abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71691889
Ik heb vorige week donderdagnacht geld overgemaakt voor een kleine 1000 euro .

De volgende middag was het geld al overgeschreven .

Het is nu inmiddels een week geleden en de verkoper zegt dat ie nog altijd niks heeft ontvangen .

Het is een internationale transactie naar Amerika , dus ik weet dat het normaal gezien een paar dagen duurt , maar een hele week is voor mij toch iets te lang .

Daarom wil ik me nu al informeren wat mn opties zijn in geval er toch iets verkeerd is gegaan , voor ik er te lang mee wacht .

De verkoper vroeg om een kopie van de transactie om te controleren of alles klopte , en die vond het ook raar omdat alle nummers klopten .

Het is de eerste keer dat ik van hem (z'n winkel) iets koop , dus het kan zijn dat hij liegt , maar hij heeft een hele goeie reputatie , het is onwaarschijnlijk , wel mogelijk , maar tamelijk onwaarschijnlijk dat ie liegt .

Dus wat kan ik nu doen als hij ten laatse maandag of dinsdag zegt dat ie nog altijd niks heeft ontvangen ?

Alvast bedankt
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 20:10:04 #2
138448 PeZu
Suspended animation
pi_71691936
1 week is heel normaal en totaal niet verdacht
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_71692064
Doe anders navraag bij je bank of het geld al op bestemming is?
dag
pi_71692197
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:10 schreef PeZu het volgende:
1 week is heel normaal en totaal niet verdacht

Ik heb nochtans al heel veel uit Amerika besteld en nog nooit zolang moeten wachten .

Het is ook uit voorzorg dat ik het vraag zodat ik weet wat te doen en geen tijd verlies .
pi_71692336
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:14 schreef Peter het volgende:
Doe anders navraag bij je bank of het geld al op bestemming is?

Ik moet wachten tot maandag om te bellen .

En als het geld de vrijdag al van mn rekening is dan zou ik echt niet weten waarom het een hele week moet duren , en er nog steeds niets op z'n rekening staat .
pi_71692742
Omdat de bank hiervoor kosten aanrekent, in de vorm van een week lang geen van jullie beiden intrest te moeten betalen.
pi_71695840
geen Paypal gebruikt?
pi_71696446
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:20 schreef THEFXR het volgende:
geen Paypal gebruikt?

Geen Paypal .

Alle internationale orders moeten via bank transfer gebeuren .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')