Het is gewoon een gedachtefout. Op de familiecamping != kamperen. Dat zijn twee verschillende dingen. Wederom is duidelijk dat mensen compleet achterlijk zijn.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Athmozz het volgende:
het is gewoon een stereotyp beeld van een typische familie flodder in de caravan. Relatief vaak klopt dat beeld ook wel, andere keren niet.
Ik heb ook vrienden die met een caravan half europa rond reizen, maar die langs de andere kant makkelijk voor 25.000¤ aan camera's / laptops / whatever in hun caravan liggen hebben, en die met nettolonen zitten waar de gemiddelde burger maar van kan dromen.
kamperen =
Geniaal.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef spijkerbroek het volgende:
http://www.gizmag.com/go/5963/picture/25582/
In ieder geval iemand die helder is...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:32 schreef waht het volgende:
Eens met TS in dat er over smaak niet te twisten valt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:31 schreef Jimbo het volgende:
kamperen
geef mij maar een luxe hotellekker bed, zwembadje ect
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zoek maar een hotel waar je buitenkomt en zo'n beeld te zien krijgt... Je vindt ze gewoon niet.
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat is er zo spectaculair aan een naaldbosbos met een meertje?
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dat het er rustig is, dat er daar in de omtrek van 20km niemand te vinden is, dat je daar zelfs niet met je auto heen kan (vandaar ook de kano)... Dat is niet direct hetzelfde meertje dat je hier in België / nederland vind waar je 2km verder nog een rookpluim van een fabriek ziet hoor
Dit is tofquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
canada is me te ver. Als je ziet hoe mooi het in de scandinavische landen is, dan heb ik gewoon geen zin in een peperduur vliegticket + 12u lang op een vliegtuig zitten. Gewoon je gerief in de auto gooien, ff naar Zweden / Noorwegen rijden (sta je sneller dan dat je met je vliegtuig in JFK staat) en je kan er ook rustig genietenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:48 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Als je dat zoekt, wil ik je Algonquin Park aanraden.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:26 schreef Uro het volgende:
Ik heb nooit begrepen waarom mensen naar het buitenland gaan en daar vervolgens in een hotel te gaan zitten en de hele dag op het strand gaan liggen verkankeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |