abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71687683
onderhand teveel troep op mn computer, wilde opnieuw instaleren. alleen heb ik deze computer kant-en-klaar gekocht en heb ik dus geen disc. is er een mogelijkheid om vista te downloaden op internet en dan via mijn productkey te activeren? zoja welke site kan ik dat downloaden?
pi_71687760
Bij kant-en-klare computers krijg je ook disks, of anders een restore-partitie.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_71687776
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:32 schreef marphing het volgende:
onderhand teveel troep op mn computer, wilde opnieuw instaleren. alleen heb ik deze computer kant-en-klaar gekocht en heb ik dus geen disc. is er een mogelijkheid om vista te downloaden op internet en dan via mijn productkey te activeren? zoja welke site kan ik dat downloaden?
Meestal heb je dan of: op je pc een programma waarmee je windows vista opnieuw kan installeren of: een knop (bijvoorbeeld F10) bij het opstarten waarmee je opnieuw kan installeren. Al gechecked?
pi_71687931
ff kijken
pi_71688229
ja kon wel iets vinden.maar niks van opnieuw instaleren ofzo??
pi_71689330
*mompelt iets over handleiding lezen

Welk merk computer is het?
So we just called him Fred too
pi_71744623
of je koopt een nieuwe pc. probleem opgelost
"Echte rijkdom is niet het vermeerderen van vermogen, maar het verminderen van hebzucht".
pi_71747415
Ja je kunt een ISO downloaden en dan installeren met je key. Let wel dat je een goede download.
  maandag 10 augustus 2009 @ 10:37:05 #10
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_71753908
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:22 schreef mistermaniac het volgende:
Ja je kunt een ISO downloaden en dan installeren met je key. Let wel dat je de goede versie download.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')