abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_72027125
dit kan een mooi seizoen worden
pi_72027567
Dit team is goed ingespeeld en veel meer in balans dan voorheen. De verwachtingen waren dat we bij de eerste 6/7 kunnen eindigen, daar moeten we aan vast blijven houden. Dat is realistisch, een uitschieter naar boven is mogelijk maar dan moeten we blessurevrij blijven. We hebben geen extra Europese wedstrijden helaas, maar dat kan ook positief uitwerken.
Heraaacles Almelooo
pi_72027958
Fantastische overwinning vanavond heren
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 02:41:19 #54
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_72029578
Gaat al een stuk beter dan vorig seizoen
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_72029620
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72029822
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:41 schreef Plastic_Power het volgende:
Gaat al een stuk beter dan vorig seizoen
Dat was dan ook niet zo moeilijk
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:31:39 #57
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_72040038
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 04:23 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat was dan ook niet zo moeilijk [ afbeelding ]
Klopt
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_72040362
Leuke selectie (zoals elk jaar). Heb wel het idee dat Redknapp weet waar hij mee bezig is. Hij heeft goed ingekocht en de basis kunnen laten staan.

Defoe, Keane

en dan ook nog gewoon Crouch en Pavlyuchenko op de bank hebben.

Spurs
WOS'ser for life.
pi_72041068
quote:
Terrific exhibition - Harry

Harry Redknapp couldn't speak highly enough of the performance as he assessed the fantastic 5-1 win at Hull on Wednesday night.

Jermain Defoe led the way with a hat-trick, scoring twice in the first half as we led 3-1 at the interval.

The striker completed his treble in injury time with Wilson Palacios - his first in the Premier League - and Robbie Keane also on target.

The victory took us to the top of the table on goal difference after two matches as we followed up Sunday's win against Liverpool.

"We looked dangerous every time we had the ball," said Harry at the KC Stadium.

"The movement, passing, the pace - I played with four forwards and we really took it to them.

"We hit them with pace and skill - we were difficult to live with.

"Defoe looked absolutely electric and he's so sharp but it wasn't just about him, Robbie Keane was excellent and the movement in midfield, the lads in there kept rotating and popping up in areas that made it difficult for Hull.

"The way we kept the ball and passed it was fantastic.
"We started well against Liverpool but I think this was even better, our general play was top class."
Harry lijkt de zaken prima op orde te hebben.. Zondag staat de 1e Londense derby op het programma.. Westham -Spurs. Ik ben benieuwd of we deze lijn daar door weten te zetten..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72041163
Dat middenveld met Palacios, Modric en Lennon is ook in balans. Maakt verder niet zoveel uit wie er als vierde middenvelder bijkomt, Jenas Bentley of Huddlestone. Palacios is tot dusver een klasse-aankoop gebleken. Modric is een topper, zoveel is duidelijk.
Heraaacles Almelooo
pi_72043798
Modric had het afgelopen jaar gewoon nodig om aan de PL te wennen. Is namelijk duidelijk te merken aan hoe hij op dit moment speelt, kan samen met Defoe de uitblinker van dit jaar worden bij de Spurs!
pi_72062038
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:17 schreef Ludacriss het volgende:
Modric had het afgelopen jaar gewoon nodig om aan de PL te wennen. Is namelijk duidelijk te merken aan hoe hij op dit moment speelt, kan samen met Defoe de uitblinker van dit jaar worden bij de Spurs!
True, Modric is (in potentie) sowieso 1 van de beste middenvelders van Europa.. We hopen dat hij het nu enkele maanden (/ een seizoen) zal laten zien.. Iig een fantastische speler... Te beginnen zondag uit bij The Hammers..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:06:47 #63
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72071991
quote:
Tottenham Hotspur is al ruim een jaar op zoek naar een linksbuiten en lijkt deze eindelijk te hebben gevonden. Aiden McGeady kan voor ruim dertien miljoen euro overgenomen worden van Celtic, dat voor een transfer openstaat als de groepsfase van de Champions League niet bereikt wordt. The Bhoys verloren de heenwedstrijd thuis met 2-0 van Arsenal, waardoor het hoofdtoernooi ver weg lijkt. Dat McGeady door zijn meespelen in het thuisduel dit seizoen Europees niet meer voor een ander team mag uitkomen vormt geen obstakel voor The Spurs, de club van manager Harry Redknapp speelt dit seizoen alleen maar in Engeland.
Gaat hopelijk niet ten kosten van Lennon/Huddle/Palacios/Modric
WOS'ser for life.
pi_72073903
Ik denk eerder back-up want dat middenveld staat goed
pi_72075025
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 15:06 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Gaat hopelijk niet ten kosten van Lennon/Huddle/Palacios/Modric
Persoonlijk zie ik het niet zo zitten nu nog 13 miljoen uit te geven voor een dergelijke speler. Sterker nog; van mij mogen ze het met deze selectie doen en eventueel rond december nogeens kijken wat er nodig is.. Wel lang op Ashley Young gehoopt, maar bleek niet haalbaar.. Hopelijk komt het er nogeens van de komende jaren.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72111720
Weer Defoe met een mooie goal, met een prachtige assist van Cole. Het doelpunt van Lennon mocht er trouwens ook zijn. Na 3 speelrondes hebben we nu 9 punten verzameld, dat gebeurde het laatst in ons kampioensjaar 60/61. Toen won Spurs overigens de eerste 11 wedstrijden.

We gaan een mooi seizoen tegemoet.
Heraaacles Almelooo
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:47:39 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72111884
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:40 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Weer Defoe met een mooie goal, met een prachtige assist van Cole. Het doelpunt van Lennon mocht er trouwens ook zijn. Na 3 speelrondes hebben we nu 9 punten verzameld, dat gebeurde het laatst in ons kampioensjaar 60/61. Toen won Spurs overigens de eerste 11 wedstrijden.

We gaan een mooi seizoen tegemoet.
Laten we nog niet te hard van stapel lopen. Het begin is prima, maar we hebben nog 35 wedstrijden te gaan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72155220
26 Wed Away Doncaster Carling Cup 19:45

Morgenavond Doncaster Rovers uit voor de 2e ronde van de Carling Cup.. Ik voorzie daar geen problemen al moet je altijd oppassen als je voor de beker speelt.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72157250
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Laten we nog niet te hard van stapel lopen. Het begin is prima, maar we hebben nog 35 wedstrijden te gaan.
Oh maar dat ben ik helemaal met je eens, maar het is wel eens lekker om niet een heel seizoen achter de feiten aan te lopen. De laatste seizoenen hebben bewezen hoe zwaar dat is.
Heraaacles Almelooo
pi_72157385
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:01 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:

[..]

Oh maar dat ben ik helemaal met je eens, maar het is wel eens lekker om niet een heel seizoen achter de feiten aan te lopen. De laatste seizoenen hebben bewezen hoe zwaar dat is.
Komisch en terecht wat je zegt. Komisch omdat ik net dit aan het lezen was:
quote:
Start always vital - Harry

Harry Redknapp has underlined the importance of our positive start to the season.

We made it three wins in three with Sunday's 2-1 victory at West Ham to go back to the top of the Barclays Premier League on goal difference from Chelsea.

It's also our best start since the double season when Bill Nicholson's greats reeled off 11 wins on their way to the title.

"It gives you that confidence to start with," said Harry. "When you have a bad start you win a game, lose a game, draw a game and you look at the league table and don't seem to move.

"We had that last season. We a had a terrific run when I came in but we were still stuck in a relegation battle even after Christmas.

"Once you have a bad start it can be very difficult but if you have a good start, it can set you up for the season.

"We are up there and that's where you want to be.

"I'm not saying we're going to finish in the top four but we have good players and a good squad and if they keep fit and keep showing the same attitude we'll do well this season."
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72270942
Wat een overwinning vandaag. Gelukkig viel de verdiende winnende goal nog in de laatste seconden van de wedstrijd. Met Crouch's kopballen weer een mooi wapen erbij.
quote:
The only downside for Harry was injuries to Ledley King and Luka Modric - forcing both out of the action.

Ledley went off at half-time with a groin injury while Luka limped away after five minutes of the second half after taking a kick on the back of the calf.

"We lost two key players," added Harry. "It looks like Ledley's damaged his groin and Luka's going for scans on a nasty kick on the side of his calf."
Hopelijk zijn ze allebei niet te lang afwezig...
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72270987
Die goal was zeer verdiend, wat een kansen! Het feest was er niet minder om, dit is geweldig!
Heraaacles Almelooo
  zondag 30 augustus 2009 @ 00:11:58 #73
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72271054
tottenham is goed aan het voetballen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72272256
Nadat Carr over de bal viel zag je het doelpunt gewoon aankomen

En Crouch is een sterk wapen !
Ik heb altijd mijn twijfels bij hem gehad maar die zijn nu weg
pi_72272921
King een blessure.
Het zal ook weer eens niet zo zijn
pi_72273127
Puike kopbal van Peter.. Altijd lekker om in de laatste minuut nog de volle 3 punten binnen te slepen..

Btw Preston (away) geloot voor de 3e ronde van de Carling Cup.. Mag geen probleem vormen.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72274702
quote:
Luka Modric moet al vroeg in het seizoen langdurig afhaken. De middenvelder van Tottenham Hotspur liep zaterdag in de thuiswedstrijd tegen Birmingham City een zware blessure op aan zijn kuitbeen, die na het maken van enkele scans gebroken blijkt te zijn. Hoe lang hij precies uit de roulatie is, kan de club echter nog niet zeggen.

Modric startte zaterdag in de basis, maar moest zich vier minuten na rust laten vervanger door Peter Crouch. De kleine spelverdeler uit Kroatië werd in allerijl naar het ziekenhuis getransporteerd, waar hij zich liet onderzoeken. Daar kwam aan het licht dat het bot gebroken is, hetgeen hem een lange herstelperiode in het vooruitzicht stelt.

De 23-jarige speler was met zijn ploeg bezig aan een uitstekend seizoen. Na drie eerdere overwinningen werd ook Birmingham zaterdag met 2-1 verslagen, waardoor de Spurs samen met Chelsea nog ongeslagen aan de leiding gaan in de Premier League. De kwetsuur betekent dat Modric ook de WK-kwalificatieduels van Kroatië met Wit-Rusland (thuis) en Engeland (uit) moet laten schieten.

bron: www.voetbalzone.nl
Ergste wat er kon gebeuren voor Tottenham. Is toch de smaakmaker van het team, misschien toch maar proberen om van der Vaart op te halen bij Real?
pi_72274883
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 10:23 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Ergste wat er kon gebeuren voor Tottenham. Is toch de smaakmaker van het team, misschien toch maar proberen om van der Vaart op te halen bij Real?
Mocht daar geld voor zijn dan lijkt me dat prima ja. Wel een grote tegenvaller dit, hopelijk duurt het herstel niet te lang.

En King geblesseerd was natuurlijk te verwachten. Gelukkig niks aan z'n knieën, maar dan nog zal hij er wel even uit zijn. Ongelofelijk trouwens dat je in de PL zo kunt presteren met slechts 20 minuten voetbaltraining per week en verder alleen fietsen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72274943
King is een geweldenaar Weet niet hoe hij het doet maar dat ie nog kan voetballen is natuurlijk geweldig. Gelukkig dat je met Corluka en Hutton een goede 2de optie hebt in de verdediging totdat Woodgate of Dawson terug is. Denk dat het daarnaast erg belangrijk is om een goede middenvelder te halen, hoop dat het VDV wordt.
pi_72279504
Dat is zeer slecht nieuws over Modric, onze topper en smaakmaker. Dit is heel erg balen, zonder Modric zijn we zeker een stuk minder.
Heraaacles Almelooo
pi_72284075
Heel erg balen van Modric. Een gebroken kuitbeen duurt toch ook niet heel lang om te herstellen? Of vergis ik me?

edit:
quote:
For the purposes of clarity and in order to correct early mis-reporting of his injury, Luka Modric suffered a fracture to his fibula on Saturday which does not require surgery and simply requires the wearing of an aircast protective boot.

It is anticipated Luka will be back in training after six weeks
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72284281
Tussen beginnen trainen en daadwerkelijk spelen, kan ook nog een paar weken zitten.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 30 augustus 2009 @ 17:24:54 #83
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72284937
traint king maar 20 minuten per week?

en even goed een van de grootverdieners?

dat is helemaal makkelijk verdienen
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72285062
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:05 schreef mcyodogg het volgende:
Tussen beginnen trainen en daadwerkelijk spelen, kan ook nog een paar weken zitten.
Ja maar het is gelukkig geen dubbele beenbrek.
Een kuitbeenbreuk is over het algemeen snel hersteld.
pi_72285324
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 17:24 schreef Fortitudo het volgende:
traint king maar 20 minuten per week?

en even goed een van de grootverdieners?

dat is helemaal makkelijk verdienen
Hij kan ook maar 1 wedstrijd per week spelen ivm met zijn knie.

Wanneer is Woodgate terug
pi_72320061
quote:
Martin Petrov Manchester City to Tottenham - The Insider says: 4/5

Sportsmail exclusively revealed Harry Redknapp's interest in the Bulgaria international and that deal could be concluded later today — despite Stoke's intrest.

Tottenham are still weighing up various deals with Portsmouth's Niko Krancjar another strong possibility and Sulley Muntari at Inter.

Tottenham would like to offload a few too. Everton maintain an interest in David Bentley but would prefer a loan deal.
Afwachten wat er precies gaat gebeuren nog..
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72323086
quote:
Tottenham close to Kranjcar agreement

Sky Sports claims that Tottenham are closing in on the signing of Portsmouth playmaker Niko Kranjcar.

Spurs boss Harry Redknapp has lined up a move for Kranjcar as a replacement for injured Croatian compatriot Luka Modric.

Redknapp knows all about the player having worked with him during his time in charge of Pompey and it appears he is set to be reunited with the classy midfielder.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72323131
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef Chain_Reaction het volgende:

[..]
Dat is een leuke transfer .
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72324455
Ik dacht dat hij een linkspoot is? Dan zou dat mooi zijn, anders dan is hij een beetje overbodig.
Heraaacles Almelooo
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:23:53 #90
67174 Dos37
Come on Twente
pi_72324812
De zoveelste speler van Pompey

Ik vind het echt jammer van Modric schitterende speler.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_72325244
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:14 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Ik dacht dat hij een linkspoot is? Dan zou dat mooi zijn, anders dan is hij een beetje overbodig.
Hij is rechts. Komt wel vaak van links. Goede aankoop wel, al zie ik hem niet met Modric in één elftal spelen straks, dus ik vraag me af hoe veel hij dan nog speelt.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72325724
Hmm, dan is hij toch een beetje overbodig.
Heraaacles Almelooo
pi_72325773
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:33 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Hij is rechts. Komt wel vaak van links. Goede aankoop wel, al zie ik hem niet met Modric in één elftal spelen straks, dus ik vraag me af hoe veel hij dan nog speelt.
Ze spelen toch ook bij Kroatie met elkaar?
pi_72325892
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze spelen toch ook bij Kroatie met elkaar?
Ook dat en Harry zal ook wel niet helemaal gek zijn.. Ik word soms wel een beetje moe van die trainercursus-taal.. Volgens Koeman konden Sneijder en Vd Vaart ook absoluut niet op 1 middenveld spelen.. Tjah.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72326186
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:44 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ze spelen toch ook bij Kroatie met elkaar?
Jawel, maar je mag aannemen dat Modric, Lennon en twee spitsen sowieso spelen. Mits fit. Dan zal Harry denk ik niet zo snel nog een speler opstellen waar je verdedigend niks aan hebt. Maar goed, er zal geregeld iemand niet kunnen spelen, en zo duur is hij ook weer niet.

Muntari was trouwens wel heel mooi geweest als die zou komen, maar lijkt me wat hoog gegrepen.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_72330982
quote:
HARRY REDKNAPP beat off an 11th-hour challenge from Everton to sign Portsmouth's Niko Kranjcar. The Croatian midfield schemer will join Tottenham in a £2.5million move.

Spurs boss Redknapp said: "I'm really delighted. I signed him for Portsmouth and he's a fantastic player and a great lad.

"I've already got two fantastic Croatian players - Luka Modric and Vedran Corluka - who can help him settle in."

Kranjcar, 25, who will sign a four-year deal, was allowed to leave Croatia's World Cup training camp last night. He is expected to have a medical today.

Redknapp is poised to bolster his squad further with deadline-day moves for Manchester City's out-of-favour winger Martin Petrov and Pompey's England goalkeeper David James.

Bulgarian Petrov, 30, will be allowed to leave City for free - and national team-mate Dimitar Berbatov has told him joining Spurs would be a great move.

Berba, who quit Tottenham for Manchester United last year, said: "I wish a lot that Martin will join Tottenham. The behaviour of City to him is not good.

"Tottenham is a bigger club than City. I know from sure sources that Martin will have a chance to play at Tottenham."

Petrov has pulled out of Bulgaria's preparations for Saturday's World Cup qualifier with Montenegro for talks.

Veteran keeper James, 39, another Redknapp signing during his Pompey days, would also add strength to a squad that is missing first-choice keeper Heurelho Gomes with a thigh injury.

Spurs are also thought to be close to taking Crystal Palace starlet Victor Moses, 18, on loan after beating off interest from Wigan.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72350172
Kranjcar dus toch binnengehaald, nouja we zullen het zien. Wat mij betreft een beetje overbodig.
Heraaacles Almelooo
  dinsdag 1 september 2009 @ 20:06:52 #98
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72351266
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:53 schreef DemonCleaner het volgende:

[..]

Jawel, maar je mag aannemen dat Modric, Lennon en twee spitsen sowieso spelen. Mits fit. Dan zal Harry denk ik niet zo snel nog een speler opstellen waar je verdedigend niks aan hebt. Maar goed, er zal geregeld iemand niet kunnen spelen, en zo duur is hij ook weer niet.

Muntari was trouwens wel heel mooi geweest als die zou komen, maar lijkt me wat hoog gegrepen.
Balans is juist goed, zoals het nu is. Dus als Luka straks weer fit is, zal Niko minder aan spelen toekomen.

Maar goed, er zijn wedstrijden genoeg. En daarbij, als Luka zo doorgaat als hij begon, is hij misschien zo weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72351284
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 19:30 schreef HAFC-Nijverdal het volgende:
Kranjcar dus toch binnengehaald, nouja we zullen het zien. Wat mij betreft een beetje overbodig.
De komende 2 maanden is hij sowieso niet overbodig.. En je krijgt altijd te maken gedurende een seizoen met blessures (en zelfs mogelijk vertrek van bepaalde spelers?) en hij kan op meerdere posities op het middenveld en in de aanval ingezet worden. Laten we maareens rustig afwachten hoe Harry over 2 maanden gaat spelen en hoe dat uitpakt.. Dan kun je je altijd nog zorgen maken.
Music is the harmonious voice of creation; an echo of the invisible world.
pi_72352286
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:06 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Balans is juist goed, zoals het nu is. Dus als Luka straks weer fit is, zal Niko minder aan spelen toekomen.

Maar goed, er zijn wedstrijden genoeg. En daarbij, als Luka zo doorgaat als hij begon, is hij misschien zo weg.
Dat laatste zit er ook in inderdaad. En Kranjcar kost maar 2M GBP, een koopje eigenlijk. Verder ook niemand vertrokken vandaag dus het ziet er wel goed uit.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')