En daar moeten wij blij mee zijn, want?quote:
hebben we keer thuis gehad, jammer dat ik er niet bij was, nog meer jammer dat mijn pc doorgebrand wasquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Trouwens... TS is een huilie, want wat hij heeft meegemaakt stelt nog niks voor:
Herhaal dit eens in een jailbait-topic.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:50 schreef brandsrus het volgende:
Staan al genoeg op internet... dus hoeft hier niet. Google is your friend!
Thuis lig je ook niet buiten in een tentje op de grond, grapjas.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:29 schreef hipy123 het volgende:
... van dat klassieke franse onweer. oftewel tering hard. ....
nee klopt er ligt nog een matje tussen hem en de grondquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:00 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Thuis lig je ook niet buiten in een tentje op de grond, grapjas.
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef HSG het volgende:
[..]
nee klopt er ligt nog een matje tussen hem en de grond
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste jaren?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:46 schreef misteriks het volgende:
het woord vakantie en tent in één zin durven noemen![]()
![]()
mocht het in PUB gestaan hebben zou ik het nog begrijpen, maar nu![]()
![]()
als je geen geld hebt om 'n fatsoenlijke vakantie te permiteren, wil dat zeggen dat je moet werken ipv een miserabel uitje te organiseren
Voor Nederlands moet je ook gestudeerd hebben.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef hipy123 het volgende:
zielige boehoe kijk mij ik lig niet op een matras met roomservice mietjes weten niet eens wat kamperen inhoud
Ik slaap hier heerlijk + tis tering chil. ik ga niet met 30 graden in een hotel. nee dan lig ik lekker op mijn ligstoel voor de tent en neem om de zoveeltijd een duik in zwembad
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:23 schreef HSG het volgende:
[..]
Voor Nederlands moet je ook gestudeerd hebben.
Uhmm, je kunt ook heerlijk op een ligstoel aan het zwembad liggen van het hotel. Worden je drankjes fijn gebracht, en erna kun je lekker aanschuiven aan het diner in de airconditioned marmeren eetzaal en lig je in je vers verschoonde bed, met eigen badkamer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:18 schreef hipy123 het volgende:)
ik ga niet met 30 graden in een hotel. nee dan lig ik lekker op mijn ligstoel voor de tent en neem om de zoveeltijd een duik in zwembad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |