abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:37:26 #201
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_71881163
Ik zou een hoop oldtimers kopen, en wat monteurs in dienst nemen en fulltime oldtimers restaureren en handelen in dat spul. Het probleem met die markt is dat je startkapitaal moet hebben omdat alles zo duur is in aanschaf (voorraad/gereedschap/ruimte en dergelijke). Er is wel ontzettend veel geld mee te verdienen en nog leuk ook!
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_71881390
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:26 schreef InnocentFR het volgende:
maar ik zou niet een vriend 1 miljoen geven.
Dat zou ik inderdaad maar niet doen. Want voor je het weet heb je je geld besteed aan een heel uitgebreide kring van vrienden waarvan je niet eens wist waarvan je ze had, totdat het geld helemaal op is. Dan heb je ineens geen vrienden meer.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71891044
Fok overkopen voor een euro en alles plat leggen
pi_71900661
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:50 schreef Elwood1802 het volgende:
Fok overkopen voor een euro en alles plat leggen
HOAX

Zoveel is fok helemaal niet waard
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 17 augustus 2009 @ 11:47:51 #205
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_71945096
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou een hoop oldtimers kopen, en wat monteurs in dienst nemen en fulltime oldtimers restaureren en handelen in dat spul. Het probleem met die markt is dat je startkapitaal moet hebben omdat alles zo duur is in aanschaf (voorraad/gereedschap/ruimte en dergelijke). Er is wel ontzettend veel geld mee te verdienen en nog leuk ook!
De kans dat je de jackpot wint is wel een stuk kleiner dan dat je een bank vindt om het voor je te financieren

Ik zou naast een ruim zero energy huis en een paar (oude en nieuwe) auto's graag in mijn garage een klein lab willen bouwen om een apparaat te onwikkelen, ongeveer zo groot als een Amerikaanse koelkast, waarin biobutanol gemaakt kan worden uit biomassa. Het liefst vanuit resten van de akkerbouw en bosbouw.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_71946707
Ik zou een mooi huisje kopen met een enorm stuk grond erbij. Hierop dan kassen bouwen en daarin een soort jungle omgeving creeeren. Hoef toch niets meer te verdienen.
pi_71946739
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef DiRadical het volgende:
zero energy huis
Richt je dan op nulpuntenergie (zie Nikola Tesla), daar heeft de rest van de wereld ook nog iets aan.
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:29:56 #208
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71948245
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Richt je dan op nulpuntenergie (zie Nikola Tesla), daar heeft de rest van de wereld ook nog iets aan.
Tenzij je een lagere energietoestand uitvindt dan nulpuntsenergie zelf, heb je er bijzonder weinig aan.
zzz
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:08:23 #209
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_71949421
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef DiRadical het volgende:

[..]

De kans dat je de jackpot wint is wel een stuk kleiner dan dat je een bank vindt om het voor je te financieren

Ik zou naast een ruim zero energy huis en een paar (oude en nieuwe) auto's graag in mijn garage een klein lab willen bouwen om een apparaat te onwikkelen, ongeveer zo groot als een Amerikaanse koelkast, waarin biobutanol gemaakt kan worden uit biomassa. Het liefst vanuit resten van de akkerbouw en bosbouw.
Maar ik wil zoiets niet beginnen met geleend geld. Dan kan ik wel op andere manieren beter geld verdienen. Het is juist financiële vrijheid dat die branche leuk maakt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_71953741
Denk dat ik met 27,5miljoen op zak eerst mijn auto- en motorrijbewijs zou gaan halen. In de tussentijd beginnen met de studie Psychologie, en een huisje voor mijn vriend en mij kopen.
Misschien zelfs wat serieuzer gaan denken over een gezin bouwen, omdat eerst carrière maken niet meer per sé nodig is.
En de studieschuld van ruim een ton van mn vriend aflossen, wat leuke spulletjes voor mn moeder en broertjes kopen, zijn die ook weer blij.

En daarna is er nog meeeer dan genoeg geld over om lekker op vakantie te gaan
pi_71962017
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Tenzij je een lagere energietoestand uitvindt dan nulpuntsenergie zelf, heb je er bijzonder weinig aan.
Ik zou dit boek voor jou kopen.
pi_71963575
In Italie vanavond weer niet gevallen, Jackpot nu 139.9 miljoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')