Van de fotograaf bedoel je?quote:
Dat, maar ook die modellen.. lekker in een tropisch oord ff in je slip in het water duiken...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Van de fotograaf bedoel je?.
Oh en ik sliep..
vastquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:22 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Omdat jullie er meer verstand van hebben.
is ook niet alles hoor, wurgcontracten , veel naar de sportschool, dieet, overal cemara's, uren bij make-up, tv shows,quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 02:40 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat, maar ook die modellen.. lekker in een tropisch oord ff in je slip in het water duiken...
voor of achter de camera?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:30 schreef Desmonkey het volgende:
Ik heb er ervaring mee. Tis ook lastig om te focussen op 1 ding
.
Meehelpen bij het aankleden van 13 mannelijke modellenquote:
laat mij maar lekker de loterij winnen of flinke erfenis van een onbekende oom zoals in de filmsquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:35 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Meehelpen bij het aankleden van 13 mannelijke modellen.Na afloop was ik blij dat ik niet bij Bjorn Borg stond
.
neem aan dat ik aankleden niet al te letterlijk op moet vattenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:35 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Meehelpen bij het aankleden van 13 mannelijke modellen.Na afloop was ik blij dat ik niet bij Bjorn Borg stond
.
Je kan ook een sugardaddy nemen. Roept Stroekie wakker!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laat mij maar lekker de loterij winnen of flinke erfenis van een onbekende oom zoals in de films
ff een anna nicole doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 03:38 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Je kan ook een sugardaddy nemen. Roept Stroekie wakker!!
Wel grappig zo recht omhoog.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 01:34 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
En deze is wel ooooh maar mag niet op photobucket..
Die vuige hetero-blootheids-parade?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef Vlarp het volgende:
To go naar de Dance Parade vanmiddag, or not to go...
Dramaqueenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Die vuige hetero-blootheids-parade?
Dramaqueen no. 2quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft een punt ...
Wij homo's mogen ook niet bloot op een bootje gaan staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |