Jong Feyenoord achterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Dos37 het volgende:
RBC ook lekker bezig tegen Heerenveen 2.
Het hoogtepunt van de afgelopen tien jaarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:56 schreef Halcon het volgende:
MVV is al meteen goed bezig.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
ik zeg altijd cambuur met de klemtoon op buur.
RBC?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:06 schreef Dos37 het volgende:
RBC ook lekker bezig tegen Heerenveen 2.
Met Roda moeten we het ook nog maar eens zien. Het dieptepunt van deze eeuw is voor Roda nog niet bereikt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het hoogtepunt van de afgelopen tien jaar.
Misschien niet, maar slechter dan jullie afgelopen 35 jaar kan het amper wordenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Met Roda moeten we het ook nog maar eens zien. Het dieptepunt van deze eeuw is voor Roda nog niet bereikt.
Jullie?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien niet, maar slechter dan jullie afgelopen 35 jaar kan het amper worden.
Ik zag dat je in het MVV-topic gepost had en daarom dacht ik dat je MVV'er wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jullie?![]()
Het enige linkerrijtje dat Roda nog zal halen deze eeuw is het linkerrijtje van de JL. Dan moeten ze snel zijn, want als ze eenmaal uit de JL donderen zie ik ze niet meer terug komen. Dan wordt het Oberliga.
Ik zag je bij de Chinees en dacht dat je een Chinees was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik zag dat je in het MVV-topic gepost had en daarom dacht ik dat je MVV'er was.
En dat anderen moeten we nog maar zien.
Onweerquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef Tommy2K het volgende:
Wat is er aan de hand bij Emmen - RBC?
Behalve dat t 4-0 voor RBC is heb ik geen idee.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef Tommy2K het volgende:
Wat is er aan de hand bij Emmen - RBC?
Ja heb enkel de beschikking over teletekst maar daar stond dat 't stilgelegd is?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:38 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Behalve dat t 4-0 voor RBC is heb ik geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |