Euhmquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan ruikt je kamer in elk geval tropisch
quote:
quote:
Doe er wat aan mensen! En swarma, nee.quote:
Ja eh, met die bast van kokosnoten kun je zo'n leuk effect krijgen bij het schilderen.quote:
Mjah ik ben er dus nog niet over uit, misschien dat ze me morgen verder overtuigt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa, als je het echt mooi vindt moet je het gewoon doen, tenzij het echt enorm duur is. Een mooi schilderij aan de muur is wel wat waard.
Rebekah is not amused.
Doet ie al, ik ben tropisch.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan ruikt je kamer in elk geval tropisch
Neuken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm?
[..]
[..]
[..]
Doe er wat aan mensen! En swarma, nee.
Het is voor het eerst dat ik er van hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja eh, met die bast van kokosnoten kun je zo'n leuk effect krijgen bij het schilderen.
[..]
Naar kokos!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhm?
[..]
[..]
[..]
Doe er wat aan mensen! En swarma, nee.
Ik doe ook mee? Dan wel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Mag ik met een watervastestift "Fas was here" op je lichaam schrijven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Da's duidelijkquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Naar kokos!
[..]
Ik doe ook mee? Dan wel?Zijn jullie elkaar zat ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik met een watervastestift "Fas was here" op je lichaam schrijven?Ja hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Vind je dat zelf positief of negatief?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Wisten jullie dat ik over 100 posts ofzo in de Fok! user top 500 sta van meeste posts?
Nee, juist nietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn jullie elkaar zat ofzo?
Over de 100 posts?? In een dag, week, jaar, maand?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:42 schreef Breathtaking het volgende:
Wisten jullie dat ik over 100 posts ofzo in de Fok! user top 500 sta van meeste posts?
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik denk positief omdat ik het hier goed naar m'n zin heb gehad de afgelopen 1,5 jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:44 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind je dat zelf positief of negatief?
Gewoon, als ik nog 100 posts maak dan heb ik er genoeg om in die top 500 te komen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, juist niet
[..]
Over de 100 posts?? In een dag, week, jaar, maand?
EN of het nu iets is om trots op te zijn...
Waarmee chanteerde hij je?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM chanteerde me. Dus ja, hij heeft dat besloten.
Gelukkig, dan is het goed idd. 14.gifquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik denk positief omdat ik het hier goed naar m'n zin heb gehad de afgelopen 1,5 jaar.
Ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Ik denk positief omdat ik het hier goed naar m'n zin heb gehad de afgelopen 1,5 jaar.
[..]
Gewoon, als ik nog 100 posts maak dan heb ik er genoeg om in die top 500 te komen..
IQM stuurde me een fotoboek bericht: 'Maak je niet dik, joh.quote:
whehehe, humorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM stuurde me een fotoboek bericht: 'Maak je niet dik, joh.'
Waarop ik als een hysterische heks meteen iets terugstuurde. Toen mijn bericht verstuurd was, zag ik boven mijn eigen bericht dit staan;
[ afbeelding ]
En toen was het gedaan.
Hij is ook veel te slim voor ons.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
IQM stuurde me een fotoboek bericht: 'Maak je niet dik, joh.'
Waarop ik als een hysterische heks meteen iets terugstuurde. Toen mijn bericht verstuurd was, zag ik boven mijn eigen bericht dit staan;
[ afbeelding ]
En toen was het gedaan.
Ah zoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:57 schreef Allure_ het volgende:
Over 5 jaar wil hij zijn 'prijs' halen. Maar ik zei dat ie toen iets met jou had. Dus vandaar dat het toen een trio werd.
Hij vroeg jou te neuken, dan moet ik wel een oogje in het zeil houden hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zijn jullie elkaar zat ofzo?
[..]
Ja hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |