Hoe oud zal die dochter zijn dan...quote:Zij hielden hem aan, waarop de man verklaarde dat hij de route inspecteerde voor zijn dochter die binnenkort moest afrijden.
Wat snap je niet aan de term 'verwarde bejaarde'? Die kerel heeft een afslag gemist, herkende de route niet meer en is toen maar gewoon door blijven rijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:45 schreef Rosbief het volgende:
Anders sla Google Maps er even op na hoeveel afslagen hij wel niet genomen moet hebben om in Leeuwarden uit te komen vanuit Antwerpen. Zeer ongeloofwaardig verhaal dus, broodje aap
Ik kan me niet voorstellen dat je 'zomaar wat rondrijdt' (een complete dag) en vervolgens helemaal tot in Leeuwarden door blijft rijden als je even eieren gaat halen. Ook niet voor een verwarde bejaarde, zeker niet als hij blijkbaar wel bekwaam is om een hele dag zonder brokken door te rijden.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de term 'verwarde bejaarde'? Die kerel heeft een afslag gemist, herkende de route niet meer en is toen maar gewoon door blijven rijden.
Er rijden genoeg verwarde mensen rond die geen brokken maken.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:52 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat je 'zomaar wat rondrijdt' (een complete dag) en vervolgens helemaal tot in Leeuwarden door blijft rijden als je even eieren gaat halen. Ook niet voor een verwarde bejaarde, zeker niet als hij blijkbaar wel bekwaam is om een hele dag zonder brokken door te rijden.
het zou pas echt gaaf zijn geweest als hij op zo'n waddeneiland terecht was gekomenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me af hoe lang die zou zijn doorgereden als de politie hem niet had opgepikt.
Iig niet veel langer immer gerade aus.. al had ie van mij ook wel De Waddenzee in mogen rijdenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Vraag me af hoe lang die zou zijn doorgereden als de politie hem niet had opgepikt.
quote:
Amai, straffe kost zunne!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:30 schreef misteriks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
best wel straf dat zo'n 95jarige nog zo'n lange trip kan maken met de wagen !
Hij zou al eerder in het water zijn geredenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
het zou pas echt gaaf zijn geweest als hij op zo'n waddeneiland terecht was gekomen
Maar die moest toch nog afrijdenquote:De agenten waarschuwden zijn dochter, die direct uit Antwerpen is gekomen om hem op te halen.
z'n andere dochter waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar die moest toch nog afrijden
Of ze is vrij laat met het halen van haar rijbewijs of de oude baas was nog vrij actief op oudere leeftijdquote:
Tot zijn brandstof natuurlijk op was sukkel!!!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
Die man is dement of er tegenaan, dus die dochter heeft allang haar rijbewijs. Zo moeilijk is dat toch niet te snappen....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Maar die moest toch nog afrijden
Tot zijn Benzine op was?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:00 schreef Frutsel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |