs uitkaart
Ja dus.2 keer geel pakken tegen Ajax, die jongen snapt het.quote:Wouter Gudde is een zoon van de algemeen directeur van Feyenoord Eric Gudde. Naast zijn voetbalcarrière studeert hij bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit.
Ze laten ons gewoon op zondag voetballen zodat ik niet naar de Kuip kanquote:Op zondag 9 augustus 2009 00:28 schreef Ytereo het volgende:
[..]
Op zich niet zo erg
2de wedstrijd van het seizoen en Brugge weer op zondag
Eensquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ze laten ons gewoon op zondag voetballen zodat ik niet naar de Kuip kan
Maar als je uit België moet komen, is zo'n middagwedstrijd na een avondje stappen niet echt lekker hoor
Ben jij eigenlijk een Belg die Feyenoord support of een geemigreerde Rotterdammer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Ze laten ons gewoon op zondag voetballen zodat ik niet naar de Kuip kan
Maar als je uit België moet komen, is zo'n middagwedstrijd na een avondje stappen niet echt lekker hoor
Klopt,zakelijk gezien hebben ze gelijk, maar hoe ze soms in het veld stonden vorig jaar dat zou je bijna werkweigering kunnen noemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whatever. Contract is contract, eigen schuld van Feyenoord. Elke vorm van goodwill van de spelers is mooi meegenomen, als ze het niet doen moeten ze dat ook zelf weten. Altijd makkelijk om over andermans portemonnee te beslissen.
Een Brugge-supporter die na een bezoek aan de Kuip verliefd is geworden op Feijenoordquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk een Belg die Feyenoord support of een geemigreerde Rotterdammer?
Grove fouten en nalatigheid nog wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt,zakelijk gezien hebben ze gelijk, maar hoe ze soms in het veld stonden vorig jaar dat zou je bijna werkweigering kunnen noemen.Niet eens zo'n gek idee trouwens, proberen ze te ontslaan wegens grove fouten en nalatigheid op het werk.Kan bij een bedrijf toch ook?
Vooral doen, dat zal al die voetballers vast en zeker in de toekomst voor Feyenoord laten kiezenquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt,zakelijk gezien hebben ze gelijk, maar hoe ze soms in het veld stonden vorig jaar dat zou je bijna werkweigering kunnen noemen.Niet eens zo'n gek idee trouwens, proberen ze te ontslaan wegens grove fouten en nalatigheid op het werk.Kan bij een bedrijf toch ook?
Vlaar laat wel steeds die Nilsson vrij hoor. Hij maakt zijn eigen fouten steeds half goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:26 schreef Ritmo het volgende:
Sjesus, het is dat Vlaar er staat en Vitesse alles tegenheeft, anders sta je gewoon met 2-0 achter. Van Dijk is echt onzeker trouwens.
Mario, grijp eens in. Ik vind hem eigenlijk wel een beetje té rustig.
Ah ok, Belgen zijn dus niet zo dom.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Een Brugge-supporter die na een bezoek aan de Kuip verliefd is geworden op Feijenoord
Vlaar kan zichzelf niet in 2'en delen, de rest van de verdediging faalt weer eens. Bahia laat weer eens zien geen topverdediger te zijn...quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vlaar laat wel steeds die Nilsson vrij hoor. Hij maakt zijn eigen fouten steeds half goed.
Vlaar moet gewoon eens bij Nilsson blijven. Waarom zou hij zich in 2'en moeten delen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vlaar kan zichzelf niet in 2'en delen, de rest van de verdediging faalt weer eens. Bahia laat weer eens zien geen topverdediger te zijn...
Hij schoot er net ook bijna eentje uit de hemelquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:22 schreef Hamilcar het volgende:
Ahmadi speelt de sterren van de hemel!
quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij schoot er net ook bijna eentje uit de hemel
Een behoudende tactiek met zo'n elftal?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Écht een (slechtere) kopie van het Feyenoord onder Verbeek. Alleen hebben we nu de voorlopige gouden pik van Mario Been. Met Verbeek hadden we nu 0 punten gehad.![]()
Feyenoord wilt veel te graag en snel aanvallen en levert zodoende alleen maar ballen in.Doe mij maar een behoudende tactiek zoals met Vlemmings.
El Ahmadi moet gewoon nooit schieten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Idd, ik snap ook niet waarom die commentator het over een kans voor El Ahmadi had, die 2 woorden gaan niet samen.
Een behoudende tactiek met deze verdediging is niet gek nee. Onder Vlemmings maakten we een behoorlijke inhaalslag, wist je nog?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Een behoudende tactiek met zo'n elftal?
Ja ok, maar dan moet je niet met Dani Fernandez aankomen als rechtsback.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Een behoudende tactiek met deze verdediging is niet gek nee. Onder Vlemmings maakten we een behoorlijke inhaalslag, wist je nog?
Net als Verbeek dat wou.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan moet je niet met Dani Fernandez aankomen als rechtsback.Been wil aanvallend voetbal, dat moge duidelijk zijn.
Neen, dan moet je de bal in de ploeg weten te houden en kansen weten te creëeren waar dan iemand uit kan scoren. Maar nee, Feyenoord verliest steeds de bal, kansen komen er amper en dan kan je tien keer Makaay heten, maar dan ga je niet snel scoren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:35 schreef Ritmo het volgende:
Ja, alleen dan heb je wel aanvallers nodig die scoren.
Ja ok, heb je gelijk in. Maar goed, we hebben ook sowieso te weinig scorend vermogen. Als De Guzman z'n dag heeft trapt ie er nog wel eens eentje in of creert ie een kans en Tomasson doet het volgens de statistieken wel aardig nog, maar voor de rest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Neen, dan moet je de bal in de ploeg weten te houden en kansen weten te creëeren waar dan iemand uit kan scoren. Maar nee, Feyenoord verliest steeds de bal, kansen komen er amper en dan kan je tien keer Makaay heten, maar dan ga je niet snel scoren.
Misschien wel, maar dan had je anders in moeten kopen.quote:En dan sta je al gauw 60 minuten onder druk, zoals onder Koeman en Verbeek. Dat aanvallende zal soms heus wel wat opleveren, een 0-4 in Kerkrade of zo, maar behoudender spelen is effectiever verwacht ik met dit team.
Haha ja altijd mooi daar op Noord naast het uitvakquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Kopbal het volgende:
Wat een kneuzenkermis zeg naast het uitvak
Wedstrijd erg matig, jammer dat Fer die kopbal mist op het eind. Anders was je nog stiekem met 3 punten weggegaan...
Tijd om El Ahmadi op de bank te zetten.
Dat mag je Been kwalijk nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:24 schreef MB23 het volgende:
De GuzmanJe bent rechtsbuiten, gaat dan niet op 10 staan.
Meestal ziijn Marokkanen daar best goed in hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:27 schreef Merkie het volgende:
[..]
El Ahmadi moet gewoon nooit schieten.
Eensquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat mag je Been kwalijk nemen.
De Guzman is in mijn ogen toch echt een andere speler dan Wijnaldum.
Revanche in de Kuipquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef Kopbal het volgende:
Volgende week Heracles, hebben we daar uberhaupt wel eens gewonnen?
Paar jaar geleden 0-4 uit (en 7-1 thuis). Nu is een gelijkspel best een goed resultaat. Heracles won van AZ en is uit bij NAC ook vrji makkelijk overeind gebleven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:38 schreef Kopbal het volgende:
Volgende week Heracles, hebben we daar uberhaupt wel eens gewonnen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 16:32 schreef Ritmo het volgende:
Is Van Dijk nu wat kilo's aangekomen of lijkt het maar zo?
zeggen ze nou ''kanker vitesse''quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanaf 22 seconden die Vitessenaar die dan in beeld komt rechts naast de groene paal
pleurt ff gauw op, 3pts niks minderquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar jaar geleden 0-4 uit (en 7-1 thuis). Nu is een gelijkspel best een goed resultaat. Heracles won van AZ en is uit bij NAC ook vrji makkelijk overeind gebleven.
Dan weet ik al wel een kale man met een buin hoofd en een grote neus die daar vanavond nog even over doorgaat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:23 schreef StefanoSanders het volgende:
Dat gelul bij studio sport over Makaay .|
Van dijk was de slechtstequote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Happel het volgende:
Man, man, man wat een zaadpot. De enige die nog een voldoende scoorden waren de centrale verdedigers en Fer. De rest was nergens te bevinden. Nu valt dat van Fernandez nog enigszins te begrijpen, maar verder.
Makaay zal niet scoren, zolang de vleugelspelers geen bal voor de pot weten te krijgen. Aanvallend was het dan ook vrij dramatisch. El Ahmadi speelde erg ongelukkig en was zonder twijfel de slechtste man van het veld.
Gelukkig spelen ze al iets beter dan vorig seizoen. In balbezit ziet het er wel redelijk uit, totdat El Ahmadi de bal krijg tenminste.
Ik heb zijn komst sowieso niet begrepen. Een echte vooruitgang t.o.v. Tiendalli is het zeker niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:21 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Dani Fernandez enorm tegenvallen als ik eerlijk ben. De tegenstander kan er vaak kinderlijk eenvoudig langs, en als hij per ongeluk op een andere plek dan RB terechtkomt is het helemaal drama. Maar goed, ik geef hem de tijd.
Vlaar gaat gewoon mee naar Afrikaquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Die Vlaar loopt wel lekker te ruimen bij jullie achterin. Dacht dat hij na zijn blessureleed niet meer terug zou komen, maar hij verrast toch wel met zijn goede spel.
Mja, je kan op z'n minst probéren om nog op rechts te blijven staan. Ik heb hem daar 1 keer zien lopen, toen hij vanaf de binnenkant daarheen liepquote:Op zondag 9 augustus 2009 16:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat mag je Been kwalijk nemen.
De Guzman is in mijn ogen toch echt een andere speler dan Wijnaldum.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:14 schreef Happel het volgende:
Gelukkig spelen ze al iets beter dan vorig seizoen. In balbezit ziet het er wel redelijk uit, totdat El Ahmadi de bal krijg tenminste.
Mwuah. Tiendalli was gewoon niet goed genoeg, dat heeft vorig seizoen iedereen kunnen zien. Dat Fernandez nog niet zijn stempel op de wedstrijden heeft kunnen drukken kunnen we hem na twee wedstrijden nog niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik heb zijn komst sowieso niet begrepen. Een echte vooruitgang t.o.v. Tiendalli is het zeker niet.
Inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Kopbal het volgende:
2x ...quote:Wedstrijd erg matig, jammer dat Fer die kopbal mist op het eind. Anders was je nog stiekem met 3 punten weggegaan...
quote:Tijd om El Ahmadi op de bank te zetten.
Heb je wel eens om je heen gekeken op het uitvak?quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:52 schreef Kopbal het volgende:
Ghehehe. True true.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je wel eens om je heen gekeken op het uitvak?
Tomassonquote:
+1quote:
Heb ook het idee dat dit systeem niks voor Tomasson is. Stond ook gisteren vaak te diep, was niet echt aanspeelbaar. Dan kan je daar beter De Guzman of Wijnaldum neerzetten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:46 schreef Lastpost het volgende:
[..]
+1
Was natuurlijk weer niet veel soeps gisteren, Van Dijk erg onrustig en onzeker keepend, met wat geluk zonder tegengoals want het had ook zo 3-0 kunnen worden en qua positiespel was het helemaal bedroevend.
Het leek wel alsof Vitesse 3 man meer op het middenveld had staan, 2 extra aanvallers t.o.v ons en evenveel verdedigers, zegt genoeg over de veldbezetting.![]()
Aanknopingspunten zag ik dan ook niet bepaald gisteren, hopelijk ziet Mario ze wel.
Dan zou je dat over het algemeen kunnen zeggen, vind het uitpubliek nou niet veel verschillen van het publiek wat in de Kuip zit. Alhoewel ik niet zo heel veel uitwedstrijden per jaar meepak.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb je wel eens om je heen gekeken op het uitvak?
Zegt wel veel over het huidige publiek, hè...quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:48 schreef Kopbal het volgende:
Dan zou je dat over het algemeen kunnen zeggen, vind het uitpubliek nou niet veel verschillen van het publiek wat in de Kuip zit. Alhoewel ik niet zo heel veel uitwedstrijden per jaar meepak.
???quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Chadi het volgende:
Als jullie op deze m anier wedstrijden blijven winnen moet de top3 zich echt zorgen gaan maken
Heb ik gisteren dan een goal gemistquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Chadi het volgende:
Als jullie op deze m anier wedstrijden blijven winnen moet de top3 zich echt zorgen gaan maken
Scheelt, je bent niet de enige...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:43 schreef blueangel_ het volgende:
[..]
Heb ik gisteren dan een goal gemist
Heracles uit is voor ELKE club lastig (op misscien een uitzondering daargelaten) , eerlijkgezegd denk ik dat de aanwezigheid van Verbeek eerder extra motiverend is voor onze groep, dan die van Heracles. Onze spelers hebben een persoonlijk verschil met die man, hun willen niet van hem verliezen (ga ik vanuit), de selectie van Heracles is daar totaal niet bij betrokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:41 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
???
Ik denk dat jullie het nog moeilijk gaan krijgen tegen Heracles. De wedstrijd zal zeker een extra dimensie krijgen ivm Verbeek, en Heracles zal er weer voor vechten, net als tegen AZ.
quote:Feyenoord vreest langere afwezigheid Wijnaldum
Feyenoord.nl meldt dat Georginio Wijnaldum mogelijk langer uit de roulatie is. Maandagochtend bleek bij echo-onderzoek dat er nog veel vocht rondom de bovenbeenspier zit, hetgeen wijst op schade. Later deze week zal nader onderzoek uit moeten wijzen hoe groot de schade is, maar de inzetbaarheid van de Rotterdammer aankomend weekeinde lijkt op zijn minst twijfelachtig.
Als we hem gewonnen hadden wel ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:55 schreef Chadi het volgende:
Prima.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Wil iemand dat ik het Sportweek interview met van Bronckhorst inscan?
Daar staat tegenover dat Verbeek jullie selectie door en door kent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heracles uit is voor ELKE club lastig (op misscien een uitzondering daargelaten) , eerlijkgezegd denk ik dat de aanwezigheid van Verbeek eerder extra motiverend is voor onze groep, dan die van Heracles. Onze spelers hebben een persoonlijk verschil met die man, hun willen niet van hem verliezen (ga ik vanuit), de selectie van Heracles is daar totaal niet bij betrokken.
En dat de selectie van Feyenoord misschien _te_ graag wil, waardoor ze wellicht wat fouten maken of slordiger met de kansen omgaan. Het wordt in ieder geval een heel interessant duel!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:42 schreef Blawh het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat Verbeek jullie selectie door en door kent.
Toen hadden jullie geen blessures en de breedste selectie van Nederland? Bruins heeft trouwens ook genoeg goede wedstrijden gespeeld voor Excelsior vanaf links.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:52 schreef Kopbal het volgende:
Dat hebben we gezien, inderdaad.
Op een gegeven moment stond Bruins linksbuiten en Fer achter Makaay, dat zal ik nooit meer vergeten
De eerste alinea is zonder meer waar, daar had Verbeek dan ook gelijk in. Die oudjes moesten er toen al uitgeschopt worden. Echter ben ik to-taal niet overtuigd van de tactische kwaliteiten van Verbeek. Bij Heerenveen haalde hij ieder jaar Europees ja, maar daar was de begroting dan ook naar. Ook daar is hij trouwens met problemen weggegaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:15 schreef Blawh het volgende:
Vergeet niet dat de spelers bij Feyenoord een beetje maling hadden aan Verbeek, als er al geen inzet is dan komen de tactische plannen van een trainer natuurlijk ook niet tot uiting.
Het was tevens het eerste half jaar waarin de prestaties van de club van Verbeek tegenvielen. Bij Heracles presteerde hij in zijn eerste periode al uitstekend en met Heerenveen haalde hij ieder seizoen Europees voetbal.
Hij is daar weggegaan omdat ze vonden dat hij zich met teveel zaken bemoeide, ook over zaken waar hij niet voor was aangetrokken. Voor zover ik weet hebben zijn tactische kwaliteiten daar nooit ter discussie gestaan, genoeg spelers hebben zich uitstekend ontwikkeld onder zijn hoede. Huntelaar, Pranjic, Alves, Bradley, Yildirim en Samaras bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:28 schreef Kopbal het volgende:
De eerste alinea is zonder meer waar, daar had Verbeek dan ook gelijk in. Die oudjes moesten er toen al uitgeschopt worden. Echter ben ik to-taal niet overtuigd van de tactische kwaliteiten van Verbeek. Bij Heerenveen haalde hij ieder jaar Europees ja, maar daar was de begroting dan ook naar. Ook daar is hij trouwens met problemen weggegaan.
Als Feyenoord hem nou contracteertquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef ursel het volgende:
Contract Smolarek bij Racing Santander ontbonden
Ja, laten we weer zo'n middelmatige speler aantrekken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als Feyenoord hem nou contracteert.
Laten we eerst eens Guzman verkopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, laten we weer zo'n middelmatige speler aantrekken.
Dacht dat Slory een goed seizoen ging draaien?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Happel het volgende:
Eerst Biseswar en Slory maar eens lozen, voordat Smolarek terug gehaald wordt. Aan die eerste twee heb je niet zoveel, bleek gisteren maar weer. Biseswar speelt alleen maar voor zichzelf en is zo voorspelbaar als de nete, terwijl Slory al moeite lijkt te hebben om een bal fatsoenlijk aan te nemen.
Hoezo? Biseswar viel juist goed in en zorgde voor veel/meer beweging voorin. Over Slory heb je gelijk, maar Biseswar staat tot Slory als Messi tot Platje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Happel het volgende:
Eerst Biseswar en Slory maar eens lozen, voordat Smolarek terug gehaald wordt. Aan die eerste twee heb je niet zoveel, bleek gisteren maar weer. Biseswar speelt alleen maar voor zichzelf en is zo voorspelbaar als de nete, terwijl Slory al moeite lijkt te hebben om een bal fatsoenlijk aan te nemen.
Ik heb er wel vertrouwen in, maar afgaande op zondag vrees ik het ergste.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dacht dat Slory een goed seizoen ging draaien?
Ik heb Biseswar niets goeds zien doen in de minuten dat hij zijn opwachting mocht maken. Hij zorgde inderdaad voor meer beweging. Qua acties heb ik hem echter niks goeds zien doen. Alles draaide op hetzelfde uit. Biseswar heeft de bal, gaat naar binnen toe en schiet de bal op zijn tegenstander of over het goal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Biseswar viel juist goed in en zorgde voor veel/meer beweging voorin. Over Slory heb je gelijk, maar Biseswar staat tot Slory als Messi tot Platje.
quote:De Guzman denkt Feyenoord snel te verlaten
10/08/2009 21:40
EXCLUSIEF - Het management van Jonathan de Guzman (21) gaat er van uit dat de middenvelder nog voor het verstrijken van de transferdeadline Feyenoord zal verlaten. De Guzman is in het bezit van een aflopend contract en wil die verbintenis in Rotterdam niet verlengen.
Feyenoord is daardoor gedwongen de geboren Canadees te verkopen, voordat hij aan het einde seizoen voor niets De Kuip uit loopt. De Guzman is hersteld van een meniscusblessure die hem een jaar aan de kant hield en maakte tot dusver een sterke indruk in het elftal van trainer Mario Been.
'Als de kans zich voordoet, zal hij gaan', bevestigt Jan de Visser, zaakwaarnemer van de middenvelder. 'Het probleem is alleen dat er weinig beweging in de markt zit. Als er niks gebeurt, gebeurt er ook echt nergens wat, dus wordt een transfer een moeilijk verhaal.'
Inderdaad, ga dan maar meteen weg voor een paar miljoen euro. Niet dat Feyenoord er iets van terug ziet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
Optyfen dan maar, hè. Ondankbare hond.
Ooit moet het toch eens wat gaan opleveren...quote:FEYENOORD GHANA IMPONEERT OP INTERNATIONAAL JEUGDTOERNOOI
De Onder17-selectie van de Feyenoord Fetteh Football Academy heeft afgelopen weekend het internationale jeugdtoernooi van Germania in Groesbeek gewonnen. Het team van trainer Hans van der Pluym rekende onder meer af met Schalke ‘ 04 en De Graafschap en imponeerde bij vlagen met flitsend combinatievoetbal en individuele klasse. Feyenoorder Osei werd tot beste speler van het toernooi uitgeroepen.
Voor Feyenoord Ghana O/17 betekende het toernooi in Groesbeek een eerste kennismaking met het voetbal buiten Afrika. Hoewel de openingswedstrijd tegen een regioteam werd verloren, lieten de Ghanese Feyenoorders daarna zien heel behoorlijk te kunnen voetballen. Tegen De Graafschap werd met 1-1 gelijkgespeeld, waarna FC Omniworld met 2-0 kansloos werd gelaten. Feyenoord Ghana was daarna echt warmgedraaid en liet in de halve finale de fysiek veel sterkere leeftijdsgenoten van Schalke ‘ 04 alle hoeken van het veld zien. De uiteindelijke 1-0 overwinning was dan ook een zeer matige afspiegeling van de verhoudingen. In de finale stond opnieuw een ontmoeting met De Graafschap op het programma en dit keer was Feyenoord Ghana met 1-0 te sterk.
Feyenoords jeugdtrainer Jeffrey Oost – zelf in het verleden twee jaar werkzaam op de Fetteh Academy – volgde de verrichtingen van zijn voormalige pupillen in Groesbeek op de voet en was enthousiast. ‘Het begin was wat onwennig, maar nadat ze gewend waren geraakt aan de andere manier van voetbal ging het heel goed. Per wedstrijd werden ze sterker en met name Schalke ‘04 werd echt overklast. Onze jongens legden prachtig snel combinatiespel op de mat. Ik ben dan ook benieuwd hoe ze zich volgende week houden, als er nog zwaardere tegenstanders op het programma staan.’
De O/17-selectie van Feyenoord Ghana verblijft nog tot en met komend weekeinde in Nederland. Komende woensdag speelt het team in Mechelen tegen de leeftijdgenoten van KV Mechelen. Aanstaand weekend komt het team uit op het prestigieuze toernooi van RKTVC in Tiel. Daar ontmoet de selectie van Van der Pluym mogelijk de leeftijdsgenoten van Feyenoord Rotterdam, Ajax en vele andere grote clubs.
Die kerel speelt blijkbaar nog steeds bij Feyenoord Ghana en is al 23 :/quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef buddyb het volgende:
Heeft een van die spelers ooit het eerste van Feyenoord bereikt?
Ik weet nog dat vorig seizoen ene Harrison Afful--een rechtsback--werd afgetest. Bosz vond dat hij potentie had en wilde hem bij een Europese club stallen. Verder nooit meer wat over hem gehoord.
Ach man, als Feyenoord zo stom is om zo'n contract aan te gaan...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef StefanoSanders het volgende:
Die Jan de Visser is echt een geldwolf.
Zinds hij bij Feyenoord is mislukt als middenvelder is het echt een vieze bloedhond geworden.
Eerst Kalou toen en nu de Guzman . Geef die man een kuip verbod !
Waarschijnlijk niet, maatschappelijk gezien wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Ooit moet het toch eens wat gaan opleveren...
Niet geliefd opgetieft!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:30 schreef Happel het volgende:
Optyfen dan maar, hè. Ondankbare hond.
Laat je hem spelen kan je misschien geld voor hem beuren in de winterstop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef MB23 het volgende:
Als hij niet weg zou gaan zou ik hem niet eens meer laten spelen, blijf dan nog maar lekker een jaar aankloten.
Maar zou een club echt een paar miljoen neertellen voor DeGuzman als ze hem aan het eind van het jaar zo weg kunnen plukken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Laat je hem spelen kan je misschien geld voor hem beuren in de winterstop.
Wel ego als je het mij vraagt. Eerst op kosten van de club revalideren en dan niet eens aan de belangen van feyenoord denken. Feyenoord kan iedere cent keihard gebruiken.
Z1quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef Ruud het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw OP. Als je in het overzichtje wil, geef dan even aan in welk vak je zit.
Met een contract brengt ie wel geld op. Ik denk inderdaad dat hij nog steeds met het City verhaal in d emaag zit. Hij had daar namelijk een behoorlijk hoger salaris kunnen opstrijkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zou een club echt een paar miljoen neertellen voor DeGuzman als ze hem aan het eind van het jaar zo weg kunnen plukken?
Blijft toch kwalijk hoor, dat een speler die de club zo lang alleen maar geld heeft gekost, nu schijt heeft aan de belangen van diezelfde club. Dit kan toch sjieker? Of is dit de "wraak" voor het Mancester City-verhaal..
quote:Hofland: Ik ga hier niet weg
11 augustus 2009
In de Spits laat Kevin Hofland weten ondanks dat hij niet meer in de basis staat niet weg te willen bij Feyenoord. "Ik ga nog steeds met veel plezier naar de club." Zijn zaakwaarnemer hoeft hem dan ook niet te bellen als er clubs zijn die Hofland voor het sluiten van het transferwindow willen weglokken. "Op de bekerwinst na is mijn periode bij Feyenoord inderdaad nog niet wat ik ervan had gehoopt. Het waren twee kloteseizoenen. Maar ik wil niet meer terugkijken. Mijn periode bij Feyenoord duurt nog wel even. De sfeer in de groep zorgt voor veel plezier tijdens de trainingen en wedstrijden. Ik ga hier niet weg."
Feyenoord Netwerk
"Ik moet de concurrentie in de nek hijgen door zo hard mogelijk te trainen. Ik heb net met het tweede meegedaan en ook geprobeerd te laten zien dat ik in het eerste thuishoor. Weet je wat het is? Het is voor mij makkelijker te accepteren, omdat het op een positieve manier gebeurt. Túúrlijk wil ik het liefst spelen, maar het gaat niet om mij. Feyenoord heeft nu eindelijk 23 gelijkwaardige spelers, een kenmerk van een topclub. En dat geeft een heel goed gevoel. Komend weekend spelen we tegen Heracles Almelo en gaan we weer vol voor de drie punten. Wie er in het veld staan, is niet zo belangrijk."
Nou.. is toch best een positieve benadering zo?quote:
Erasmusch en ik W4quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef Ruud het volgende:
Ik ben bezig met een nieuw OP. Als je in het overzichtje wil, geef dan even aan in welk vak je zit.
Ik heb Smolarek altijd al een prutser gevonden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ja, laten we weer zo'n middelmatige speler aantrekken.
Ah, u bent dus MarkNMGNquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:38 schreef Kopbal het volgende:
Ik ben verhuisd naar vak X, en haal MarkNMGN er maar uit.
Zit altijd op T, maar heb een seizoenskaart voor Squote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:22 schreef Ruud het volgende:
Ben jij er zo een.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:46 schreef Luni het volgende:
[..]
Zit altijd op T, maar heb een seizoenskaart voor S
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
Helaas voor jou staat de kantine niet op het overzichtje...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:16 schreef Ruud het volgende:
Zocht wat plaatjes voor de OP, kom ik deze tegen![]()
[ afbeelding ]
Bert en Ernie
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:34 schreef Ruud het volgende:
[..]
Helaas voor jou staat de kantine niet op het overzichtje...
Waarop hij antwoorde:quote:@jdeguz hey you ever have a run in with the rotherdamn holigans I'm watching them on real futbol factories12:44 PM Jul 8th from UberTwitter in reply to jdeguz
quote:@jwalk11 those guys are the BEST FANS IN ROTTERDAM! They hold it down!1:31 PM Jul 8th from UberTwitter in reply to jwalk11
Rotherdamnquote:@jdeguz hey you ever have a run in with the rotherdamn holigans I'm watching them on real futbol factories12:44 PM Jul 8th from UberTwitter in reply to jdeguz
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:54 schreef Merkie het volgende:
Burn After Reading gaf hij ook maar een 4/10. Hij heeft de filmsmaak van een 50-jarige Pink Floyd-fan.
Hij lijkt wel stoned.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Met zijn filmsmaak is wel wat mis.. Seven Pounds goed vinden en Hangover niet zo.
Wel leuk om een voetballer digitaal te stalken overigens.
Hij was bij N*E*R*D in Rotterdam (obviously, zijn tweelingbroer kan hij niet missen), en maar hij gaf ook een nummer van de Rolling Stones een 7/10.quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:41 schreef MB23 het volgende:
Hij lijkt op die neger uit My Name is Earl
quote:'Alleen PSV heeft betere grasmat dan Feyenoord'
Geschreven op 2009-08-12 om 22:10 | Bekeken: 3673 | Reacties: 22 |
Feyenoord heeft de op één na beste grasmat van Nederland. Dat is de uitkomst van de enquête die de VVCS (Vereniging van contractspelers) hield onder de aanvoerders van de Nederlandse clubs.
Na elke wedstrijd gaven de aanvoerders vorig seizoen hun beoordeling over de grasmat. Het Phillips Stadion van PSV kwam als beste uit de test, gevolgd door Feyenoord.
De voorzitter van de VVCS, Danny Hesp, reikte PSV woensdagmiddag een officieel certificaat uit voor de beste grasmat van Nederland.
http://mcgonnigle.files.wordpress.com/2007/02/crabman.jpgquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:12 schreef Pritt het volgende:
[..]
die dude uit my name is earl bedoelt hij.
Oh, is dat z'n bijnaam?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
http://mcgonnigle.files.wordpress.com/2007/02/crabman.jpg
Volgend jaar mét hesje...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Castaignos, trainde vandaag voor het eerst mee.
Snelle herhaling dan, dat is een maandje geleden ook al geweest.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond in Andere tijden Sport komt de dood van Pim Fortuijn + de UEFA cup finale in beeld.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net opende ze op het ANP nieuws zelfs het sport nieuws met het nieuws dat Castaignos mee heeft getraind met het 1e
Morgen voorpaginaquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Net opende ze op het ANP nieuws zelfs het sport nieuws met het nieuws dat Castaignos mee heeft getraind met het 1e
Weet niet of deze hier al stond, maar kan me er wel in vinden. Makaay moet er idd gewoon 20+ scoren, zo simpel is het. Kan hij wel weinig aanvoer krijgen, maar des te meer reden om die 2 kansen per wedstrijd die hij krijgt wél te benutten.quote:Wat spookt Makaay eigenlijk uit?
Van mij mag je miljoenen verdienen en de status ‘Das Phantom’ tot in lengte van dagen dragen, maar scoor dan wel minimaal 20 goals per jaar. De afgelopen twee seizoenen liep de vorm van Makaay analoog aan die van zijn ploeg: een aardige start met een apathisch einde. Bij aanvang van zijn herfstcarrière in 2007 scoorde Roy er nog lustig op los: het was het meestel één kans één goal en hij werd door het publiek op handen gedragen.
Kort na de winterstop van dat seizoen raakte hij stevig geblesseerd en dat bleek een voorbode voor de vormcrisis waarin hij tot op heden verkeert. Uit arren moede, maar ook uit loyaliteit werd zijn maandenlange vormcrisis door het Legioen getolereerd. Totdat het moment aanbrak dat het krediet voor de man uit Wijchen opraakte.
Enkele weken geleden, tijdens een oefenpotje in Venlo, kon Been het niet meer aanzien. Hij liet zijn tot dan toe onomstreden aanvalsleider na een halve wedstrijd douchen. In de thuiswedstrijd tegen NEC gebeurde hetzelfde. In deze krant werd gerept over een persoonlijke vete tussen trainer en speler. Wat vergezocht was, het is namelijk nog simpeler. Een spits van zijn kaliber (43 interlands, 6 goals) moet meer brengen. Goals, assists, bezieling. Of in zijn specifieke geval: uit het niets opduiken en iets doen wat niemand verwachtte.
Gisteren speelde Makaay voor het laatst tegen de club waar hij veertien jaar geleden zijn loopbaan begon. Heimelijk hoopte ik dat hij een verrassing in petto had. Een lange neus richting Ernhem, in de vorm van twee prachtige doelpunten. Een vrije trap na een kwartier en een droge schuiver in de laatste minuut. Maar nee, het bleek weer eens teveel ijdel gehoop. Meer dan een slap schot richting Vitessedoel kwam er niet uit zijn 34-jarige been. En na een uurtje rondspoken zag hij het bordje met nummer 9 oplichten.
De vraag hoelang Mario Been zijn uitgebluste vedette laat spelen is een gepasseerd station. Staat Makaay de volgende wedstrijd aan de aftrap, dat is de vraag. Alternatieven genoeg: Diego Biseswar, weliswaar geen echte centrumspits, verbijt zich op de reservebank en gaat over een maand in VI klagen over weinig speeltijd. Luis Pedro liet vorig seizoen zien dat hij het kan en last but not least Luc Castaignos, de meest begeerde voetballer onder de zeventien. Wat goed is, komt snel, toch?
Nieuwe bezems vegen schoon. En Roy Makaay? Die mag de rol van Mols en Van Hooijdonk overnemen, als ideale pinch-hitter.
Welke twee kansen?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Weet niet of deze hier al stond, maar kan me er wel in vinden. Makaay moet er idd gewoon 20+ scoren, zo simpel is het. Kan hij wel weinig aanvoer krijgen, maar des te meer reden om die 2 kansen per wedstrijd die hij krijgt wél te benutten.
Hij scoorde voornamelijk uit penalties...quote:Bij aanvang van zijn herfstcarrière in 2007 scoorde Roy er nog lustig op los: het was het meestel één kans één goal en hij werd door het publiek op handen gedragen.
Dat valt dit seizoen wat tegen idd (met name ook omdat ie nog maar halve wedstrijden speelt) maar vorig jaar miste hij er toch wel wat hoor.quote:
Mwah, ook dat valt mee.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat valt dit seizoen wat tegen idd (met name ook omdat ie nog maar halve wedstrijden speelt) maar vorig jaar miste hij er toch wel wat hoor.
quote:13-08-2009 FEYENOORD-FANS PROOSTEN MET BIER UIT EIGEN BLIK
Supporters van Feyenoord kunnen vanaf maandag 24 augustus proosten op het nieuwe voetbalseizoen met ‘bier uit eigen blik’. Amstel brengt blikken bier op de markt met een speciaal ontwerp geheel in stijl van de Rotterdamse club. De bijzondere clubblikken, met een inhoud van 50 cl, zijn verkrijgbaar bij supermarkten in heel Nederland.
Amstel verwacht dat de Feyenoord-clubblikken gretig aftrek zullen vinden bij de fans van de Rotterdamse voetbalclub. ‘Amstel is als sponsor van de topclubs in de Nederlandse eredivisie - zoals Feyenoord - en als hoofdsponsor van de KNVB-beker zeer nauw betrokken bij het Nederlandse voetbal. Met de Feyenoord-clubblikken willen wij onze verbondenheid met de topclubs en hun voetbalsupporters nog eens extra benadrukken’, aldus Chris Lakens, Marketing Manager van Amstel.
De clubblikken zijn onder andere verkrijgbaar bij de supermarkten Albert Heijn, Hoogvliet, C1000, (Super) Coop en Super de Boer. De blikken zijn voor een consumentenadviesprijs van 89 eurocent te koop.
Uiteraard is het verboden om de blikken mee te nemen tijdens de wedstrijden van Feyenoord. Rond de thuisduels geldt een algeheel alcoholverbod in de zogenoemde Stadiondriehoek.
Landzaat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:00 schreef Lastpost het volgende:
Beter gaan we wat doen aan de aanvoer vanuit het middenveld (nummer 10 met meer snelheid, dreiging, acties en een pass) en sneuveld er een verdedigende middenvelder (lees: El Ahmadi) voor iemand die wel op positie kan blijven, het spel beter leest en niet blijft wandelen met de bal en hem uiteindelijk inlevert.
Dat gaat me toch echt te ver, maar El Ahmadi haalt al ruim een seizoen een onvoldoende bij de wedstrijden van Feyenoord terwijl ie bij Twente prima speelde.quote:
Mwah, ik wil Tomasson ook wel eens in de spits zien, want dat hij geen 10 is is wel duidelijk.quote:Roy Makaay laat vooralsnog niet zien wat hoofdtrainer Mario Been van de aanvaller wil zien. De spits liet in de eerste twee wedstrijden van het seizoen niet een al te beste indruk achter, en moet hier nu de consequenties van inzien. Op de training van vrijdag kreeg Makaay geen hesje toebedeeld, iets wat erop wijst dat hij niet in de basis staat.
Tijdens de competitiewedstrijd tegen Heracles zal Makaay waarschijnlijk geflankeerd worden door Tim de Cler, Kevin Hofland en Denny Landzaat. Opvallend is dat het viertal als grote aankopen werden gepresenteerd op het moment dat Peter Bosz werkzaam was als technisch directeur bij de Rotterdammers. Been geeft de voorkeur aan anderen.
Zo is Giovanni van Bronckhorst weer volledig hersteld van zijn knieblessure, die hem de afgelopen tijd aan de kant hield. Been zal waarschijnlijk voor Jon Dahl Tomasson in de punt van de aanval kiezen. Daarbij zullen Sekou Cissé en Andwelé Slory op de flanken worden geposteerd. Georginio Wijnaldum is nog niet fit genoeg voor Heracles-uit.
Bies was zondag voor zich zelf bezig, vind hem dan nog beter dan sloryquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:07 schreef buddyb het volgende:
voetbalzone:
[..]
Mwah, ik wil Tomasson ook wel eens in de spits zien, want dat hij geen 10 is is wel duidelijk.
Verder zie ik liever Biseswar spelen dan Slory. Ik begrijp deze keuze van Mario niet.
Kreeg 'm ook net binnen, bij mij staat er 'silvercard' onder mijn naam.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:15 schreef MB23 het volgende:
Op je silvercard moet toch staan dat het een silvercard is?Heb vandaag (eindelijk) dat ding binnengekregen, staat er alleen het vak, mn naam, Jongere en de poorten op. En die foto, maar volgens mij dacht ik op iemand anders zn kaart te zien dat er Silvercard stond.
quote:Ik snap dat ze bij Feyenoord geld nodig hebben maar die 11.50 wil ik dan mooi terugklantenservice
Beter nog, geef me heel die 154.50 maar terug, kijk ik het mooi op Eredivisie Live en kan ik nieuwe schoenen kopen
straks maar weer eventjes bellen danquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:21 schreef Ruud het volgende:
[..]
Kreeg 'm ook net binnen, bij mij staat er 'silvercard' onder mijn naam.
Ja het is weer zover met dat gekut bij zequote:[..]
Als we zo gaan beginnen hebben we allemaal nog honderden euro's tegoedquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:27 schreef MB23 het volgende:
En het voetbal is ook kut, bij NEC ging ik er zelfs maar bij zitten![]()
Oh, jongere is goedkoper, discriminatiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:33 schreef MB23 het volgende:
143 euro voor gewone seizoenskaart (Z, jongere) en dan 11.50 voor die uitkaart.
quote:Makaay verbannen naar bank
AMSTERDAM - Roy Makaay raakt zijn basisplaats kwijt in het elftal van Feyenoord. De spits kreeg vrijdag op de training van de Rotterdammers geen hesje van trainer Mario Been. En dat betekent dat slecht nieuws voor 'Das Phantom'. Makaay kon zijn nieuwe trainer tijdens de eerste twee competitiewedstrijden niet overtuigen van zijn kwaliteiten. In beide wedstrijden werd de voormalig topscorer zonder doelpunten naar de kant gehaald.
De vacante plek in de spitspositie wordt waarschijnlijk ingevuld door Jon Dahl Tomasson. Been: "Het is duidelijk dat ik de laatste weken niet tevreden ben over Roy."
"Met Jon kiezen we voor een bewegende spits. Hij heeft ook in het Deense elftal op die positie gespeeld", aldus de Feyenoord-coach tegen RTV Rijnmond.
Een topspeler in zijn nadagen en de nieuwe trainer die meer van hem eist dan hij (nog) kan brengen. Dat is natuurlijk mediageniek.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:48 schreef MB23 het volgende:
Amsterdam
Het begint er voor mij op te lijken dat Been een beetje wil laten zien dat hij Makaay durft te wisselen/op de bank te zetten. Of het terecht is laat ik in het midden, maar van mij hoeft dat niet echt. Kan ook komen doordat het al in het nieuws komt als één van hun een scheet laat, beetje overdreven ook al die berichten.
Je kunt veel zeggen maar met Slory en Bisewar liep het gewoon veel en veel beter tegen Vitesse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:35 schreef Merkie het volgende:
Vreemd. Been doet mij een beetje aan Van Basten denken, Slory twee geleden nog op de tribune en dan nu weer basis? Ik weet het niet hoor.
Jij wou zeggen dat b.v. PSV zo'n geweldige selectie heeft? Met namen als Kromkamp in de basis?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef Happel het volgende:
Been is zoekende. Met deze middelmatige selectie valt er weinig te behalen, dus is het voor hem zoeken naar de ideale opstelling, waardoor er nog iets van het seizoen gemaakt kan worden.
Weet ik, maar het baart me zorgen dat Been de basiself nog niet gevonden heeft. Hoewel, eigenlijk is Been alleen niet zo zeker over de aanval. Maar toch.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar met Slory en Bisewar liep het gewoon veel en veel beter tegen Vitesse.
De voorbereiding is ook te kort geweest.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet ik, maar het baart me zorgen dat Been de basiself nog niet gevonden heeft. Hoewel, eigenlijk is Been alleen niet zo zeker over de aanval. Maar toch.
Het liep beter, maar om nu te zeggen dat ze beiden goed speelden...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen maar met Slory en Bisewar liep het gewoon veel en veel beter tegen Vitesse.
Zeg ik dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jij wou zeggen dat b.v. PSV zo'n geweldige selectie heeft? Met namen als Kromkamp in de basis?
Nee, maar je onderschat de selectie. We zijn qua spelers niets minder dan b.v. Twente of PSV. Maar ja, als het die spelers zich drukker maken over hun wedstrijdpremie dan om de uitslag van wedstrijden schiet het niet op.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Het liep beter, maar om nu te zeggen dat ze beiden goed speelden...
[..]
Zeg ik dat?
Als ik tussen Leerdam en Tiendalli (quote:Mario Been: 'Van mij hoeft Roy Makaay niet weg'
Door Sander van Hal
Roy Makaay hoorde donderdag de onheilstijding: Feyenoord-coach Mario Been (foto) heeft zondag geen plaats voor hem in de basisopstelling tegen Heracles Almelo.
“Roy gaat er goed mee om. Hij is een heel beschaafd mens,” aldus Been. “Het is logisch dat hij het er niet mee eens is, het zou gek zijn als hij juichend de kleedkamer uit zou zijn gelopen.”
Tegen Heracles kiest Been voor bewegende spelers tussen het verdediginscentrum van Heracles; Jon Dahl Tomasson moet als spits van voeding worden voorzien door Jonathan De Guzman. De week erop kiest hij wellicht weer voor andere spelers, vertelde de trainer Makaay. “Ik wil niet dat Roy zijn loopbaan op de bank beëindigt. Van mij hoeft hij niet weg. Het kan heel goed zijn dat hij volgende week weer speelt.”
Feyenoord moet het op het kunstgras in Almelo stellen zonder Georginio Wijnaldum (spierblessure in zijn bovenbeen) en Darley (kniekwetsuur). De inzetbaarheid van Dani Fernández is twijfelachtig vanwege hamstringklachten. Raakt de Spanjaard niet op tijd fit, dan speelt Kelvin Leerdam rechtsback.
Lijkt mij ook, zeker gezien Leerdam een middenvelder is (tochquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:47 schreef buddyb het volgende:
[..]
Als ik tussen Leerdam en Tiendalli () moest kiezen dan zou ik toch echt gaan voor de laatste...
Wist Gertjan toch niet. Nu denkt iedereen dat hij RB isquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:53 schreef Ruud het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, zeker gezien Leerdam een middenvelder is (toch).
quote:Voorbeschouwing Heracles - Feyenoord
Clubs vernoemd naar Griekse goden, doorgaans moeten wij ze niet. Behoeft geen verder toelichting natuurlijk, dat idee. Negeren, zulke clubs! Maar zodra je er tegen moet spelen, zoals aanstaande zondag het geval is, dan ontkom je er natuurlijk niet aan, om ook aan dergelijke clubs een stukje te moeten wijden. Bij deze daarom onze dappere poging aangaande onze tegenstander van aankomend weekend:
Heracles. Opgericht in 1903. Klassiek zwart-wit gestreept tenue. Trots van Almelo. Bekend door cultvoetballers als Steve Mokone en Folkert Velten. Twee maal kampioen in de eredivisie (1927, 1941) en drie maal kampioen van de eerste divisie (1962, 1985, 2005). Als je het zo beschouwd bevat de club natuurlijk tal van ingredienten voor het predikaat 'hele mooie club'...
Nee, dan Heracles. Daar hebben ze het gepresteerd om werkelijk álles wat die club mooi maakt cq zou kunnen maken om zeep te helpen. Ga maar na:
* De oorspronkelijke clubnaam werd verrijkt met het subsidie-aanhangsel 'Almelo'.
* Het authentieke hart-logo moest wijken voor een modieus misbaksel.
* Het oude stadion aan de Bornsestraat, met die fantastische houten tribunes, moest zonder pardon wijken voor een dertien-in-een-dozijn betonbak, met zeer beperkte capaciteit.
* De naam van dit stadion is vergeven aan een sponsor.
* In het uitvak van dit kraak-noch-smaak onderkomen kunnen amper drie man en een paardenkop plaatsnemen.
* Die ook nog eens met een waardeloze combiregeling moeten komen.
* De jeugdopleiding heeft men voor een habbekrats verkocht, aan nota bene de -eveneens nabij de Duitse grens gevestigde- rivaal FC Twente.
* Voetballen ten slotte, doet men op kunstgras.
* En dat alles onder bewind van ene Gertjan Verbeek...
Conclusie: Heracles is KUT!
En met die gedachte in ons achterhoofd nemen wij zondag zitting in dat Polman Stadion. Of thuis aan de radio. Of in de kroeg voor de televisie. Want van Heracles hopen we dat men snel degradeert (liever zien wij clubs als MVV of Go Ahead Eagles terugkeren!), maar die wedstrijd van zondag willen we niet missen.
Feyenoord succes!
Denk dat hij weet dat het meerendeel van de supporters ontevreden is over Makaay en door die wissels puntjes probeert te scoren. Maarja, die hele Been-hype komt me de strot uit. Elke 5 minuten weer zingen voor hem, jaja nou weten we het welquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Een topspeler in zijn nadagen en de nieuwe trainer die meer van hem eist dan hij (nog) kan brengen. Dat is natuurlijk mediageniek.
Maar ik zie Been er echt niet voor aan dat hij dit doet om zijn durf te tonen. In dit Feyenoord rendeert Makaay gewoon niet genoeg. Het ging vorige week gewoon écht beter toen hij gewisseld was. We zullen zien wat er in Almelo gebeurt. Ben benieuwd!
Gertjan weet allesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wist Gertjan toch niet. Nu denkt iedereen dat hij RB is.
Uh, onder Verbeek heeft hij nooit als rechtsback gespeeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wist Gertjan toch niet. Nu denkt iedereen dat hij RB is.
Dacht dat Verbeek hem daar liet debuteren? Nouja, kan er best naast zitten hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:08 schreef buddyb het volgende:
[..]
Uh, onder Verbeek heeft hij nooit als rechtsback gespeeld.
Ja, op de ranglijst.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:59 schreef MB23 het volgende:
[..]
Denk dat hij weet dat het meerendeel van de supporters ontevreden is over Makaay en door die wissels puntjes probeert te scoren.
Oeh, er hang nog wat frustratie van de afgang die Feyenoord heeft moeten doorstaan in Almelo, de afgelopen jaren. Ik trek me de kritiek van deze kleuters enorm aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:44 schreef Ruud het volgende:
Bij LN zijn ze niet zo'n fan van Heracles geloof ik
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |