Nice, dat kan ik wel waarderen. Droge humorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en in combo met mijn beste vriend wil het wel eens gebeuren dat we hele kroegen over de zeik krijgen....
ik denk ineens dat ik net op tijd onze relatie ben ontvlucht...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja en in combo met mijn beste vriend wil het wel eens gebeuren dat we hele kroegen over de zeik krijgen....
Vorige keer kreeg ik bijna slaande ruzie met een waterpolospeelster..... We waren voor de lol dames cijfers aan het geven... en ik zei iets te hard.... 3 punten voor truckdriving mama......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nice, dat kan ik wel waarderen. Droge humor
Mr. A VS Truckdriving mama : Round 1 Winner by K.O Truckdriving mammaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Vorige keer kreeg ik bijna slaande ruzie met een waterpolospeelster..... We waren voor de lol dames cijfers aan het geven... en ik zei iets te hard.... 3 punten voor truckdriving mama......
Nou zeg. Maar misschien is het wel wederzijds....Om nou te blijven bij zo'n available tramp.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik denk ineens dat ik net op tijd onze relatie ben ontvlucht...![]()
Bijna wel... ze liep op me af en zei: Als je dat nog een keer zegt....dan ram ik die bijdehante tyuskop van je eraf! Waarop mijn maatje zei: En het Oost Duitse team komt waarschijnlijk niet door de doping controle! Heel de pub lachen natuurlijk. Zij boos weggelopen!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mr. A VS Truckdriving mama : Round 1 Winner by K.O Truckdriving mamma
ho ho ho zeg, jij mag grapjes maken en ik niet!?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou zeg. Maar misschien is het wel wederzijds....Om nou te blijven bij zo'n available tramp.....
Ja, probeer dan nog maar es in druk te maken.... Dan kun je inderdaad maar beter weglopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Bijna wel... ze liep op me af en zei: Als je dat nog een keer zegt....dan ram ik die bijdehante tyuskop van je eraf! Waarop mijn maatje zei: En het Oost Duitse team komt waarschijnlijk niet door de doping controle! Heel de pub lachen natuurlijk. Zij boos weggelopen!
Sorry... ik denk dat die 2 biertjes geen goed idee waren....er werden er nog een stuk of 14 geactiveerd.....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho ho zeg, jij mag grapjes maken en ik niet!?
available tramp...![]()
![]()
Bier, maakt meer kapot dan je lief is...:Pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry... ik denk dat die 2 biertjes geen goed idee waren....er werden er nog een stuk of 14 geactiveerd.....
Ja dat was inderdaad niet echt meer mogelijk.... Ze komt vreemd genoeg nooit meer langs......quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, probeer dan nog maar es in druk te maken.... Dan kun je inderdaad maar beter weglopen
Mocht ze toch nog een keer langskomen, moet je over de hele avond punten gaan bij houden. 1 Biertje = 3. 3 Biertjes = 4. 6 Biertjes is ze misschien al een 5quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad niet echt meer mogelijk.... Ze komt vreemd genoeg nooit meer langs......
Leg eens uit, hoe zit het? En je wilde toch geen vrouw genoemd worden?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
nou ja, gelukkig weet ik zelf hoe het echt zit... maar ik kan het wel hebben hoor... speel graag de gekwetste slet vrouw...:P
Nou ik denk niet dat ze ooit een 5 wordt..... daar was ze te breed voor......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mocht ze toch nog een keer langskomen, moet je over de hele avond punten gaan bij houden. 1 Biertje = 3. 3 Biertjes = 4. 6 Biertjes is ze misschien al een 5
Wat is er toch gebeurd met innerlijke schoonheid...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze ooit een 5 wordt..... daar was ze te breed voor......
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:05 schreef tombolafan het volgende:
nou ja, gelukkig weet ik zelf hoe het echt zit... maar ik kan het wel hebben hoor... speel graag de geketste slet vrouw...:P
Die straalde ze ook niet uit......quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat is er toch gebeurd met innerlijke schoonheid...
2 + raad je plaatje... Voetbalquiz ben ik mee gestopt.....Radio en Tvquiz bestaat volgens mij niet meer.....quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Hoeveel trivia's spelen jullie wel niet
Ik doe eigenlijk alleen movie. Muziek merk ik als ik de vragen lees dat ik er niks van weet. Heb van de week wel even bij die algemene gekeken,jij had een link hier geplaats geloof ik...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
2 + raad je plaatje... Voetbalquiz ben ik mee gestopt.....Radio en Tvquiz bestaat volgens mij niet meer.....
Okay dan wijffie.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Het zit zo:
ik ben een onwijs onschuldig meisje (of vrouw, maar geen vrouwtje)
op internet doe ik net alsof ik een wereldwijze dame ben, maar goed, daar is het anonieme internet voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |