quote:De naam van de club, en van een buurt in Istanbul, verwijst naar het oude volk der Galaten, en betekent "Galatenpaleis".
quote:Galatasaray SK is een sportclub uit Istanbul, opgericht in 1905. De vereniging is het meest bekend van het voetbal, maar heeft ook afdelingen voor basketbal, volleybal, zwemmen, roeien, waterpolo en atletiek. De clubkleuren zijn geel en rood. Galatasaray is tot nu toe 17 keer landskampioen van Turkije geworden. Het voetbalstadion van Galatasaray draagt de naam van de oprichter, Ali Sami Yen.
quote:Galatasaray Spor Kulübü werd in 1905 opgericht door een aantal leerlingen van het plaatselijke lyceum onder leiding van Ali Sami Yen. Ze namen de Turkse kleuren rood en wit aan. Als doel van hun vereniging stelden ze: "In groepsverband voetballen net als de Engelsen. In het bezit zijn van een kleur en een naam. Teams verslaan die niet Turks zijn."
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:52 schreef Meh7 het volgende:
Iets uitgebreider: http://s2.dosya.tc/Gs6Netanya0GenisOzet.avi.html en van dezelfde blog: Arda -> http://gelgidersin.blogsp(...)n-sk-hareketler.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat bedoel je met "een dergelijke club"?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:20 schreef taxhaven het volgende:
Treurig dat een trainer als Rijkaard naar een dergelijke club is vertrokken
Prachtig doelpunt van Elanoquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:25 schreef Meh7 het volgende:
En weer 4-1!
Samenvatting hier te vinden: http://gelgidersin.blogsp(...)ler-galatasaray.html
Elano:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef DeVinger het volgende:
Rijkaard, het begint voortvarend zullen we maar zeggen
Als het niet geblokkeerd wordt tijdens de wedstrijd, zou het op TNT te zien moeten zijn via Turksat.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:31 schreef msnk het volgende:
Deze wedstrijd zal ook wel niet uitgezonden worden door Euro Star zeker?
Nee, entertainment met allerlei "westerse" series: http://www.tnttv.com.tr/.quote:
Het lijkt wel alsof het de laatste dagen voor een wedstrijd besloten wordt, want tot twee dagen geleden zou het nog op CNN-Turk komen. Daar is dus helaas geen handige overzichtelijke site voor. Overigens worden niet alle Europese wedstrijden van Turkse teams free-to-air uitgezonden, D-Smart (betaalpakket) heeft daar de rechten op, volgens mij worden uitwedstrijden wel free-to-air en thuis wedstrijden gecodeerd uitgezonden.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef msnk het volgende:
We hebben het volgens mij wel hoor, maar ik kijk nooit naar Turkse kanalen.
Maar wanneer er Europees voetbal op schema staat, zap ik toch altijd even langs Kanal D, Star, Show en de TRT kanalen. Nooit TNT ofzo.
Welke Turkse kanalen laten er dan allemaal Europees voetbal zienOf heb je een handige site daarvoor
?
Ik heb vandaag een heel handige site gevonden, waarop staat op welke zenders de wedstrijden worden uitgezonden. http://liveonsat.com/dailypage.php Heel handigquote:Op donderdag 17 september 2009 16:51 schreef msnk het volgende:
We hebben het volgens mij wel hoor, maar ik kijk nooit naar Turkse kanalen.
Maar wanneer er Europees voetbal op schema staat, zap ik toch altijd even langs Kanal D, Star, Show en de TRT kanalen. Nooit TNT ofzo.
Welke Turkse kanalen laten er dan allemaal Europees voetbal zienOf heb je een handige site daarvoor
?
Arda is vermoeid van de afgelopen week (2 wedstrijden voor Turkije, 1 tegen BJK). En de wedstrijd lijkt inderdaad ongecodeerd uitgezonden te worden op TNT.quote:Op donderdag 17 september 2009 18:29 schreef marcusa het volgende:
Leo Franco
Sabri, Emre Asik, Emre Güngör, Hakan Balta
Elano, Mustafa Sarp, Mehmet Topal, Kewell
Keita, Baros
Arda op de bank
Het leek er zo op, maar opeens: No signaalquote:Op donderdag 17 september 2009 18:57 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Arda is vermoeid van de afgelopen week (2 wedstrijden voor Turkije, 1 tegen BJK). En de wedstrijd lijkt inderdaad ongecodeerd uitgezonden te worden op TNT.
quote:Op donderdag 17 september 2009 19:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Het leek er zo op, maar opeens: No signaal
Bedoel je premium gedoe? Dan moet je Ultrasurf downloaden (werkt alleen als je via Internet Explorer kijkt)quote:Op donderdag 17 september 2009 19:12 schreef Burakius het volgende:
justin tv sucks ass ook .. kan het niet kijken (tenzij ik om de minuut f5 druk)
nee zo gebleven nu fener nog..quote:Op donderdag 17 september 2009 20:44 schreef msnk het volgende:
3-1
En toen was mijn stream wegMaar ik mag hopen dat in deze laatste 5~ minuten er niks veranderd aan deze score
![]()
Galatasaray zou als enige Turkse club toegang moeten krijgen tot Europees voetbal.quote:Op donderdag 17 september 2009 23:35 schreef Burakius het volgende:
Fener faalt weer. Dank je wel Fener voor het voor schut zetten van Turks voetbal. Of eigenlijk Braziliaans voetbal in hun geval.
yeah right...quote:Op donderdag 17 september 2009 23:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Galatasaray zou als enige Turkse club toegang moeten krijgen tot Europees voetbal.
Galatasaray dwingt de tegenstander om fouten te maken door de druk flink op te voeren. Daarom scoren ze ook zoveelquote:Op vrijdag 18 september 2009 08:21 schreef sylvesterrr het volgende:
Galatasaray heeft goed gespeeld.Jammer dat het FB niet is gelukt.
Galatasaray heeft overigens wel bijna alle wedstrijden een blunder van de tegenstander mee, in de beginfase zelfs.Is dat geluk, of wordt dat afgedwongen?
Kasimpasa speelt met twee keepers vandaag (1 daarvan is blijkbaar een "vliegende keeper").quote:Op maandag 21 september 2009 20:35 schreef Julis het volgende:
26e minuut: goal van Moritz, nummer 10 van Kasimpasa (speelt tot nu toe best aardig)
1-0 voor Kasimpasa.
Dat was inderdaad rood voor die vliegende keeper en een penalti voor Galatasaray.quote:Op maandag 21 september 2009 20:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kasimpasa speelt met twee keepers vandaag (1 daarvan is blijkbaar een "vliegende keeper").
Anyone?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Ga volgend weekend naar Istanbul, Galatasaray speelt dan thuis.
Kan ik ergens kaartjes krijgen voor een fatsoenlijke prijs?
Hij heeft toegegeven dat hij de bal heeft geraakt met zijn hand, in de interview na de wedstrijd.quote:Op maandag 21 september 2009 20:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat was inderdaad rood voor die vliegende keeper en een penalti voor Galatasaray.
Scheids
wat dacht je van gewoon legaal je kaartjes kopen.. zo duur zijn ze nou ook weer niet.. Biletix is het adres..quote:
idd kun je via biletix je kaarten reserveren, heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij is het wel een betrouwbare organisatie.quote:
is dat volgende week?quote:Op zondag 27 september 2009 21:01 schreef Burakius het volgende:
klotezooi. Hopelijk verliest Fenerbrazilia dan tegen Trabzon.
Gelukt! Jammer van het resultaat, wel geweldig hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2009 00:11 schreef marcusa het volgende:
[..]
wat dacht je van gewoon legaal je kaartjes kopen.. zo duur zijn ze nou ook weer niet.. Biletix is het adres..
Kun je me iets meer vertellen, waar heb je kaarten gekocht? waar heb je de kaarten opgehaald?quote:Op maandag 28 september 2009 22:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Gelukt! Jammer van het resultaat, wel geweldig hoor.
Compilatie van wedstrijden waarin galatasaray heeft gewonnen bedoel jequote:Op zondag 25 oktober 2009 12:20 schreef Mercan het volgende:
compilatie van eerder gespeelde derby's:
vbl hier is geen hol meer aan met die nieuwe forum.quote:Op maandag 26 oktober 2009 02:31 schreef ClioSporT het volgende:
Jongens waar zijn jullie, de wedstrijd is al afgelopen hoor
Keita heeft zijn ware gezicht laten zien. Als hij goed wordt gedekt, dan gaat ie slaan. Toegegeven, Roberto kán agressief verdedigen. Het is ook geen vrijbrief om te gaan slaan.quote:
quote:Bu açıklamanın ardından Lig Tv muhabirinin Sabri'ye sorduğu soru ise ilginçti:
Muhabir: "Mesela sen hiç hayatında Fenerbahçe galibiyeti gördün mü? Galatasaray'ın buradaki en son galibiyeti 1999 yılında"
Sabri: "Görmedim abi‚ ben o zamanlar alt yapıdaydım"
Ja, de wedstrijd was niet echt interessant. Maar wel een aantal mooie acties van Ardaquote:Op vrijdag 4 december 2009 11:01 schreef Mercan het volgende:
Ik vond de wedstrijd niet echt heel bijzonder, beetje een saaie boel. Maar na 90 min zijn het wel de 3 punten die tellen.
In Europa heeft CimBom wel een goede reeks neergezet.
11 Wedstrijden ongeslagen in 32 doelpunten voor, 6 doelpunten tegen.
Weet iemand hoe de volgende ronde eruit gaat zien, weer in groepen of knock-out fase?
Errug belangrijk ook. Op welke plek staat gs eigenlijk wanneer het gaat om onderlinge resultaten tussen FB en gsquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:39 schreef Mercan het volgende:
IFFHS-ranglijst december 2008/ november 2009:
1. (1) Manchester United
2. (4) Chelsea
3. (2) FC Barcelona
4. (3) Shakhtar Donetsk
4. (5) Hamburger SV
6. (7) Werder Bremen
7. (8) Arsenal
8. (6) Estudiantes
9. (9) Cruzeiro
10. (11) Galatasaray
14. (19) FC Twente
30. (47) PSV
33. (23) Ajax
114. (113) SC Heerenveen
127. (147) AZ
bron: ad.nl
CimBom staat op een mooie 10 plek.
Op welke plek staat fenerbhace eigenlijk.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 13:51 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Errug belangrijk ook. Op welke plek staat gs eigenlijk wanneer het gaat om onderlinge resultaten tussen FB en gs![]()
![]()
![]()
Gelukquote:Op vrijdag 4 december 2009 14:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat belangrijk. Denk jij dat als fenerbahce Kasımpaşa verslaat, dat fener zomaar even in de top 10 van de wereldranglijst kan staan? Voor mij zijn Europese prestaties belangrijker dan prestaties binnen Turkije.
Tsja, onderlinge resultaten tusen fb en GS. Daar heeft fb meer geluk bij, maar dat betekent niet dat jullie beter zijn dan Galatasaray
Daarom staat fenerr niet in deze lijstquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:25 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
GelukBekijk alleen al de wedstrijden in het FB stadion van de afgelopen 10 jaar als je niks te doen heb.
Geluk
![]()
Daarnaast is FB veel succesvoller dan gs in de laatste paar jaar op europees gebied. Begin nu niet direct met de uefa cup die jullie 10 jaar geleden hebben gewonnen aub.
Kijk, http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/tcoef2010.html , GS heeft meer punten aan Turkije geleverd dan fener. Je heb ook gelijk hoor, zo'n lijst zegt niet alles. De prijzenkast is belangrijkerquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:24 schreef ClioSporT het volgende:
Zucht. Leuk zo'n lijst die elke maand opnieuw wordt gemaakt. Als Twente straks de cup wint staan ze ook ineens in de top 5, maar wat zegt dat voor de rest
Nou om dan voor 1 match point meer de clown uit te hangen.. Sana yakistiramadim..quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Kijk, http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod4/tcoef2010.html , GS heeft meer punten aan Turkije geleverd dan fener. Je heb ook gelijk hoor, zo'n lijst zegt niet alles. De prijzenkast is belangrijker
Prijzenkast van fener:quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou om dan voor 1 match point meer de clown uit te hangen.. Sana yakistiramadim..
Ohja? Ik heb niets over de UEFA Cup gezegd hoorquote:Op vrijdag 4 december 2009 21:43 schreef ClioSporT het volgende:
Ik zeg toch, zonder de uefa cup van 10 jaar geleden hadden jullie allemaal muisstilletjes geweest. Ben benieuwd onder welke steen elke gs fan zich zal verstoppen wanneer FB die beker een keer binnenhaald, want dan is echt ELKE discussie al snel afgelopen omdat jullie de uefa beker er dan niet meer bij kunnen halen..
Ik ben dan ook echt benieuwd of er nog gs fans bestaan die zonder die ene cup uit de geschiedenis erbij te halen kan discussieren over de huidige situatie..
Ik zie ajax en feyenoord supporters ook niet constant jaren terug de tijd in gaan om het over hun EC 1 bekers te hebben.
Oh, kijk ook eens naar Team Coëfficiënt (aan eind van tabel). Wij hebben er namelijk 10.3600, jullie 9.3600. Maarja, statistieken zijn nou eenmaal niet belangrijk, hé. Dus ik houd tijdelijk op met statistieken plaatsen enzo.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:38 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nou om dan voor 1 match point meer de clown uit te hangen.. Sana yakistiramadim..
Ja wat is er voor de rest dan zo bijzonder aan dat lijstje? Die paar extra Turkse Cup's (Die jij niet eens belangrijk vindt)quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Ohja? Ik heb niets over de UEFA Cup gezegd hoor. Daar heb jij het telkens over. Ik zei alleen dat we Europees beter presteren + ik liet zien wat wij in onze prijzenkast hebben en wat jullie hebben. Als je goed kijkt hebben we bijv. de Turkse Super Cup vaker gewonnen dan jullie.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:57 schreef ClioSporT het volgende:
Staat er ergens dat alleen gs supporters mogen meelullen dan ? Droplul.
Ja..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:53 schreef Mercan het volgende:
Overzicht van het aantal supporters per club in Turkije!
GALATASARAY
% 40.6 - 13.9 MİLYON
FENERBAHÇE
% 32 - 11.2 MİLYON
BEŞİKTAŞ
% 17.4 - 5.9 MİLYON
TRABZONSPOR
% 5.4 - 1.8 MİLYON
Overig
% 4.6 - 1.6 MİLYON
bron: Milliyet
Do i need to say more?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja..
Dat het onderzoek is gedaan onder 1500 mensen, wat inderdaad een zeer goede weerspiegeling is van de ruim 70 miljoen mensen die in Turkije wonen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:30 schreef Mercan het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel kapot relatieveren.
Jij leeft toch niet in de waan dat fenerbahce de grootste is?
Atletico Madrid, best een sterk ploegquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Mercan het volgende:
Laten we voor nu maar ff stoppen met die eeuwige discussie over fener en Galatasaray, straks begin ik nog te roepen dat wij 10 jaar terug de UEFA en SuperCup hebben gewonnen.
Geen Ajax of Twente helaas, maar Atletico Madrid is onze volgende tegenstander.
Atletico Madrid - Galatasaray (18-02-2010)
Galatasaray - Atletico Madrid (25-02-2010)
Moet wel te doen zijn toch?
Respect. Je bent de eerste sinds dat jullie de uefa hadden gewonnen 55 jaar voor christus die er NIET mee komt.. Wow!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef Mercan het volgende:
Laten we voor nu maar ff stoppen met die eeuwige discussie over fener en Galatasaray, straks begin ik nog te roepen dat wij 10 jaar terug de UEFA en SuperCup hebben gewonnen.
Geen Ajax of Twente helaas, maar Atletico Madrid is onze volgende tegenstander.
Atletico Madrid - Galatasaray (18-02-2010)
Galatasaray - Atletico Madrid (25-02-2010)
Moet wel te doen zijn toch?
Chloor-ionen, wat vind jij dan belangrijk? Waarom is fenerb volgens jou beter? (Aantal toeschouwers? Kampioenschappen? Prestaties in Europa? Bestuur? De spelers? etc.)quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Respect. Je bent de eerste sinds dat jullie de uefa hadden gewonnen 55 jaar voor christus die er NIET mee komt.. Wow!!!!
Alhoewel je er nog wel aan refereert, maar ook dat is een pluimpje waard!![]()
Ik vind het niet belangrijk dat er tig jaren terug een cup is gewonnen. Zegt dat al genoeg?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef Julis het volgende:
[..]
Chloor-ionen, wat vind jij dan belangrijk? Waarom is fenerb volgens jou beter? (Aantal toeschouwers? Kampioenschappen? Prestaties in Europa? Bestuur? De spelers? etc.)
Hmmm, ok. Dat kan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ik vind het niet belangrijk dat er tig jaren terug een cup is gewonnen. Zegt dat al genoeg?
Natuurlijk is het een prestatie maar 10 jaar later hoef je er niet meer mee te komen als vergelijking.
Je kan niet alleen het bestuur belangrijk vinden of de spelers, het is een geheel..
FB overklast gs als het gaat om toeschouwers en financiele zaken, stadion (eigen geld gebruikt en geen overheidssteun). In de competie met onderlinge resultaten staat FB er ook veel beter voor, aantal kampioenschappen staan ze gelijk. Europees doet FB het beter de laatste jaren maar gs heeft een keer de cup gewonnen en FB nog niet.
Daarnaast vind ik het ook belangrijk dat FB in andere sporttakken ( basketbal,volleybal etc) uitblinkt. Vooral veel jeugdafdelingen doen het heel goed t.o.v gs..
Zo kan je nog wel even doorgaan maar je hebt er in ieder geval nu wel wat aan : )
Samenvatting in beeldquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:00 schreef Julis het volgende:
1e helft is voorbij. Het staat 0-0 tegen Genclerbirligi. Galatasaray speelt goed! Vooral Arda en Keita spelen uitstekend. 2 doelpunten van Galatasaray zijn afgekeurd. 2e afgekeurde goal was een mooi hakje van Kewell in de lucht, jammer dat die is afgekeurd (buitenspel). We hebben veel kansen niet kunnen benutten. Vooral Kewell kreeg veel kansen om te scoren.
[edit:] Uiteindelijk 1-0 geworden voor Galatasasray. Doelpunt gemaakt door Kewell 77'e minuut.
Ze staan dit jaar in de competitie niet erg goed, neequote:Op vrijdag 25 december 2009 22:36 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Goede loting met Atletico Madrid moet ik zeggen. Die pak je dit seizoen wel, verwacht ik.
Oh, ja. Ik bedoelde CL natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:20 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ze komen vanuit de CL he.
En dat was niet echt een succes. Gelijk geeindigt met APOEL uit Cyprus met drie punten. Het is dat ze thuis 0-0 speelden en uit 1-1 bij APOEL, en daardoor op de derde plaats eindigden, maar het zegt genoeg.
En aangezien ze zo shit draaien in de Primera, zullen ze zich daar volop gaan richten denk ik. De EL boeit clubs uit dat soort landen nooit echt..
Ik heb hem wel een aantal keer met interlands zien spelen. Toen vond ik hem sterk. Mja, dat zijn een aantal wedstrijden... Sabri speelt dit seizoen heel goed, dat viel mij ook op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:19 schreef Mercan het volgende:
Ik ken hem niet echt als speler, wel valt me op dat hij 'al' 31 jaar is en een buitenlands paspoort heeft, dus wanneer hij speelt moet een ander op de bank, dit kan nog voor problemen gaan zorgen denk ik.
Graag had ik gezien dat ze Sabri meer kans zouden geven, want dit seizoen speelt hij best wel goed.
Ook vind ik dat ze beter hadden kunnen investeren in Sercan van Bursaspor, die is nog jong en heeft veel potentie, wat later weer geld kan opleveren.
Ik denk dat Galatasaray wel een spits als Ruud van Nistelrooij kan gebruikenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:42 schreef Mercan het volgende:
Galatasaray
De overgang van Ruud van Nistelrooij naar Galatasaray is vrijwel rond. Real Madrid heeft haar fiat gegeven aan het financiële voorstel van de Turkse topclub en wacht nog alleen op de beslissing van de Nederlander zelf. Van Nistelrooij kan in Istanbul voor anderhalf jaar tekenen. Stoke City lijkt derhalve niet meer in de markt. Het is verder onduidelijk of PSV de komst van Van Nistelrooij medio 2011 nog wenselijk acht.
Bron: AS (via voetbalzone)
Zou echt een super aankoop zijn, een wereldspits zoals er maar weinig zijn.
Maar toch blijf ik vinden dat ze Sercan van Bursaspor moeten kopen (voor de toekomst).
Oh NEE! Dat mag dus echt niet gebeurenquote:Op zondag 17 januari 2010 17:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Liever Sercan. Straks gaat Fener er met hem vandoor.![]()
Je hebt gelijk, in de media wordt vaak van alles gezegd en beweerd.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:02 schreef Ayca het volgende:
Ik geloof het pas, als hij in galatasarayshirt loopt te voetballen
Ja en die staat natuurlijk ook in de spits. Kan ie samen spelen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh NEE! Dat mag dus echt niet gebeurenMaar ik geloof er wel in dat Sercan een echte Galatasarayli is
Zijn favoriete speler is Hakan Sukur
.
Nee, zijn idool. Bedoelde ikquote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en die staat natuurlijk ook in de spits. Kan ie samen spelen.
Nee Gokhan Unal, daar wordt je kampioen mee.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:34 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ja en die staat natuurlijk ook in de spits. Kan ie samen spelen.
Dat is allemaal leuk en aardig maar als hij een professionele voetballer is dan gaat hij gewoon naar een club waar hij denkt z'n carriere te kunnen uitbouwen. Fenerbahce dusquote:Op zondag 17 januari 2010 17:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, zijn idool. Bedoelde ik. Dat zei hij een keer
Zoals Ilhan Parlak en Burak Yilmaz zekerquote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar als hij een professionele voetballer is dan gaat hij gewoon naar een club waar hij denkt z'n carriere te kunnen uitbouwen. Fenerbahce dus
Ilhan Parlak en Burak Yilmaz zijn beter in dansen in nightclubs dan voetballen. Ligt toch echt ook aan de speler zelf..quote:Op zondag 17 januari 2010 17:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Zoals Ilhan Parlak en Burak Yilmaz zeker. En Ozer Hurmaci dan?! Ook een topspeler, maar ik zie hem nauwelijks spelen bij Fenerbahce.*grr Daum* Arme Ozer.
Dat weet ik niet, is het seizoen al afgelopen dan ?quote:Op zondag 17 januari 2010 17:52 schreef Mercan het volgende:
[..]
Nee Gokhan Unal, daar wordt je kampioen mee.
Ja, laatst zag ik hem wel in de Ziraat Cup spelen (hij had toen ook gescoord, meende ik mij te herinneren). Maar meestal zie ik hem als wisselquote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ilhan Parlak en Burak Yilmaz zijn beter in dansen in nightclubs dan voetballen. Ligt toch echt ook aan de speler zelf..
Ozer Hurmaci wordt heel voorzichtig gebracht en wordt met de dag beter (geen idee of je het voetbal goed volgt)..
Met de nadruk op ''heel'' langzaamquote:Op zondag 17 januari 2010 18:00 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Ilhan Parlak en Burak Yilmaz zijn beter in dansen in nightclubs dan voetballen. Ligt toch echt ook aan de speler zelf..
Ozer Hurmaci wordt heel voorzichtig gebracht en wordt met de dag beter (geen idee of je het voetbal goed volgt)..
Dat zal dan wel een andere Emre Çolak zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:44 schreef Mercan het volgende:
Ziraat Türkiye Kupası (Turkse Cup)
Galatasaray vs Denizli Belediyespor 5-1
met 2 doelpunten van Emre Colak, ik kon zo snel niks vinden via google, maar komt deze gast nou bij Go Ahead Eagles. En ik zag op een site staan dat hij geboren is op Aruba?
Benieuwd waar Van Nistelrooy uiteindelijk terecht komt.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:52 schreef Mercan het volgende:
MADRID - Ruud van Nistelrooy heeft over belangstelling niet te klagen. De spits van Real Madrid staat in de transferperiode op het verlanglijstje van menige Europese club. Ook het Turkse Galatasaray zou hem willen inlijven, maar de Nederlander wil niet verhuizen naar Turkije. Dat zegt zaakwaarnemer Rodger Linse maandag in het AD.
,,Er wordt veel gebeld voor Ruud, maar Turkije is geen land waar hij naar toe wil,'' zegt zijn zaakwaarnemer Rodger Linse.
Mede door de blessure van Robin van Persie en de reserverol die Klaas-Jan Huntelaar heeft bij AC Milan is er voor Van Nistelrooy nog altijd perspectief om het WK te halen als hij zelf een sterke tweede seizoenshelft doormaakt.
De kans daarop is bij Real, waar hij te veel grote namen voor zich moet dulden, niet groot. Binnen tien dagen zal de spits daarom een beslissing moeten nemen.
Bron: AD
Dus geen Ruud in het shirt van CimBom. Welkom Sercan!!
Of is dit een soort van prijs opschroef politiek?
Bij mijn weten is het een redelijk goede speler. Speelt ook nog eens in het nationale elftal van Brazilië, als ik mij niet vergis.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:40 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
Jo is bij Galatasaray.Ik ken hem eigenlijk niet... Weet iemand misschien wat voor een speler hij is?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bij mijn weten is het een redelijk goede speler. Speelt ook nog eens in het nationale elftal van Brazilië, als ik mij niet vergis.
Pffquote:
Jazekerquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Gaat lekker met de transfers zo.
Hij heeft zeker veel betekend voor Galatasaray, jammer dat de laatste tijd wat minder ging!quote:Nonda dupe van komst nieuwelingen; Galatasaray zet speler op straat
Donderdag, 28 januari 2010 om 16:43
Galatasaray heeft het contract met Shabani Christophe Nonda per direct ontbonden. De Congolese aanvaller was dit seizoen aardig op dreef voor de Turkse topclub, waardoor het ‘ontslag’ van de de spelers enigszins uit de lucht komt vallen. Zo scoorde de Afrikaan in alle competities al veertien keer voor Cim Bom.
Het lijkt echter aannemelijk dat de komst van allereerst de Australiër Lucas Neill, vervolgens de Braziliaan Jô en woensdag de Mexicaan Giovani Dos Santos de reden is achter het vertrek van Nonda. De regels in Turkije schrijven voor dat een club slechts zes buitenlanders tegelijk op mag stellen. Daarnaast mogen er hooguit nog twee op de bank plaatsnemen. Galatasaray beschikte na alle aanwinsten over negen buitenlanders.
Nonda kwam in 2007 over van AS Roma en speelde sindsdien 61 competitiewedstrijden voor de Turken (23 treffers). Eerder kwam hij uit voor FC Zürich, Stade Rennes, AS Monaco en Blackburn Rovers. De 32-jarige spits had nog een contract tot medio 2011 in Istanbul.
We hebben toch Neill aangekocht voor de achterhoedequote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:50 schreef ClioSporT het volgende:
Ik vind het maar raar dat gs de voorhoede volpropt met transfers en achterin vervolgens speelt met servet en gokhan zan. Giga lompe verdedigers, Fenerbahce heeft er ook eentje genaamd Onder.
Volgens mij is de tactiek zoveel mogelijk scoren aangezien ze er zowiezo minimaal 2 incasseren ?
Nonda hadden ze helemaal niet moeten wegsturen.
Valse start.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:39 schreef Julis het volgende:
Bah, wij hebben de eerste wedstrijd van dit seizoen verloren met 2-1 in Sivas.
Dat hoop ik ook!quote:Op zondag 15 augustus 2010 11:25 schreef Mercan het volgende:
Samenvatting
Hoop dat ze heel snel, beter gaan spelen!
Dat verwacht ik ook niet..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik verwacht niet dat Rijkaard dit weekeinde op de bank zit bij Galatasaray...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuhahahaha.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:10 schreef msnk het volgende:
Ook echt uit het fucking niets he. Ze stonden in het begin meteen laag en dan ineens tweede.
Ja, pas vijf wedstrijden, maar toch
Ja, een andere TT is wel handig. Als ik de TT zo zie dan word ik verdrietigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
Ik vind dat we moeten stemmen voor een nieuwe TT
Iets met Fatih Terim baba of zoDie gast is zo'n held
UEFA 2000 kizquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, een andere TT is wel handig. Als ik de TT zo zie dan word ik verdrietig.
Fatih Terim. Dankzij hem hadden we een leuke Euro 2008. Fatih Terim baba is goed
.
Ja, klopt UEFA 2000 is vele malen beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:20 schreef msnk het volgende:
[..]
UEFA 2000 kizWat is deze met je EK
TR gemacht
WK2010 -> EK2008 kizquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, klopt UEFA 2000 is vele malen beter. Maar ik heb het EK van 2008 veel bewuster meegemaakt en dat was tof
. Dat is deze me het EK.
TR! TR!!bir!!
Je vergat "moslimsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:59 schreef Smoofie het volgende:
wtf doet Fener nog in de 1e divisie? Oh..Turks voetbal. Er bestaan dus niveau's lager dan die van de eredivisie in een "voetballand"
Is ook zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Moslims
En je doet alsof ik iets tegen moslims heb
Ik heb liever ook clubs buiten Istanbul, dat maakt de Süper Lig aantrekkelijker.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
Galatasaray en FB die het samen uitvechten bovenin, zoals het hoort. Met vlak daaronder BJK. Goede inhaalslag wel van Galatasaray
Ben ik het wel mee eens, helaas zit daar weinig kwaliteit waardoor het niet zo boeiend is om te zien. Een Antalyaspor bijvoorbeeld zou nog door VVV weggevaagd worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb liever ook clubs buiten Istanbul, dat maakt de Süper Lig aantrekkelijker.
Trabzon komt nog wel even om te sarren met die trio.quote:Op woensdag 7 december 2011 20:43 schreef msnk het volgende:
Galatasaray en FB die het samen uitvechten bovenin, zoals het hoort. Met vlak daaronder BJK. Goede inhaalslag wel van Galatasaray
Ik ben blij dat Galatasaray weer écht mee doetquote:Op donderdag 8 december 2011 14:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Na al die jaren gekloot in de marge is Galatasaray na de wedstrijd van gisteren officieel terug inderdaad.
Eensquote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trabzon komt nog wel even om te sarren met die trio.
Mooi gevoetbald tegen Fener gisteren!
Trabzonspor met 10 manquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:52 schreef msnk het volgende:
maar realistisch gezien zal Galatasaray dit niet meer verliezen natuurlijk.
Even een bericht zodat het topic weer geopend kan worden door op de laatste poster te klikken.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Tjah, iedere competitie buiten de Premier League zwakt met het jaar af. Jupiler Pro League niveau ongeveer nu.quote:Op zondag 11 december 2011 20:35 schreef Smoofie het volgende:
Turks voetbal is wel afgezakt zeg. Zou wel leuk zijn, Trabzonspor tegen Ajax ofzo in de EL.
Ja maar Belgie heeft geen geld, TUrkije welquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Tjah, iedere competitie buiten de Premier League zwakt met het jaar af. Jupiler Pro League niveau ongeveer nu.
Zie Ruslandquote:Op zondag 11 december 2011 20:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja maar Belgie heeft geen geld, TUrkije wel. Daarom vind ik het wel raar .
In rusland is het koud en moet je 10k km reizen voor een uitwedstrijd, dat snap ik nog wel dat goede spelers daar geen zin in hebben.quote:
En in Frankrijk eten ze kikkerbilletjes en krijgen ze diarree of zo?quote:Op zondag 11 december 2011 20:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In rusland is het koud en moet je 10k km reizen voor een uitwedstrijd, dat snap ik nog wel dat goede spelers daar geen zin in hebben.
Te veel kaas en wijnquote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef msnk het volgende:
[..]
En in Frankrijk eten ze kikkerbilletjes en krijgen ze diarree of zo?
EN ze is een vrouw..wtfquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef msnk het volgende:
Die hard? Mja, ze is wel een grote supporterPssst Jülide, wie moet er winnen tussen Galatasaray en Samsun
?
Maar 1 post daarvan, en het ging toch over een gala supporter, gwn on topic.quote:Op zondag 11 december 2011 20:49 schreef msnk het volgende:
Beter hou je op met je smalltalk gespam, straks komt Happel.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Te veel kaas en wijn. Is die julis een die hard gala supporter ofzo btw
?
Wat Ser zegtquote:Op zondag 11 december 2011 20:47 schreef msnk het volgende:
Die hard? Mja, ze is wel een grote supporterPssst Jülide, wie moet er winnen tussen Galatasaray en Samsun
?
Eckte supporters kiezen altijd voor hun eigen clubquote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Julis het volgende:
[..]
[..]
Wat Ser zegt. Een grote supporter. Ik spam dit topic een beetje vol, ehum. Daarom lijk ik die hard, geloof ik.
Een moeilijke vraag. Ik wil niet dat Galatasaray zijn positie als nummer één (Galatasaray altijd nummah eeen) kwijt raakt, maar Samsunspor mag ook niet gaan degraderen
. Ik kies toch voor Samsunspor.
Ik ben een echte Samsunspor- en Galatasaray-supporter. Dan is het moeilijk kiezenquote:Op zondag 11 december 2011 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eckte supporters kiezen altijd voor hun eigen club.
Hoe kun je supporter voor 2 clubs zijn in dezelfde competitiequote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben een echte Samsunspor- en Galatasaray-supporter. Dan is het moeilijk kiezen.
Genoegquote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
Twee walletjes alles.
Smoof, waarom domme vragen bootneger? Hoeveel Turken ken je die voor NLse clubs zijn
Samsunspor speelde voorheen in de tweede divisie. En nu ze in de eerste divisie zijn, tjaquote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kun je supporter voor 2 clubs zijn in dezelfde competitie? Ben je eigenlijk ook voor een NL club
?
quote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
Twee walletjes alles.
Smoof, waarom domme vragen bootneger? Hoeveel Turken ken je die voor NLse clubs zijn
Ja, kwam wel veel negers tegen op museumquote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef msnk het volgende:
Op het Museumplein kwam ik er maar drie tegen anders, allemaal sjonnies verder
Neem het voorbeeld over van msnk, en wees voorquote:Op zondag 11 december 2011 21:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Samsunspor speelde voorheen in de tweede divisie. En nu ze in de eerste divisie zijn, tja. Ik volg de Nederlandse competitie iets minder, maar ik support er wel FC Twente.
Ajax is wel okayquote:Op zondag 11 december 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, kwam wel veel negers tegen op museum. Maarja, de meeste turken zijn voor Fener/Gala en Real Madrid I guess
. Behalve de paar die ik ken.
[..]
Neem het voorbeeld over van msnk, en wees voorAjax
Heb jij dat ook al?!quote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben een echte Samsunspor- en Galatasaray-supporter. Dan is het moeilijk kiezen.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij dat ook al?!![]()
Ik kan niet kiezen tussen Galatasaray en Fenerbahçe. Daarom kies ik gewoon de club die kampioen wordt.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Julis het volgende:
[..]. Dat is wel een hele rare combinatie
.
quote:Op zondag 11 december 2011 22:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb jij dat ook al?!![]()
Ik kan niet kiezen tussen Galatasaray en Fenerbahçe. Daarom kies ik gewoon de club die kampioen wordt.
Jammer.quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
Misschien halen we #5 nog zo.
En ze komt niet uit Mokum Smoof.
Jaquote:
Ik doe wel een Gala sjaal, en Voe doet een Fener shirtquote:Op zondag 11 december 2011 22:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Post dan pix van jezelf met een Fener shirt aan en een gala sjaal
Zal ik het moeilijker voor je maken dan? Besiktas, Istanbul Buyukbelediyespor, Kasimpasaquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja
Wat is er zo raar aan dan?
Ik ben geboren in Istanbul. En ben sindsdien al aan het twijfelen wat het wordt ..
Ohquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja
Wat is er zo raar aan dan?
Ik ben geboren in Istanbul. En ben sindsdien al aan het twijfelen wat het wordt ..
Maar als je gewoon de club kiest die kampioen wordt (van deze twee) dan ben je altijd de winnaar ..
Ik weet het .. Maar m'n gevoel gaat uit naar Fener en Galaquote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Zal ik het moeilijker voor je maken dan? Besiktas, Istanbul Buyukbelediyespor, Kasimpasa
[..]
Niet reageren op hem, hij wordt zenuwachtig als er vrouwen in het topic zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]. Jaaaja. Waar in Istanbul ben je geboren?
Vanwege die derde ster tochquote:Op zondag 11 december 2011 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het .. Maar m'n gevoel gaat uit naar Fener en Gala
Noord-oosten .. Sariyer.quote:Op zondag 11 december 2011 22:08 schreef Julis het volgende:
[..]. Jaaaja. Waar in Istanbul ben je geboren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |