Dat is een ramp jaquote:
Je bent lesbisch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dat is een ramp ja![]()
Als jullie nou eens met ontbloot bovenlichaam het openbaar verkeer ingingen
OF hij draagt vrouwenkleren, hetgeen meteen verklaart waarom hij gaat huilen als hij mannen zietquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Nee die arme jongen weet niet hoe hij een profiel moet invullen
Pics, anders HOAXquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk eens in zijn fobo.
Lesbofoob
inderdaad... Een keertje goed onderuit, dan zijn ze één grote behaarde schaafwond en zullen ze het wel afleveren om zo op de scooter te stappen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:44 schreef arnold-d het volgende:
hopen dat ze onderuit gaan, leren ze het vanzelf af!
Auquote:
Alsof een t-shirtje het minder erg maakt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
inderdaad... Een keertje goed onderuit, dan zijn ze één grote behaarde schaafwond en zullen ze het wel afleveren om zo op de scooter te stappen.
Dát is pas gruwelijk!quote:
Godverdommequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk eens in zijn fobo.
Lesbofoob
zie bovenstaand commentaar "god"quote:
Dat zou Hans van Patries nooit doen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Die enge ouwe blote kerels ook hoor... daar niet van...
jij in KLB?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát is pas gruwelijk!
Die enge ouwe blote kerels ook hoor... daar niet van...
Niet hoorquote:
Gnagnagnaquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Godverdomme
waarom klik ik ook
Mager scharminkel is het
en sorrie dat ik niet op mensen van mn eigen geslacht val
mannen
[..]
zie bovenstaand commentaar "god"
Ok dan is t goed..quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet hoor
Maar val niet op vrouwen, sew me
Inderdaad.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Botje96 het volgende:
Sowieso, bierbuiken.
Vooral bij jonge gasten van onder de 40.
Ja, bij de enorme snelheden die ze maken (da's dus zo langzaam dat ze nèt niet omvallen), maakt een t-shirtje het wel minder erg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef Uro het volgende:
[..]
Alsof een t-shirtje het minder erg maakt.
Maak me niet gek ouwe!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, je bedoelt zo:
[ afbeelding ]
zo triest hequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, je bedoelt zo:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok dan is t goed..
Nee ik ga je niet aanklagen.. Ben ik te lief voor u_u
Volgens mij tel je dan niet meer meequote:
ik zou er een voorbeeld aan nemen als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:04 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat nou met een helm op de foto?
Ik ging bijna rillend en bevend in een donker hoekje zitten janken uit wanhoop
Wat een heerlijke kwaliteit in vergelijking met al die lelijke filmpjes die opgenomen zijn met een mobieltje op youtubequote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou er een voorbeeld aan nemen als ik jou was
En anders?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zou er een voorbeeld aan nemen als ik jou was
Nee sorryquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:09 schreef motorbloempje het volgende:
je beseft niet dat je gewoon flink faalt met dit topique he?
Sodeju, ik ben 100% hetero maar hier MOET ik gewoon even op fappen! DAMN wat een lichaamquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, je bedoelt zo:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:13 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Sodeju, ik ben 100% hetero maar hier MOET ik gewoon even op fappen! DAMN wat een lichaam
Ik stopte daar daadwerkelijk met lezen in de OP.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:53 schreef Copycat het volgende:
Au
Ging die OP nog verder dan?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik stopte daar daadwerkelijk met lezen in de OP.
Terwijl mijn maag peristaltische bewegingen maakte die mij het lezen danig bemoeilijkten, zag ik vanuit mijn ooghoek, als in een waas, nog meer letters.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:15 schreef Copycat het volgende:
Ging die OP nog verder dan?
Dan ben jij toch de enige hierquote:
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan ben jij toch de enige hier
Maar dat is het zelfde als dat mensen jou lelijk vinden en jij denkt dat je een god bent
Ik heb geen scooterquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Daarom. Kun je bijna een shirtje kopen.
nee hoor, maar het is leuk als andere mensen happenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer serieus op in hoor
Sommige mensen staan volgens mij echt te serieus in het leven
Op de fiets mag het ook (niet)quote:
Je hebt idd ook nog van zulke paupertsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ga zo in mijn blote bast in de auto rijden.
Jahquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens meer serieus op in hoor
Sommige mensen staan volgens mij echt te serieus in het leven
Petje op, Hardcore aan en keihard boeken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Je hebt idd ook nog van zulke pauperts
Die gasten zijn niet oud. Die rocken!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah
Van die figuren die dan met hun gare telefoon van die gare halfnaakt foto's gaan maken, en dan nog op internet zetten ook, omdat ze serieus denken dat ze dan tof zijn ofzo.
Verzin dan een goede klacht.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee hoor, maar het is leuk als andere mensen happen
Maar dat lukt nou niet meer![]()
spelbreker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Verzin dan een goede klacht.inclusief een foto van jou (Ladylike) met blote bovenbastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik am from all markets home, my dear.
En al rijdend opgeschoren chicka's hosselenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Petje op, Hardcore aan en keihard boeken!
je hebt hiermee wel de kern van het topicquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:29 schreef leRomein het volgende:
[..]
Hier besloot ik het lezen van de resterende tekst in het bericht staken.
op de scooter?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
inclusief een foto van jou (Ladylike) met blote bovenbast
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:26 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jah
Van die figuren die dan met hun gare telefoon van die gare halfnaakt foto's gaan maken, en dan nog op internet zetten ook, omdat ze serieus denken dat ze dan tof zijn ofzo.
De moeder van BJ deed dat toch?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:28 schreef Ploertendoder het volgende:
Als vrouwen nou eens met hun blote bovenbast op scooters reden.....
Als je jezelf dan toch gaat prostitueren, schenk de opbrengst dan even aan de Asielactie. Krijg je ook nog een mooi groen kleurtje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:21 schreef Houzer het volgende:
10 minuten langer is weer ¤20 euro extra
Je moeder op een zuurstokquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:12 schreef Sjibble het volgende:
Remsjo, dit is kamper
Kamper, dit is Remsjo
Welkom op internetquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
TS heeft niet door dat hij Vrouw heeft ingevuld in zijn (of haar?) profiel?
Dat vrouwenicoontje links zet je maar mooi op het verkeerde been.
't is voor het eerst dat ik iets op internet aantref dat niet waar is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |