Daarom denk ik ook wel dat kassameisje mij leuk vind... kon ik maar wat jaartjes inleveren......zou alles makkelijk maken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je ziet er echt niet uit als 30 hoor... dus zo is het goed opgelost inderdaad!
Jullie kennen elkaar al persoonlijk dat je daar over kan oordelen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je ziet er echt niet uit als 30 hoor... dus zo is het goed opgelost inderdaad!
jaloers?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar al persoonlijk dat je daar over kan oordelen?
Nee meisje, helemaal nietquote:
Ik heb bij Tombolafan op school gezeten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar al persoonlijk dat je daar over kan oordelen?
Aha, grappigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb bij Tombolafan op school gezeten.
curiousity kills the cat!!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee meisje, helemaal niet. Nieuwsgierig heet dat...
quote:Wat heb jij, spanken, zweepjes...
Dat zeggen ze, maar gelukkig leef ik nogquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik heb bij Tombolafan op school gezeten.
Jij dacht het zelf hoor!quote:
ja ho, je lijkt er ook wel een beetje op hoor...quote:
Sorry.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
nou zeg... ik ben zo aardig het te geloven en dan word er gewoon gelogen tegen me
Nee joh... ik heb een foto van mr_a gezien, en hij lijkt op iemand waarmee ik op school gezeten heb. Dus dat vroeg ik... En dat is dus niet zo. Maar verder kennen we elkaar niet, alleen via foto...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:55 schreef dyonvbaal het volgende:
nou zeg... ik ben zo aardig het te geloven en dan word er gewoon gelogen tegen me
quote:
Dan geef het bier maar, dat zal eerder op gaan dan whiskey...quote:
Volgens Mike en Hornage wel maar ik ben nooit geweest. Misschien was die wel voor ik op Fok! kwam of in de tijd dat ik winterslaap had.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr. A is er al es een meet geweest?
Dat zeg je alleen maar om in de smaak te vallen bij vrouwen!quote:
volgens mij hadden ze het er een paar topics terug wel over dat zer een meet was geweest, maar niet iedereen wist dat ofzo...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:01 schreef dyonvbaal het volgende:
Mr. A is er al es een meet geweest?
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan geef het bier maar, dat zal eerder op gaan dan whiskey...![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo'n alcohol drinker...![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan geef het bier maar, dat zal eerder op gaan dan whiskey...![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo'n alcohol drinker...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |