Daar waren wij ook geweest, en die hebben inderdaad een indrukwekkende hoeveelheid envelopjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 08:59 schreef Stiemie het volgende:
Claudia bij De Vlieger (in de buurt van De Munt) verkopen ze ook veel soorten, maten en kleuren enveloppen. Ik vond het wel fijn om de envelopkleurtjes eerst in het echt te kunnen zien namelijk.
je moet ervoor zorgen dat je dpi op minimaal 300 per inch staatquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoop informatie. Dankjewel! De mensen bij de Multicopy/Lowiekopie/Vulmaarin geven mij altijd het gevoel dat ik er gewoon niet aan moet beginnen als ik niet weet hoe het moet.![]()
[..]
En hoe groot is je digitale bestand? Ik vind dat altijd een beetje verwarrend. Als ik namelijk in Photoshop een nieuw bestand open van 11 cm bij 11 cm dan is dat een onwijs klein bestand. Ik ben bang dat de gedrukte versie een opgeblazen versie gaat worden waarbij je de pixels van elkaar kunt onderscheiden. Ik heb er nu gewoon voor gezorgd dat de verhoudingen goed zijn, maar ik weet niet of je met verkleining ook kwaliteitsverlies kunt krijgen? (Bij foto's is het meestal juist zo dat je dan de beste foto's krijgt, maar ik weet niet of dat met kaartjes ook zo werkt.)
[..]
Dat komt dan waarschijnlijk doordat je het laat drukken? De apparaten van de printservice hebben standaard een witrand. Daar valt niks aan te doen. (Dat is mij indertijd in ieder geval verteld.)
[..]
Nog zo'n fijne tip!
Ik had het formaat 14x14 nodig en die hadden ze daar gelukkig in best veel kleuren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar waren wij ook geweest, en die hebben inderdaad een indrukwekkende hoeveelheid envelopjes
Zit aan de Amstel, beetje dichter bij de Munt dan de Kleine Komedie. Ze hadden alleen in ons formaat heel weinig kleuren, en net niet die die we wilden.
De envelopshop had ik gemaild dat we interesse hadden in een bepaalde enveloppe, enof we een proefexemplaar konden krijgen om te zien of het goed was, en dat kregen we meteen thuisgestuurd.
deze opmerking snp ik niet helemaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef Troel het volgende:
Als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat ik toen met onze trouwkaarten gewoon alles zelf gedaan heb
Nou, wij hebben gewoon zelf papiertjes door de printer gehaald en ik hoefde me niet druk te maken over dpi's en randjes en dergelijkequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
deze opmerking snp ik niet helemaal
en ik heb hiet de indruk dat er nu zulke problemen worden gepost dat die opmerking gerechtvaardigd is ofzo...ik snap hem dus niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Troel, ik snap het ook niet. Want er zijn toch heel veel mensen op deze wereld die veel meer verstand hebben van trouwkaarten en de opmaak, het drukwerk en weet ik veel wat, dan jij
Btw, het gaat hier trouwens over geboortekaarten
wij hebben dat wel gedaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:57 schreef MamsX het volgende:
Ik vind zelf printen op een printer echt niets.
hihiquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef Madelieve het volgende:
Aan de andere kant Huup: mijn lievelingsgetal is 18 en de mooiste maand vind ik augustus dus als ik jou was zou ik heel graag op de uitgerekende datum bevallen.
(Stiekem baal ik nog steeds een beetje dat Jasja op 7-8-8 is geboren, had liever dat het AMC een dagje later pas plek had gehad. Rekken naar de 18e was sowieso niet meer haalbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |