op mijn verjaardagquote:Op dinsdag 29 september 2009 18:14 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag op de post gegaan!![]()
Voor- en achterkant:
[ afbeelding ]
Binnenkant (adresgegevens e.d. zijn weggepoetst)
[ afbeelding ]
Wij kozen meteen de variant in ''mat'', vonden de glanzende echt heel erg veel minder mooi eruit zien zowel binnen als buitenkant vond ik er goedkoop uitzien in glans.(We hebben een pentekening op buitenkant staan, beetje raar glimmend stond die erop).quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Staat bij jou ook de URL achterop het kaartje? Ik moet nog even mailen om te vragen of dat alleen bij de proefdruk zo is. En welk papier ga je kiezen?
Ik vind het gewoon jammer dat ik zoveel tijd besteed heb aan het kaartje en ik dan niet zoiets simpels als het lettertype op de envelop mag kiezen. Geboortepost is wel heel goedkoop, dus ik denk er nog even over na.
Fijn dat je blij bent met het kaartje!
Leven, leren, LICHT!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:50 schreef innepin het volgende:
Ontzettend mooi Rocka, ik vind vooral de letters echt prachtig gedaan. Mooi ontwerp ook. En de tekst wérkt ook gewoon zo.
snap alleen het kaarsje-in-het-hart niet zo geloof ik![]()
En B.Baby!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:02 schreef PM-girl het volgende:
Over 'leuke' gedichtjes op kaartjes gesproken, vanmorgen in de krant:
'Na 9 maanden onschuldig te hebben gezeten ben ik er uitgekomen op:"
Geen idee. We gaan maar eens bellen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:49 schreef trui het volgende:
sserpente, dat is balen zeg. maar zouden ze ze dan gewoon weggooien??? nee toch?!
hier ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:45 schreef trui het volgende:
wat fijn groofsken! ben heel benieuwd!
wij kregen net die van Jochem!lief kaartje, Troel! (en zo snel!
)
Waarom zoveel huilen-tranen?quote:
Wat een leuk ideequote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente, dat is rot! Vooral omdat je nooit weet hoeveel mensen em dan niet gehad hebben.
Zoals beloofd nog ons kaartje. Ik hoop dat het een beetje goed te zien is zo. In het echt is de kleur groen veel minder fel dan hier, komt door het omzetten van drukbestand naar internetbestand en ik krijg het niet anders voor elkaar:
binnenkant: [ afbeelding ]
voorkant: [ afbeelding ]
Achterkant was gewoon wit met die groene strepen.
Het kaartje heeft dicht de breedte van een A4 en open dus de lengte van A3. Het liggend konijntje was onze postzegel en de envelopen waren gewoon simpele akte-enveloppen van de HEMA.
Dat sucks!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wat een leuk idee![]()
Hoeveel woog dat?
Wij hadden A5 maar met mijn stomme kop te dik papier gedaan, daardoor te zwaar voor 1 zegel
Onze kaartjes hebben wij nooit hoeven betalen. Dus die dubbele postzelgels was dan wat minder erg. Ik heb het via de drukker die wij altijd op werk hebben (en waar ik heel veel mee te maken heb) gedaan en die man heeft nooit een rekening gestuurd, dat besefte ik me pas heel veel later (een maand of 6) en toen durfde ik er niet meer naar te vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat sucks!![]()
Wat zijn kaartjes eigenlijk duur zeg..
Voor 60 kaarten zijn we zo 170 euro kwijt..
Oh!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Onze kaartjes hebben wij nooit hoeven betalen. Dus die dubbele postzelgels was dan wat minder erg. Ik heb het via de drukker die wij altijd op werk hebben (en waar ik heel veel mee te maken heb) gedaan en die man heeft nooit een rekening gestuurd, dat besefte ik me pas heel veel later (een maand of 6) en toen durfde ik er niet meer naar te vragenIk geloof niet dat hij het vergeten is, hij vergeet dat soort dingen echt niet.
Het is prachtig en raakt me, het zou op mij kunnen slaan. Zo voelt het. Sorry Oxy, ik had het even beter moeten uitleggen. Nu zijn de tranen weer weg hoor!quote:
Ja! Ik vind die van jullie ook echt helemaal super!! Ik kwam op de website door dit kaartje dat bij onze verloskundigenpraktijk hing.quote:Op zondag 1 november 2009 20:48 schreef tessie het volgende:
Wat een super leuk kaartje Twinkly! Zo lekker vrolijk!
Wij hadden ook een (aangepast) Gribbeltje kaartje
Ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 1 november 2009 21:27 schreef Poppejans het volgende:
Leuk kaartje Twinkly, heel fris zo met dat appeltjesgroen.
Ook op het geboortekaartje wat wij gemaakt hebben , hebben we onze dieren op staan, vind ik toch wel speciaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |