Ik stond er ook van te kijken.....quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze het beter De Graafschaptv gaan noemen, want dat is dan elke week zo natuurlijk. Maar die mensen zitten nou toch voor het grootste deel in het stadion. Als ze nou uit spelen zou ik er nog iets van begrijpen.
Voor andere JL-clubs geldt ook wel dat het grootste deel van de supporters in het stadion zitten. Procentueel gezien zal dat overal wel gelijk zijn en voor vrijwel elke JL-club geldt dat het vooral local business is qua supporters.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen ze het beter De Graafschaptv gaan noemen, want dat is dan elke week zo natuurlijk. Maar die mensen zitten nou toch voor het grootste deel in het stadion. Als ze nou uit spelen zou ik er nog iets van begrijpen.
Eens. Ik vind De Graafschap tamelijk boring en bij bv. EIndhoven en AGOVV vallen wat vaker een hoop doelpunten, maar ik denk niet dat RTL en Jan met de pet daar naar kijkt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:28 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken.....
Ik zou zeggen, mail RTL en vraag het ze.
Ze zouden de JL willen promoten met live-wedstrijden. Dus zouden ze ook aantrekkelijke wedstrijden moeten vertonen en idd is een goed gevuld stadion daarbij ook een pré.
Niks ten nadele van mijn cluppie, zijn over het algemeen aantrekkelijke wedstrijden (vorig seizoen meeste doelpunten van het gehele betaalde voetbal, voor- en tegen).
Graafschap-Eindhoven toch vrijdag?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
Vrijdag dus Superboeren - Zwolle de week erop Cambuur - MVV.
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Graafschap-Eindhoven toch vrijdag?
Week erop Cambuur-MVV is niet onlogisch.
De voorkeuren van RTL worden nu al duidelijk...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel raar dat er vrijdag voor deze wedstrijd wordt gekozen, dan had je afgelopen vrijdag beter voor Volendam - Den Bosch kunnen kiezen ipv dat je nu twee keer de Graafschap en twee keer Cambuur in drie weken hebt.
haha, er vormt zich inderdaad een patroon zo.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef groenen het volgende:
Kwam dit tegen op een ander forum:
vrijdag 14 augustus 2009 De Graafschap - FC Eindhoven
vrijdag 21 augustus Cambuur - MVV
maandag 24 augustus FC Volendam - Cambuur
vrijdag 28 augustus FC Volendam - FC Zwolle
Drama dus met steeds de Graafschap, Volendam of Cambuur.
Volgens mij was dat niet zo hoor, maar dat had met het contract te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:39 schreef One_conundrum het volgende:
Maarja, als er elke week één eredivisie wedstrijd live was, was dat ook elke keer Ajax, AZ of PSV, afhangende van hun tegenstanders...
Bron?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:14 schreef groenen het volgende:
Kwam dit tegen op een ander forum:
vrijdag 14 augustus 2009 De Graafschap - FC Eindhoven
vrijdag 21 augustus Cambuur - MVV
maandag 24 augustus FC Volendam - Cambuur
vrijdag 28 augustus FC Volendam - FC Zwolle
Drama dus met steeds de Graafschap, Volendam of Cambuur.
Mooi, jaag Sittard maar naar de Topklasse.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:12 schreef Borizzz het volgende:
Veendam 1-0 Fortuna Sittard
Het viel natuurlijk ook wel te verwachten. Ze hebben pas heel laat gehoord dat ze aan de competitie mee mochten doen en hebben bovendien amper geld om in hun selectie te steken. Zowel kwalitatief als kwantitatief komen ze veel tekort.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:16 schreef Borizzz het volgende:
En 3-0 al voor Veendam. Wordt op deze manier enkeltje Topklasse voor Fortuna.
HHC was datquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:27 schreef borisz het volgende:
Makkelie heeft weer eens een tv optreden. De laatste keer was dat een beetje dramatisch. Feijenoord - nogwat in de beker toen.
HHC ja. Die aanvoerder had drie keer rood moeten krijgen ofzoquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
HHC was dat![]()
Met die aanvoerder die een paar lelijke overtredingen maakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |