How cutequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Het zit zo:
ik ben een onwijs onschuldig meisje (of vrouw, maar geen vrouwtje)
op internet doe ik net alsof ik een wereldwijze dame ben, maar goed, daar is het anonieme internet voor...
Disney fan?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
[..]
"op deze nacht,
heb jij zo lang gewacht,
deze nacht heet bella notte..."
eitje
quote:
Nog een pluspunt, disney fanquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
nou was het vroeger de eerste en lange tijd enige video die we hadden. dus mn zusjes en ik konden m dromen... mn ouders hebben wel eens het geluid van de tv uitgezet, en we konden letterlijk meepraten...
hoe kan je nou disney-fan zijn en bella notte niet kennen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nog een pluspunt, disney fan
Enige film waar ik de tekst van kende was Moulin Rouge... Kon ook niet alle nummers van disney meezingen... hoewel ik wel fan ervan ben.. kon wel kiss the girl mee zingen in nederlands en engels
Opa, ben jij niet de jongste van ons 3 ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Opa gaat weer eens slapen..... Tot later
Ben slecht in namen, kun je het me vergevenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kan je nou disney-fan zijn en bella notte niet kennen...
ga jij ook al slapen?quote:
vooruit dan maar...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben slecht in namen, kun je het me vergeven
neuh... zit nog triest op de bank met tv/laptop/ds...quote:
Wat is daar triest aan? Lig op bed, met laptop op schoot en tv aan... (net zo "triest" dus...)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
neuh... zit nog triest op de bank met tv/laptop/ds...
Nou ja, vrijdagavond, vrijgezel en dan thuis zitten...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is daar triest aan? Lig op bed, met laptop op schoot en tv aan... (net zo "triest" dus...)
wat doe je dan op zaterdagavond normaal gesproken? Ben je dan wel in de stad te vinden of is het dan weer "triest"?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, vrijdagavond, vrijgezel en dan thuis zitten...
haha, het ligt er een beetje aan. als de band moet spelen ben ik daar, en anders inderdaad triest thuis... meeste vrienden/vriendinnen zijn gesetteld en niet echt meer in voor een avond stappen...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
wat doe je dan op zaterdagavond normaal gesproken? Ben je dan wel in de stad te vinden of is het dan weer "triest"?
Ach zo triest vind ik je niet... Het kan triester.... ik woon nog bij me ouders en ben ook niet in de stad te vinden op vrijdag of zaterdag... dus zo triest ben je nietquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
haha, het ligt er een beetje aan. als de band moet spelen ben ik daar, en anders inderdaad triest thuis... meeste vrienden/vriendinnen zijn gesetteld en niet echt meer in voor een avond stappen...
ach, ik woon ook pas sinds een half jaar "echt" op mezelf hoor, voordat je een keer een huis hebt...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach zo triest vind ik je niet... Het kan triester.... ik woon nog bij me ouders en ben ook niet in de stad te vinden op vrijdag of zaterdag... dus zo triest ben je niet
Ja precies dat is inderdaad een probleem (zeker als je je te laat inschrijft...) Ben wel druk aan het kijken, maar tot die tijd...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ach, ik woon ook pas sinds een half jaar "echt" op mezelf hoor, voordat je een keer een huis hebt...
noord-holland...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja precies dat is inderdaad een probleem (zeker als je je te laat inschrijft...) Ben wel druk aan het kijken, maar tot die tijd...
In welke regio woon je eigenlijk?
schade, maar begrijpelijk om dit tijdstipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noord-holland...
maar ik stort inmiddels wel in hoor... ga zo slapen...
brand erover los dan, dan gaat het weer eens over films in plaats van kassameisjesquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef Patch het volgende:
oeh... Disney & Moulin Rouge...
Paar van m'n favoriete onderwerpen...
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:39 schreef Patch het volgende:
oeh... Disney & Moulin Rouge...
Paar van m'n favoriete onderwerpen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |