bij 2 gig had je het al gemerkt, verschil tussen 2 en 4 merk je minder goed.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:24 schreef DaMook het volgende:
Goedemiddag.
Net uit bed en nu al het geheugen in mijn imac vervangen. Had 1gb heb nu 4 gb. Verschi merk je echt goed.
Typisch dat dat bij dit soort platen wel kan (vóórdat ie kapot gedraaid is al MH worden). Heel verrassend ook dat de nieuwe single van Anouk MH wordtquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 16:38 schreef Derek010 het volgende:
Anouk..... die nieuwe single heb ik nog nooit gehoordEcht nog nooit gehoord, hoe kan dat nou een MH worden...
![]()
Anouk - 3 days in a row
Zou kunnen, maar voor 50 euro vond ik dat ik maar meteen 4 moest nemenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij 2 gig had je het al gemerkt, verschil tussen 2 en 4 merk je minder goed.
geef je daarin volkomen gelijkquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar voor 50 euro vond ik dat ik maar meteen 4 moest nemen.
Eerst al twitteren met Lens en nu ook al bij het journaal.Als ik jou was zou ik bij de tv gaan werken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Gister ging het ook in het acht uur journaal over twitter. Wie kwam daar in beeld?
[ afbeelding ]
Eh, nee? Laat 'n ander ook eens wat winnenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 19:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Horen we je vandaag weer in de uitzending?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Wereldberoemd in heel nederland nuquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 18:34 schreef borisz het volgende:
Gister ging het ook in het acht uur journaal over twitter. Wie kwam daar in beeld?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |