quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:36 schreef Blackmagicwoman het volgende:
Bonbini na Hulanda! (Papiamento)
Te laat.quote:
Dude, daar staat welkom in Australiëquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:20 schreef appelsjap het volgende:
オーストラリアでの歓迎 japan
نرحب في أستراليا Arabisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karibu(ni) Uholanzi!quote:
Betekent dat niet: Wij lopen graag in roze rokjes rare dansjes te doen in Nederland, jij moet ook meedoen, da's tof, ik houd van je en ik wil met je zoenen?quote:
Hou op manquote:
Nee, dat is een fail.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:54 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
Betekent dat niet: Wij lopen graag in roze rokjes rare dansjes te doen in Nederland, jij moet ook meedoen, da's tof, ik houd van je en ik wil met je zoenen?
Låg Länder? Dat heb ik ze nog nooit horen zeggen.. Klopt ook niet omdat dat refereert naar Nederland, België en Luxemburg...."Välkommen till Nederländerna / Holland" dan weer wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:04 schreef Reza-impreza het volgende:
Zweeds: Välkommen till Låg Länder
Hebreeuws: ברוכים הבאים נמוכה מדינות
países bajosquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:54 schreef numero_uno het volgende:
Bienvenido en Holanda / los Paíjos Bajos (espanol)
Спасибо!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef fullmetal het volgende:
Добро пожаловать в Голландию!
RUS, geen babelfish oid, ben zelf een ruski.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |