Niet zo zeuren, hier heeft het 3 dagen aan 1 stuk geregend...quote:Op maandag 8 februari 2010 13:11 schreef copilco het volgende:
[..]
volgens mijn google-weerbericht blijft het in DF nog wel even droog.
godzijdank.
Op een gegeven moment regende het 's ochtends zelfs...
Ben ik nog niet tegengekomen in ieder geval, waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:04 schreef Elvislives het volgende:
Prachtige stad ja. Bestaat Barocho nog? Was paar jaar terug een leuke bar om uit te gaan...
Hmmm, is blijkbaar vrij bekend want op Google aardig wat pagina's. De straat is Constancia 8, in het centrum. Ik moet echt weer es naar die stad, is alweer 6 jaar geleden bijna!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 01:59 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ben ik nog niet tegengekomen in ieder geval, waar kan ik die vinden?
Bienvenido. Wat die foto betreft ben ik dat wel gewend als het regent hier, maar gelukkig woon ik 3 hoog.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:47 schreef keesjeislief het volgende:
He kut, het is vandaag bewolkt en volgens de vooruitzichten komt er weer regen aan, ik ben amper opgedroogd na de vorige keer. Zo zag het steegje richting mijn huisje er toen uit:
[ afbeelding ]
Woont ie in Santa Fe of Lomas de Chapultapec?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:50 schreef Elvislives het volgende:
Copilco woont dan ook in een van de bekakste buurten van de stad. Betalen ze meer belasting, dus is er minder regen
Maldito! Maar ja wie wil er nou op een vuilnisbelt wonen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 06:23 schreef Elvislives het volgende:
Santa Fe, betaald van onze (ouders) belastingcenten
in de weekenden kom ik gezellig bij jou slapen als je me tenminste nog wilt kennen nu met je nieuwe carriere!!!quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:15 schreef Elvislives het volgende:
Ik woon in een lelijke buurt met transsexuele hoeren op de stoep. Dan is een vuilnisbelt zo gek nog niet
Aan welke universiteit? UDG, UNAM, CUCEI, CUCEA, UNE, ....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:54 schreef Levitas het volgende:
De kans is best aanwezig dat ik vanaf september 2010 een semester ga studeren in Guadalajara, Mexico.
Nog Fok!'ers die daar wonen, of er hebben gewoond?
Present, Ik woon tussen de mooie vrouwen euh in Zapopan/Guadalajara, maar mag alleen kijken, anders word me vriendin boos.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:45 schreef Elvislives het volgende:
Kweker (Quacker) woont er en een flink aantal mooie vrouwen of ben je zélf een vrouw?
Ik doelde op Levitasquote:Op woensdag 17 maart 2010 02:49 schreef Quacker het volgende:
[..]
Aan welke universiteit? UDG, UNAM, CUCEI, CUCEA, UNE, ....
[..]
Present, Ik woon tussen de mooie vrouwen euh in Zapopan/Guadalajara, maar mag alleen kijken, anders word me vriendin boos.
En nee Elvis, ben geen vrouw.
ednet94, woont er imo ook.
Ik heb me gisteren opgegeven voor een semester in het buitenland (verplicht onderdeel van mn huidige HBO) aan Universidad de Guadalajara. Voor zover ik weet ben ik de enige op onze HBO die zich heeft opgegeven voor Guadalajara.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:49 schreef Quacker het volgende:
[..]
Aan welke universiteit? UDG, UNAM, CUCEI, CUCEA, UNE, ....
[..]
Present, Ik woon tussen de mooie vrouwen euh in Zapopan/Guadalajara, maar mag alleen kijken, anders word me vriendin boos.
met blond haar en blauwe ogen ben je koning in Midden en Zuid Amerika.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren opgegeven voor een semester in het buitenland (verplicht onderdeel van mn huidige HBO) aan Universidad de Guadalajara. Voor zover ik weet ben ik de enige op onze HBO die zich heeft opgegeven voor Guadalajara.
Volgende week woensdag hoor ik of ik geplaatst ben. Dan heb ik nog 2 kansen voor 1 tentamen die ik moet halen, maar verwacht dat dat geen probleem is.
Tof om te weten dat er een medefokker in de buurt woont waar ik eventueel zal komen te wonen!
Kan ik bij jou terecht voor eventuele vragen, Quacker?
En nee, ik ben een blonde man(20). Valt blond er een beetje in de smaak bij de vrouwen?
Ga ik wel mee voor de gezelligheid enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 06:55 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ik doelde op LevitasIk kom binnenkort es naar GDL, mag jij me tips geven
Klinkt alsof ik een koning ga worden daar.. Haha.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:20 schreef copilco het volgende:
[..]
met blond haar en blauwe ogen ben je koning in Midden en Zuid Amerika.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:21 schreef copilco het volgende:
[..]
Ga ik wel mee voor de gezelligheid enzo.
Jaa ik woon er ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 02:49 schreef Quacker het volgende:
In welke richting studeer je? Want UDG bestaat uit aantal onderdelen (CUCEA CUCEI CUAAC etc), en dan kan je in het noorden midden of zuiden van de stad zitten. Scheelt nogal.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren opgegeven voor een semester in het buitenland (verplicht onderdeel van mn huidige HBO) aan Universidad de Guadalajara. Voor zover ik weet ben ik de enige op onze HBO die zich heeft opgegeven voor Guadalajara.
Volgende week woensdag hoor ik of ik geplaatst ben. Dan heb ik nog 2 kansen voor 1 tentamen die ik moet halen, maar verwacht dat dat geen probleem is.
Tof om te weten dat er een medefokker in de buurt woont waar ik eventueel zal komen te wonen!
En nee, ik ben een blonde man(20). Valt blond er een beetje in de smaak bij de vrouwen?
In Nederland is het International Business and Languages (Commercio Internacional e Idiomas), dus marketing etc. Ff kijken welke studie het precies was.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:47 schreef ednet94 het volgende:In welke richting studeer je? Want UDG bestaat uit aantal onderdelen (CUCEA CUCEI CUAAC etc), en dan kan je in het noorden midden of zuiden van de stad zitten. Scheelt nogal.![]()
En ja, je wordt inderdaad koning als blonde man met blauwe ogen.
Jup dat is CUCEA, daar heeft mn vrouw ook gestudeerd. Ligt in het noorden van de stad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
In Nederland is het International Business and Languages (Commercio Internacional e Idiomas), dus marketing etc. Ff kijken welke studie het precies was.
Hoe meer ik het erover heb, en er dus over denk, hoe meer zin ik erin krijg! En dat terwijl het nog niet eens 100% zeker is
//edit
CUCEA it is.
Hehehe, als ik ooit weer ga studeren wordt het architect. God wat is het verdraaid lastig om een goede te vinden die ook nog eens wilt werken. 5 gebeld waarvan uiteindelijk maar 1 met moeite op kwam dagen maar later niet meer voor de betaling kwam voor het maken van de plattegrond en dus ook de verbouwing van het huis misliep. Utiendelijk maar via een of andere bouwvakker die al veel ervaring had. Sneller en goedkoper.quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:24 schreef Elvislives het volgende:
Ik wil ook weer studeren, lekker met de fascisten op de UNAM, of met de fresas op Ibero, UVM, TEC of welke private unie dan ook. Misschien komend jaar dan maar...
haha.. die chicas van de 11e verdieping?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:03 schreef Elvislives het volgende:
Ik ken een aantal architecten, dus volgende keer roep je maar. Ze zijn nog lekker ook
ja dat waren allemaal arqui's, maar weinig lekkere.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:23 schreef Elvislives het volgende:
Zijn dat architecta's? Ik weet weinig meer van die avond en zéker hun beroep niet meer. Ik heb t over die uit Puebla
Het gaat hier niet meer zo goedquote:Coyoacán pide extinción de Pabellón Copilco
La delegación suspendió las actividades del inmueble, donde la madrugada del domingo murió un joven baleado
La delegación Coyoacán se sumó a la petición de la Procuraduría General de Justicia del DF para que el inmueble de Pabellón Copilco, donde la madrugada de este domingo murió un joven baleado, se le aplique la Ley de Extinción de Dominio del DF.
Sin embargo, la plaza cuenta con un amparo que impide que las autoridades de la demarcación la cierren por lo que se procedió a interponer una denuncia por fraude procesal contra quienes han promovido los amparos.
Raúl Flores, titular de la demarcación, argumentó que en el lugar hay un billar que tiene una suspensión de actividades y hay otros tres establecimientos clausurados. Además de que hay indicios de que se intentó montar otro bar en el sótano de la plaza.
Dijo que se trata de una red de antros.
Otra denuncia que interpondrán, adelantó, será contra el administrador del sitio, Carlos Gutiérrez, por la falsedad de declaraciones. Esto porque se había comprometido con la demarcación y firmado un documento de que ya no permitiría la apertura de más bares.
Raúl Flores insistió en que el bar “Dip”, “Ultra” o “Vértigo”, donde ocurrieron los hechos del domingo, no contaba con razón social, estaba tapado con plásticos negros y la entrada era por el sótano lo que indica que operaba en la clandestinidad.
Al realizar las inspecciones, las autoridades delegacionales corroboraron que los responsables de la plaza y del sitio trataron de borrar todas las evidencias del hecho, e inclusive intentaron sacar el cadáver de la plaza comercial.
La demarcación informó que este sitio ya había sido verificado desde el inicio del programa “Cuidemos a nuestros Jóvenes”, y en esa ocasión, se encontraba vacío, sin embargo, nuevamente fue acondicionado con luces, aparatos de sonido y sillones. La invitación para asistir este sitio se realizaba mediante diversas redes sociales.
Finalmente, Flores García fue puntual al afirmar que se le tienen que otorgar más facultades a la autoridad delegacional para poder atacar este problema, pues de lo contrario, será más difícil erradicar este problema, en el que lamentablemente sigue habiendo impunidad de estas redes que montan antros con mucha facilidad.
Desde ayer, la Plaza Comercial “Pabellón Copilco” se encuentra con los sellos de suspensión de trabajos, actividades y servicios por medidas de seguridad.
Natuurlijk mag dat, ik woon er zelf ook maar 2 jaar dus kan je ook niet alles vertellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:26 schreef Levitas het volgende:
CUCEA is daar bij Auditorio Telmex, toch?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:31 schreef ednet94 het volgende:
Jup dat is CUCEA, daar heeft mn vrouw ook gestudeerd. Ligt in het noorden van de stad.
Jup klopt, wel even Periferico oversteken, maar dan ben je er.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:24 schreef Quacker het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, ik woon er zelf ook maar 2 jaar dus kan je ook niet alles vertellen
En sowieso "guero" is suc6 bij de vrouwen.
[..]
CUCEA is daar bij Auditorio Telmex, toch?
ok, zal het nog wel een keer nodig gaan hebben. Dat ze ook nog lekker zijn is helemaal mooi meegenomen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:03 schreef Elvislives het volgende:
Ik ken een aantal architecten, dus volgende keer roep je maar. Ze zijn nog lekker ook
Ok, dan had ik toch de goede. Een vriendin van me studeerd en werkt daar, maar wist niet meer of het de CUCEA was.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:10 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Jup klopt, wel even Periferico oversteken, maar dan ben je er.
Ik werk, eigen bedrijfje. Als het kan is iets voor je zelf beginnen het beste zowel belastingtechnisch en vakantiedagen (8 na het eerste jaar bij een bedrijf) Is dit niet mogelijk dan is het vinden van werk wel te doen maar is natuurlijk afhankelijk van wat voor soort werk en waar.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:22 schreef RenaLynnka het volgende:
Is het een beetje te doen om in Mexico werk te vinden of studeren jullie allemaal?
Eigen bedrijf je in wat? Mocht ik je een keer nodig hebben.quote:Op zondag 21 maart 2010 17:51 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Ik werk, eigen bedrijfje. Als het kan is iets voor je zelf beginnen het beste zowel belastingtechnisch en vakantiedagen (8 na het eerste jaar bij een bedrijf) Is dit niet mogelijk dan is het vinden van werk wel te doen maar is natuurlijk afhankelijk van wat voor soort werk en waar.
werk vinden is geen probleem.quote:Op zondag 21 maart 2010 11:22 schreef RenaLynnka het volgende:
Is het een beetje te doen om in Mexico werk te vinden of studeren jullie allemaal?
Tijd lang internetcafe's gehad, nu net de laatste proberen te verkopen. Heb er 8 jaar ingezeten en vind dat nu wel genoeg geweest.quote:Op zondag 21 maart 2010 19:58 schreef Quacker het volgende:
[..]
Eigen bedrijf je in wat? Mocht ik je een keer nodig hebben.![]()
Voor mij was werk vinden niet zo'n probleem, ICT.![]()
Damn wat hou ik toch van "La Via Recre-Activa" als de zon schijnt.
Lekker achter meiden in korte broekjes aan fietsen![]()
Lijk wel of iedereen een Ciber heeft. Ouders van me vriendin ook, maar dan in Villa Hidalgo, Zacatecas.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef ednet94 het volgende:
Tijd lang internetcafe's gehad, nu net de laatste proberen te verkopen. Heb er 8 jaar ingezeten en vind dat nu wel genoeg geweest.Nu sinds een paar jaar weer bezig met het maken van websites wat ik ook deed voor ik naar Mexico kwam.
Hier ook 2 of 3 straten hier vandaan, maar richting het centrum is het beter, want daar ist drukker dus kan je meer kijkenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:14 schreef ednet94 het volgende:
Hehehe die via gaat notabene 2 straten van me vandaan en ben er nog steeds niet geweest.
Zelfs mn broer en zn vriendin heeft er al gefietst.![]()
Ja toen ik ermee begon waren er ook niet zoveel, op een gegeven moment een explosie geweest waarbij echt iedereen een ciber begon leek het wel en waardoor die hele markt is verkloot. Nu begint het weer een beetje te normaliseren. Maar goed het was leuk geweest, hoewel het nog wel winst oplevert heb ik er gewoon geen zin meer in om er nog tijd in te steken. Was sowieso iets tijdelijks tot de websitemarkt hier in Mexico een beetje op zou gaan komen en dat begint nu wel aardig op te komen merk ik. Dus terug naar mn favoriete werk van de afgelopen 16 jaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:44 schreef Quacker het volgende:
[..]
Lijk wel of iedereen een Ciber heeft. Ouders van me vriendin ook, maar dan in Villa Hidalgo, Zacatecas.
Websites maken, hmmm dat heb ik ook gedaan en nu knutsel ik ook nog steeds wel een beetje.
[..]
Je mag het proberen aan te rijden, op eigen risico.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:08 schreef Elvislives het volgende:
Wat heb je aan kijken als je niet mag aanraken? Principe stripclub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |