WeebI had de eerste optie op Inter. Die optie is een half uurtje geleden te komen te vervallenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Zie ik het goed dat Inter toch weer vrij is gekomen? Die was meen ik zoeven nog geclaimd of was dat tijdelijk?!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:17 schreef patje_ het volgende:
Ik doe weer mee, doe mij maar Liverpool dan.
topvent ben je. Ik houd juve maar cool zoals je ff post!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:45 schreef patje_ het volgende:
Ik wil dan het liefst Liverpool, maar als iemand anders hem graag wil, dan mag die hem. Maakt me niet super veel uit welke club ik ben/
Psst, Juventus - fuckbuddy.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:31 schreef borisz het volgende:
Alles aangepast
Nog zes ploegen open.
Staat er tochquote:
die fout had ik ook al gemaakt.quote:
Ik kan de OP niet meer aanpassenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
die fout had ik ook al gemaakt.
Kunnen die niet gesynct worden? Of is daar een reden voor?!
Ik heb er een PM naar je uitgegooidquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:43 schreef stevengerrard het volgende:
waarom heb ik geen Liverpool meer!! Ik wist helemaal niet van dit topic af anders had ik wel gereageerd
Ja die zag ik ook zodra ik terug was van vakantie en ik Inter al kwijt wasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:45 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb er een PM naar je uitgegooid.
Je kiest een club, na de loting van de CL is iedereen verdeeld in acht groepen van vier. Jij speelt dan tegen die andere users in de groep. Iedereen vult de toto in van de wedstrijden in de CL. Jij speelt in het duel tegen iemand anders in je groep. Heb je er meer goed dan je tegenstander win je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:56 schreef behangplakker het volgende:
Hoe gaat dit spel precies? Misschien pik ik ook nog een club uit
ik heb wel een idee hoe het gaat, maar weet het niet zeker
I'm in. Kan ik Besiktas zijn?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je kiest een club, na de loting van de CL is iedereen verdeeld in acht groepen van vier. Jij speelt dan tegen die andere users in de groep. Iedereen vult de toto in van de wedstrijden in de CL. Jij speelt in het duel tegen iemand anders in je groep. Heb je er meer goed dan je tegenstander win je..
Voorbeeld loting is
AZ
Arsenal
Barcelona
Inter
In die speelronde 1 speelt AZ tegen Arsenal en Barca tegen Inter.
Alle users vullen hun toto in, Heeft de gene die AZ heeft meer goed dan Arsenal krijgt hij drie punten.
Volgende speelronde speelt AZ tegen Barca en zo dus zes rondes. Ben je de nummer 1 of 2 in je groep ga je door naar de achtste finale na de winterstop.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
I'm in. Kan ik Besiktas zijn?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:28 schreef Tieske1983 het volgende:
Sheriff/olympiakos nog vrij ?
Hoe weet je dan wie tegen elkaar speelt in de kwartfinales?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Toch vind ik dat je je team moet behouden als je wint. Als je team in het echt eruit vliegt heb je de volgende keer weer een ander team, dat vond ik jammer. Kijken welke ploeg dan hier de CL wint.
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als ik de eerste pagina lees, gaat het Gatalin volgens mij specifiek om als Celtic het redt en niet Arsenal.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:46 schreef DutchGooner het volgende:
Wederom met Arsenal.
EDIT, Is al bezet dus en ook hier geen PM gehad, laat maar hangen dan.
27 augustusquote:
Dat loot Borisz toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wie tegen elkaar speelt in de kwartfinales?
Geen probleem!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:03 schreef borisz het volgende:
Heb er even een PM uitgeknald naar Gatalin. Als die ja zegt krijgt hij kopenhagen/Apoel en Dutchgooner Arsenal.
Met behulp van de loting in Monaco & Nyonquote:
Je bent te laatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Moet ik nogmaals aangeven dat ik Dynamo Kiev wil?
wtf, ik had het al eerder een keertje aangegeven en ik sta tussen haakjes in te OP!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |