abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71708288
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:48 schreef LXIV het volgende:
Het bij het GS-artikel behorende geluidsfragment (van de VPRO) is briljant.
Ik vind het wel heel schokkend dat het UWV hier ook nog aan meewerkt. Daarnaast kan iedereen schoonmaken en andere eenvoudige werkzaamheden uitvoeren, ook al sta je ingeschreven als zanger lichte muziek, maar mensen die zo ingeschreven staan hoeven dus schijnbaar ook niet schoon te maken als daar een vacature voor is

We zijn toch lekker bezig hier in Nederland
pi_72427279
...

[ Bericht 97% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2009 11:29:57 ]
pi_72427293
...
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:24:54 #54
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72440892
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 20:20 schreef pisnicht het volgende:
Wat ook een tenenkrommende taalfouten maken die vrouwen maar deze zin zorgde echt voor een open bek. "Succes met de inburgering en opknappen van de ( ) huis en wellicht tot ziens"
Mevrouw krijgt 5 jaar (!!) de tijd om in te burgeren en haar huis op te knappen. Sprakeloos...
Inderdaad.

'Er komt heel wat op die mevrouw af, ze moet binnen vijf jaar inburgeren, ze heeft 2 kinderen, het huis moet nog opgekanpt worden'

Tja, van werken komt dan natuurlijk niks meer.

Godsamme in wat voor land leven we
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72441435
Waarom eigenlijk? Wat is het nut om die mensen een uitkering aan te praten? Krijgen ze dan een bonus ofzo?
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:53:51 #56
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_72441885
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:30 schreef LXIV het volgende:

En als die mensen niet apathisch en lui zijn, dan worden ze door het UVW wel zo gemaakt. Er zijn zelfs veel Somaliers naar Engeland vertrokken omdat ze hier de kans niet kregen zich te ontplooien in de verstikkende uitkeringsmolens!
Ach dit gaat nog veel verder hier in Nederland ...
Wat je hier schrijft is maar een topje van de ijsberg

Niet alleen dat soort mensen worden gewoon gedwarsboomd in hun toekomst.
maar wat dacht je van de WSW banen hier in Nederland ?

hoe veel mensen hier werken die wel echt met goede steun de top kunnen bereiken maar hier gewoon van af gehouden worden omdat ze een stempel hebben ..
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_72456962
Die sollicitatieplicht die het UWV aan werkzoekenden oplegt wordt trouwens ook schandalig slecht nageleefd. Het enige wat je moet doen is zeggen dat je ergens hebt gesolliciteerd en klaar. Controleren doen ze het toch niet.
  zaterdag 5 september 2009 @ 14:07:35 #58
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_72460053
Maarre, begrijp ik nu goed dat als ik levenslang gratis geld een uitkering wil dat ik moet opgeven dat ik werk zoek in de richting zanger lichte muziek?
pi_72460184
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 14:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Maarre, begrijp ik nu goed dat als ik levenslang gratis geld een uitkering wil dat ik moet opgeven dat ik werk zoek in de richting zanger lichte muziek?
Nee, na een bepaalde tijd moet je ander werk gaan aannemen geloof ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')