Sorry, door de drukte over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Quacker het volgende:
http://www.informador.com(...)tros-seis-narcos.htm
Wel goede slag, imo, leider van de Zeta's van Sinaloa Cartel.
Niet op de frontpage?
Bora-bora?
Nice, waar ergens? San Blaz?quote:Op maandag 25 januari 2010 18:05 schreef BlaZ het volgende:
Zo nu alweer 2 weken aan het werk in Mexico.
Ik zou zeggen wat let je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:16 schreef runaway het volgende:
boooh werk zoeken in NL schiet niet op, gisteren gebeld door mijn beste dinnetje in Mexico.
Het JEUKT!!!!!!!!!!!!!!!
Nice, ik zit op 1500m en ongeveer 2x per maand zit ik het hele weekeind op 2500m hoogte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 03:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
San Juan del Rio, 30 mins van Queretaro
2000m hoogte
Whaha ja hier 1 uur vandaan lag ook sneeuw in San Jose Iturbide ten noorden van QRO.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:37 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wat let je?
[..]
Nice, ik zit op 1500m en ongeveer 2x per maand zit ik het hele weekeind op 2500m hoogte.
Waar 2 weken geleden dus gewoon sneeuw lag!!!
Correctie: woon.quote:
Niet zeuren man , meestal hebben ze niet eens verwarmingquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef ednet94 het volgende:
Ja sneeuw en koud, ik ken het ook weer eens, begin deze maand in Monterrey op familiebezoek geweest. Wat een ellende zeg. Zelfs met verwarming was het huis daar niet lekker warm te krijgen op de koudste dagen. Op de terugweg naar Gdl ook sneeuw gezien. Dat was voor mij ook voor het eerst in Mexico, op de Nevado de Colima na dan. Toch maar weer blij dat ik terug ben in Gdl.
Ow sorry, mag niet zeuren als iemand ergens het niet heeft.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Niet zeuren man , meestal hebben ze niet eens verwarming
Schuld van LyFquote:Op zondag 31 januari 2010 03:25 schreef Quacker het volgende:
Eletrische kachels in Mexico zijn geen optie met het schrale netwerk van de CFE.
Hehehe, t'is inderdaad ellende met ze zo nu en dan. Maar volgens hun slogan zijn ze van wereldklasse.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:25 schreef Quacker het volgende:
Eletrische kachels in Mexico zijn geen optie met het schrale netwerk van de CFE.
Ochja scheelt wel dat ik maar 40 pesos per 2 maanden betaal. En eigenlijk alleen in het regen seizoen valt ie soms uit (als er weer een tranformator ontploftquote:Op maandag 1 februari 2010 06:31 schreef ednet94 het volgende:
[..]
Hehehe, t'is inderdaad ellende met ze zo nu en dan. Maar volgens hun slogan zijn ze van wereldklasse.
Oh dat scheelt dan, hier wel bijna iedere week een keer in het regenseizoen en in het droge seizoen ook wel een keer per maand. Op een gegeven moment had de CFE er ook genoeg van en gingen ze de transformator maar compleet vervangen. Dezelfde middag nog was die nieuwe transformator compleet ontploft. Lekker 3 dagen zonder stroom gezeten voor ze weer een nieuwe hadden. En deze valt net zoveel weer uit als de eerste transformator. Volgens mij staan er veel teveel huizen op aangesloten. Een straat verderop heeft veel minder problemen zoals jij zegt alleen zo nu en dan in het regenseizoen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:02 schreef Quacker het volgende:
[..]
Ochja scheelt wel dat ik maar 40 pesos per 2 maanden betaal. En eigenlijk alleen in het regen seizoen valt ie soms uit (als er weer een tranformator ontploft), heb dan ook geen kachel.
Ja weer regen deze keer ook weer gewoon een week lang geloof ik, nja tot woensdag mooi zon.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef Quacker het volgende:
Gelukkig is de regen over, maar zie ook net dat woensdagnacht het weer begint.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:39 schreef Quacker het volgende:
Gelukkig is de regen over, maar zie ook net dat woensdagnacht het weer begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |