Ja dat is waar maar dat lukt maar niet...we zijn de laatste tijd niet op dezelfde plek......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:33 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar kom je achter als je het uit probeerd he
ja dat wel denk ik en ik denk dat het ook opvalt dat ik iets te toevallig meestal bij haar in de rij sta.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik weet dat er heeel veel klanten zijn die elke dag boodschappen komen doen, maar zou het d'r niet opvallen? Dat je er elke dag bent?
Thanx for the support! Ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:00 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach ja, ik hoop dat je vandeweek wel de kans krijgt om d'r aan te spreken en dat je een positief antwoord krijgt
Hulk Hogan. Ehh... als acteur in films is die niet echt super. Als acteur in die serie die hij had, met zo'n speedboot, daar deed ie het goed in vond ik. Maar als worstelaar. Hij is een icoon. Hij is face geweest en werd god, hij werd heel en was nog steeds populair en toen die weer face turnde werd ie weer god. En dat is die nog steeds.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat vind je trouwens van Hulk Hogan Dyon? Ik vind het een megakneus.....
Hij is een beetje een trieste man geworden. Hij heeft meer geld verdient dan ik in mijn hele leven bij elkaar kan sprokkelen denk ik maar of hij nu gelukkiger is dan ik? Ik denk het niet. Als ik wel eens langs dat Hogan Knows Best zap dan zie ik een man in verval die niet wil accepteren dat hij niet meer een god is en daar eigenlijk niet mee kan leven. The Wrestler maar dan met geld eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hulk Hogan. Ehh... als acteur in films is die niet echt super. Als acteur in die serie die hij had, met zo'n speedboot, daar deed ie het goed in vond ik. Maar als worstelaar. Hij is een icoon. Hij is face geweest en werd god, hij werd heel en was nog steeds populair en toen die weer face turnde werd ie weer god. En dat is die nog steeds.
Als "sporter" is het dus wel een goede geweest. Het is alleen jammer dat de roem em te ver naar zijn hoofd gestegen is. Meneer is zo "goed" dat hij weigert nog te verliezen in main event matches (als die weer eens een comeback heeft). Das gewoon jammer
Je hebt wel gelijk. Het vervelende is alleen dat hij nog steeds mateloos populair is. Hij krijgt nog wel eens een storyline bij het WWE. En je moet de zaal eens horen als de boxen beginnen: I am a real american. Ok het liedje doet een hoop bij dat simpele volk (niet lullig bedoeld, maar dat is gewoon het slag mensen dat daar in de zaal zit, ik zou er ook bij horen, want ik zou er ook willen zitten als ik de kans kreeg). Maar ja, de nieuwe hulk hogan's zijn er al en heten: HHH (Hunter Hurst Helmsley) en John Cena. Die worden zeker net zo populair als Hulk Hogan nog steeds is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is een beetje een trieste man geworden. Hij heeft meer geld verdient dan ik in mijn hele leven bij elkaar kan sprokkelen denk ik maar of hij nu gelukkiger is dan ik? Ik denk het niet. Als ik wel eens langs dat Hogan Knows Best zap dan zie ik een man in verval die niet wil accepteren dat hij niet meer een god is en daar eigenlijk niet mee kan leven. The Wrestler maar dan met geld eigenlijk.
In Amerika blijf je vaak een held hoe arrogant en ordinair je je ook gedraagt geloof ik. Hier in NL zou hij sneller gekraakt zijn denk ik. Maar die man is overduidelijk on self destruct als ik dat programma moet geloven. Hij heeft nu een vriendin die net zo oud is als zijn dochter en er nog op lijkt ook.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Het vervelende is alleen dat hij nog steeds mateloos populair is. Hij krijgt nog wel eens een storyline bij het WWE. En je moet de zaal eens horen als de boxen beginnen: I am a real american. Ok het liedje doet een hoop bij dat simpele volk (niet lullig bedoeld, maar dat is gewoon het slag mensen dat daar in de zaal zit, ik zou er ook bij horen, want ik zou er ook willen zitten als ik de kans kreeg). Maar ja, de nieuwe hulk hogan's zijn er al en heten: HHH (Hunter Hurst Helmsley) en John Cena. Die worden zeker net zo populair als Hulk Hogan nog steeds is...
Naar de Vogeltjesmarkt geweest?quote:
De watte? Neuhquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Naar de Vogeltjesmarkt geweest?
Dat is een grote markt in Antwerpen. Ging ik vroeger wel eens heen met mijn ouders. Later nog een keer met mijn ex ook geweest.quote:
Hmm, ik ga niet zo goed om met mijn exen om met ze naar België te gaanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is een grote markt in Antwerpen. Ging ik vroeger wel eens heen met mijn ouders. Later nog een keer met mijn ex ook geweest.
Toen was ze nog niet mijn ex. Maar ik ga nog wel met mijn meest recente ex goed om.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hmm, ik ga niet zo goed om met mijn exen om met ze naar België te gaan![]()
Nee, we hadden ons niet echt verdiept in wat er te doen wasWas vrij last minute besloten om een speciale datum te vieren
Nou maak je me nieuwsgierig. Wat had je te vieren?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Hmm, ik ga niet zo goed om met mijn exen om met ze naar België te gaan![]()
Nee, we hadden ons niet echt verdiept in wat er te doen wasWas vrij last minute besloten om een speciale datum te vieren
Ik begreep hem alquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toen was ze nog niet mijn ex. Maar ik ga nog wel met mijn meest recente ex goed om.
Wel een gezellige dag gehad dus?
Nou, we vierden dusquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou maak je me nieuwsgierig. Wat had je te vieren?(ok, das wel verschrikkelijk van me
dus negeer de vraag maar
)
Misschien in Antwerpen gaan wonen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:53 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik begreep hem alWas een beetje flauw grapje
Leuke dag gehad, net iets minder dan 24 uur in België geweest![]()
Kwam er wel achter dat ik even snel in Antwerpen ben als op mijn werk, deed me toch wel even denken
Als ik in Antwerpen ga wonen is mijn werk wel nog verder, is een beetje heel erg de andere kant opquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien in Antwerpen gaan wonen?
Heb je wel gescout voor mooie locaties voor de film?
We kunnen Chielus' hoofdkwartier verplaatsen naar Antwerpen want dat heeft meer klasse.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Als ik in Antwerpen ga wonen is mijn werk wel nog verder, is een beetje heel erg de andere kant op
En natuurlijk heb ik gescout, mooie stations daar bijvoorbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |