Hoogstwaarschijnlijk wel. Naar Engeland gaan voor een tijdje verbetert je Engels aanzienlijk maar het is niet noodzakelijk. Als je de opleiding weet af te ronden zonder naar het buitenland te gaan zegt dat ook wel genoeg over je vaardigheden. Je hebt het toch gehaald?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:53 schreef Rusalka het volgende:
Mijn vraag is: vind je als Engels leraar wel een baan in het onderwijs als je niet bent gegaan? Ik heb wel familie in de UK wonen...
Nou ik toon genoeg interesse door het te studeren en mijn vakken te halen:Pquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:13 schreef TNA het volgende:
Wel een grote pre lijkt me. Je 1) toont interesse in het land+cultuur en 2) maakt het aannemelijk dat je het nu écht goed spreekt.
De vraag is of dat overkomt. Als jouw specifieke talenkennis nodig is bij een baan en er zijn 10 gegadigden, dan lijkt het me sterk dat een bedrijf een studie in het desbetreffende land niet aanzienlijk laat meewegen in het eindoordeel.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef Rusalka het volgende:
[..]
Nou ik toon genoeg interesse door het te studeren en mijn vakken te halen:P
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |