Je moet namelijk wel een lange lijst maken want TPB is binnenkort platquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:25 schreef Desunoto het volgende:
[..]
* Desunoto op extreem lange te-downloaden-lijst zet
Ja maar dat nummer kan ik al heel hard meezingen. * zet Seether harder.quote:
Een groot, groot verlies.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je moet namelijk wel een lange lijst maken want TPB is binnenkort plat![]()
Alsof TPB de enige downloadbron is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:27 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je moet namelijk wel een lange lijst maken want TPB is binnenkort plat![]()
Voor mij wel, ik zit nog elke dag te duimen of de DVD van Alter Bridge er opgezet is, zodat ik 'm nog snel voor de 10de kan downloaden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alsof TPB de enige downloadbron is.
Goed. Ik ook al bijna. Dat was het nummer van gister namelijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja maar dat nummer kan ik al heel hard meezingen. * zet Seether harder.
Mmmm nee.quote:
Dat had ik op vakantie met het gezin.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:36 schreef Fredo55 het volgende:
Vanaf morgen twee weken zonder internet.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef livalo het volgende:
En nu stoppen met linkjes spammen, spammerts!
De kwaliteit is beter dan die stomme klere telefoon filmpjes die veel vind op internetsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:35 schreef livalo het volgende:
Sorry, maar het moet weer even:
&
Mijn beste concert ooit, en een ontzettend goede livezanger..
Nja, ik ga morgen ook op vakantie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat had ik op vakantie met het gezin.
Dat was echt een ware ramp. Alleen het zwembad daar was leuk.
Hoezo internetverslaafdquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:37 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat had ik op vakantie met het gezin.
Dat was echt een ware ramp. Alleen het zwembad daar was leuk.
M'n internet wordt er heel sloom vanquote:
Nee ik verveelde me alleen dood.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoezo internetverslaafd![]()
Ik heb trouwens wel internet op Texel volgende week, neem ook wel m'n laptop mee. Weetniet hoeveel ik ga internetten
Dan ben jij zelf ook internetverslaafd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 21:39 schreef blckbb het volgende:
[..]
Hoezo internetverslaafd![]()
Ik heb trouwens wel internet op Texel volgende week, neem ook wel m'n laptop mee. Weetniet hoeveel ik ga internetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |