Ik dacht zal ik dit in Klaagbak zetten of niet, maar omdat ze daar niet altijd seriues willen reageren zet ik het hier.
Mischien zijn jullie er ooit geweest of niet, maar ik wel in meerdere delen.
Als veel aan Londen denken, denken ze aan de Tower bridge, the London eye en uitgaan in Leichester square. Maar dit is maar het Toerischte gedeelte en veel delen In londen gaan schrikwekken achteruit. Ik ben zo'n 2 jaar geleden langere tijd in London geweest en meerdere daarna en voor. Het is echt schrikwekend hoe een West-europese stad zo snel achter uit kan gaan en gevaarlijk kan zijn. Het is bijna te vergerlijken met de ergere buurten in New york, terwijl sommigen denken dat je in West/noord europea geen verpapuerde stad kunt hebben waar Gangs de deel uit maken. Toen ik er was, waren er in 3 maanden tijd zo'n 4 jongeren (van zo'n 14 jaar) neergestoken. En zo gaat dat het hele jaar door. Steek partij na steekpartij. Mijn moeder en vader zijn net trug uit engeland, en in plaats van borjes van '' geen drank verkopen onder de 16 jr.''' hebben ze daar: '' geen messen verkopen onder de 23 jr. '' .
Het zijn vooral de zuidelijke delen van London die er erg aan toezijn, zoals Hackney, brixton en nog meer. De slachtoffers en bendeleden worden steeds jonger, zo'n 12 jaar is heel normaal. In begin Jullie heeft de politie zelfs na een huiszoeking vecht honden moeten redden uit Huizen. Waar gangs die gebruikten om mee te vechten. zo kwamen die honden midden in hun gevechten en werden ze gebruikt. Een seriues onderwerp voor de Dieren bescherming. De honden werden gewoon doodgeschoten, of vechten tegenelkaar. link:
http://www.thisislondon.c(...)+on+gangs/article.doVergerlijken met nederlands is Amsterdam een slaapstadje, Londen is erger wat mensen denken, ikzelf ben overdag in brixton geweest en dan zie en hoor je om de 5 minuten sirenes op en neer gaan. zelf het winkelpersoneel is bewapend. Het zijn niet alleen Caribische gangs (zwarten) maar ook Pakistanen en uit het midden oosten.
Ik vraag em af of jullie hier iets van mee hebben gekregen, want het is daar een seriuese boel. Mensen die denken dat Amsterdam al gevaarlijk is of ghetto's hebben moeten daar eens naar toe gaan.
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O