laatst iets verstuurd op maandag, was donderdag pas binnen tien km verder....quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef Keffo het volgende:
Remon, excuses, had even andere prioriteiten en dus geen tijd. Geld is net overgemaakt.
Wat een topservice!quote:Op zondag 13 september 2009 10:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vliegensvlugge en goeie ervaring met ColtZ40 ..
Met een stukje omrijden, heb ik een digitaal cameraatje afgeleverd!
Veel plezier ermee ColtZ !
Nu ken ik toevallig nog iemand die een colour uitvoering voor heel weinig te koop heeftquote:Op dinsdag 8 september 2009 20:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[TK] Nintendo Gameboy Classic,opbergtasje,Donkey Kong game
Helaas geen goede ervaring met verkoper Spunks en zijn verkochte Gameboy.
Prijs was oké, maar de gameboy kwam zeer karig en schraal verpakt bij me aan, gewoon los in een doosje gedaan zonder bescherming o.i.d. , de gameboy kon los rammelen.
Verder viel er direct een frontje van het apparaat en had er oxidatie plaatsgevonden bij de batterijenhouder. Ook het achterklepje zat los omdat het palletje afgebroken was, en dit terwijl de gameboy ZGAN in de advertentie aangeprijst stond.
erg jammer.
Ik wacht trouwens nog steeds op een betaling van jou uit 2007quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:50 schreef Sigmund666 het volgende:
Geduldigheidsoefening met Buitendam. Afgelopen maandag geld voor [TK] Xbox 360 games + accesoires. . Afgelopen donderdag geloof ik nog een PM gestuurd vanaf mijn vakantie-adres. PM gekregen dat hij morgen absoluut op de bus zou gaan. Vandaag vol verwachting klopt mijn hart bij de brievenbus gezeten. En ja hoor: Niks gekregen
Het is nou niet per se dat ik meteen een irritante neuroot ben die meteen zijn spullen wil hebben, maar na een week moet er toch e.e.a. op de bus zijn? Vooral ook omdat ik standaard een printscreen maak waar de storting al netjes op staat zodat een pakketje/game/whatever diezelfde of een van de daarop volgende dagen de deur uit kan.
Dan zou ik nog eens flink de kast in moeten duiken. Had je echt nog interesse dan?quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Sigmund666 het volgende:
O ja
PM het rekeningnummer even door, dan maak ik het serieus nog over als je de bladen nog hebt
Volgens mij had ik ze destijds in een discrete envelop in een la van mijn bureau op het werk gelegd. Was als de dood dat collega's ze onder ogen kregen en hele rare ideeen van mij zouden krijgenquote:Op zondag 13 september 2009 20:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ze zijn eigenlijk voor mijn vader, maar ik heb hem er toen nooit meer over gehoord![]()
Wou hem er nog mee verrassen.
Heb het bedrag dan eindelijk ontvangen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik pas serieus wordt genomen na ingrijpen van een V&A moderator. Je had ook kunnen zeggen dat het geld onderweg was, maar dat je even andere prioriteiten had.
Ik heb het bedrag op moment van schrijven nog niet ontvangen, wellicht veroorzaakt door afwijkende banken en het weekeind.
Dito ervaring met Der_Rudi, fijne communicatie en alles netjes afgehandeld, bedankt!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef Der_Rudi het volgende:
Geweldige ervaring met Motar!
Snel verzonden, super verpakt, helemaal geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |