Jep AC Milan deed vorig jaar niet mee aan de CL. Die gaat jouw kant op.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef vitessezuid113 het volgende:
Vorig jaar had ik geloof ik Olympique Lyon wil dit jaar wel AC Milan als dat mogelijk is.
Meedoen kanquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:46 schreef Sporttv het volgende:
Mag ik ook meedoen? dan kies ik voor Inter
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Ah ja, mag ik spelen met Bordeaux dit jaar? Dan heb ik in elk geval de wijn nog, mocht het niks worden.
Celtic en Arsenal zitten aan elkaar gekoppeld dus jij aan Dutchgooner. Als Dutchgooner dit weekend niet reageert gaat Celtic/Arsenal jou kant op.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik zou graag weer Celtic nemen, maar aangezien er een behoorlijke kans is dat ze het niet halen, zou ik als tweede optie de winnaar van het duel tussen Ventspils en Zurich willen hebben.
Ah, ik ging er al vanuit dat DG Arsenal zou hebben.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Celtic en Arsenal zitten aan elkaar gekoppeld dus jij aan Dutchgooner. Als Dutchgooner dit weekend niet reageert gaat Celtic/Arsenal jou kant op.
Wie schuin staat heeft de eerste optie op die ploeg
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:47 schreef Clesar03 het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Fraai.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |