Hij heeft geen onbeperkt SMS. >.>quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Vriendje niet bereikbaar met die HTC van je?
ja geweldig nummer is ditquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:01 schreef MisterO het volgende:
I AM NOT A WHORE,
BUT I LIKE TO DO IT
tududududuud![]()
hoe ga je eigenlijk al die uitslagen verwerken?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Meneer 1:
[ link | afbeelding ]
Meneer 2:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Meneer 3:
Meneer 4:
Poll: Welke?Meneer 1 Meneer 2 Meneer 3 Meneer 4
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik hoorde het nummer bij The Real World en toen moest ik hem terugluisterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:07 schreef mike_hunt het volgende:
Eerste instantie zei ik: doe ze allemaal maar!
maar dan toch maar 1
ja klopt!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hoorde het nummer bij The Real World en toen moest ik hem terugluisteren![]()
Lijkt een beetje op Benny Benassi - Satisfaction
Niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
hoe ga je eigenlijk al die uitslagen verwerken?
Huis was ik voor afgewezen, maandagavond ga ik weer richting Amsterdam, ga ik uit eten met zijn vrienden. en ex. Beetje vaag, maar hij zegt dat ze vrienden zijn, dus ik vind het allemaal bestquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja klopt!
heb je dat huis nog gekregen? Of trek je in bij je hot bitch? Tis nog wel aan toch?
o das kut van dat huis. Sta je ook overal ingeschreven? Zelfs Amstelveen? Uilenstede and die shit?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Huis was ik voor afgewezen, maandagavond ga ik weer richting Amsterdam, ga ik uit eten met zijn vrienden. en ex. Beetje vaag, maar hij zegt dat ze vrienden zijn, dus ik vind het allemaal best![]()
En dan dinsdag naar alle anti-kraak bureau's. Maar het is nog niet officieel aan nee.
nee, je ziet net geen 'bolletjes'quote:
Zn ex van fucking 2,5mnd terug! Ik vind het echt bizar, zei ik ook. Maar hij zei dat ik me geen zorgen moet maken, maar daar gaat het niet eens om. Het is gewoon raarquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:20 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o das kut van dat huis. Sta je ook overal ingeschreven? Zelfs Amstelveen? Uilenstede and die shit?
Met zijn ex? das wel vaagals ie maar niet recentelijk een ex is.
meer zoietsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee, je ziet net geen 'bolletjes'
lelijk maar wat zal jou dat schelenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
http://www.eijffinger.nl/images/Wandbekledingnieuw/Eijff128.jpg
Wat vinden jullie?
dude, it better be a bookcoverquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef Eustace. het volgende:
http://www.eijffinger.nl/images/Wandbekledingnieuw/Eijff128.jpg
Wat vinden jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |