Die ene met dat blauw poloshirt aan geeft toch een aardige lup bij die ander op z'n harses. Misschien met vlakke hand, dat kan ik niet goed zien.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:59 schreef Gulo het volgende:
Matpartij? Ik zie vooral zand wat naar elkaar gegooid wordt.
Eerst als een bitch met zo'n beach tennis-geval slaan en dan met zand naar elkaar gooienquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:59 schreef Gulo het volgende:
Nou ja, ordinair was het dan wel weer, maar eigenlijk zie ik alleen een te dikke opgeblazen eikel een beetje als een bitch met zand spelen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
'Ordinaire matpartij'
TS is ook niks gewend
Zei Remy Bonjaskyquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:08 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Nou ja, ordinair was het dan wel weer, maar eigenlijk zie ik alleen een te dikke opgeblazen eikel een beetje als een bitch met zand spelen...
zegt wie wat?quote:
Dat de gemiddelde tokkie vecht als een wijf.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:11 schreef OldJeller het volgende:
Wat is precies de nieuwswaarde hiervan?
whehe dat ziet er stom uitquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:59 schreef Gulo het volgende:
Inderdaad, die cultuurverrijker blaft wel, maar bijt niet. Hij loopt als een mietje achteruit.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde tokkie vecht als een wijf.
De enige reden waarom jij dit post omdat je even wilde zeggen dat het een 'cultuurverrijker was'quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:26 schreef GrapeFruit het volgende:
[..]
Inderdaad, die cultuurverrijker blaft wel, maar bijt niet. Hij loopt als een mietje achteruit.
Nee hoor, dat ik met Yi-Long eens was.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
De enige reden waarom jij dit post omdat je even wilde zeggen dat het een 'cultuurverrijker was'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |