en wordt dus alle schade vergoedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Kosta_Boda het volgende:
[..]
Maar dan heb ik ze in mijn bumper hangen
Dus? Zij moeten immers genoeg afstand houden. Dus je krijgt gewoon alles vergoedt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef Kosta_Boda het volgende:
[..]
Maar dan heb ik ze in mijn bumper hangen
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef steeg het volgende:
geef nou maar toe dat je pussy oom als bijnaam de slak heeft en dat je je kapot schaamde dat je werd ingehaald door oa. een begrafenisstoet
en dom omdat hij met hard remmen een andere auto had kunnen kopenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef Penisbaard het volgende:
TS' oom is oud en onzeker in het verkeer
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Amoebe het volgende:
Pauper petjes in auto's, ik kan aan niets anders denken...
[ afbeelding ]
Dat is dan natuurlijk weer strafbaar.quote:
Dat moet wel...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:03 schreef 3keernix het volgende:
Wut? een Fiat500 Polizei? Is dat soms Amsterdam?
Gewoon heel die tank leegsproeienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Sakura het volgende:
[..]
Wat ook heel goed werkt, zeker met dit warme weer, even je ruiten sproeien, komt altijd net genoeg water over je dak heen om de auto achter je flink te irriteren
Captain Slowquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heet jouw oom toevallig James May?
Rij je toevallig een Golf, BMW 3 serie coupé en woon je in een trailer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:12 schreef Jenglejack het volgende:
Waarom vermoed je gelijk dat ze agressief zijn ?
Voelde je je soms geïntimideerd knul ?
Maar Agent, hij zat zo dicht op mij dat hij dat overstekend kind (okay dit gaat natuurlijk niet op de snelweg) nooit heeft kunnen zien....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk weer strafbaar.
Vergeet het maar, door onverwacht te remmen breng jij het verkeer moedwillig in gevaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dus? Zij moeten immers genoeg afstand houden. Dus je krijgt gewoon alles vergoedt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:30 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vergeet het maar, door onverwacht te remmen breng jij het verkeer moedwillig in gevaar.
En als ze je in halen een beetje gas bij?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:44 schreef IkBenOzan het volgende:
Gewoon 10 km/u onder de maximumsnelheid gaan rijden.
Dat is nog het leukste om te doen, tenzij het een opgefokte mongool in een Audi is, daar win ik het niet vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
En als ze je in halen een beetje gas bij?
Dus je bent met je oom meegereden en hebt een nare ervaring gehad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef Kosta_Boda het volgende:
Laatst kwam ik nog een petje (a.ka.a een kamper, vmbo'er van latere leeftijd, e.a.) tegen die de hele tijd achter de auto bleef plakken. op zo'n 90 cm was deze lozer heen en weer aan het zwalken.
Het werd zo gevaarlijk (hij durfde niet over de doorgetrokken streep heen) dat mijn oom maar een zijweg ingedoken was om een ongeluk te vermijden. HAAT AAN PETJES!!!
![]()
klacht: alle op de weg aggressieve petjes van de weg afhalen en ze een nekschot geven.
Waar zijn de tijden gebleven dat je mekaar dan gewoon half uitschold en het daarbij liet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus je bent met je oom meegereden en hebt een nare ervaring gehad.
Ach gut.
Dat is verloren gegaan op de dag dat aanstellerij mode werd. Helaas.quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat je mekaar dan gewoon half uitschold en het daarbij liet.
Trekhaakquote:
En je denkt dat het dan bij een schaafwondje blijft op je trekhaak?quote:Op maandag 10 augustus 2009 01:51 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Trekhaak
De mijne heeft m'n achterbumper al één keer gered, door een stationwagen met een onoplettend wijf (tijdens het stadsrijden) tegen te houden
Inderdaad en dan maar hopen dat ze verzekerd zijn...jaja dat is verplicht dat weet ik. Net zoals die types die met 180 over de snelweg scheuren en hun papiertje kwijtraken... Boehoe ik heb het nodig voor mijn werrruk! Tja das dan jammer. Denk je nou werkelijk dat die gasten de volgende morgen niet in hun auto stappen ? (en in dat geval zijn ze niet verzekerd)quote:
4 liter tank in mijn autoquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Gewoon heel die tank leegsproeien
Don't fuck with Audi's!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:04 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat is nog het leukste om te doen, tenzij het een opgefokte mongool in een Audi is, daar win ik het niet van
Als het een flinke klap is ja; ophanging kan best wel tegen een stootje, is me verteld toen ik dat liet checken achterafquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:28 schreef Pas259 het volgende:
[..]
En je denkt dat het dan bij een schaafwondje blijft op je trekhaak?
Je carrosserie kan krom trekken.
Heb je een bron waarmee je dit kan bevestigen? Volgens mij zijn er redelijk veel uitzonderingen hierop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:49 schreef Stekelbees het volgende:
Moet je zachtjes met je handrem gaan remmen zodat je remlichten niet aan gaan.
Iemand die bij jou achterin knalt is ALTIJD in fout. ALTIJD. Komt altijd neer op het feit dat ie te weinig afstand hield.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |